קבוצת גביע

לאחר תיקו 1-1 במשחק הראשון, נפגשו הפועל חיפה ורמת גן באיצטדיון הלאומי לשעבר למשחק שיכריע מי תעלה לחצי גמר הגביע שבסיומו גברה רמת גן על חיפה 2-1.
ramat gan
ניצחון גדול לקבוצה מהלאומית באיצטדיון ברמת גן
הקבוצה של ליאור זדה לא הפסידה בשבעת המשחקים האחרונים שלה והיא נמצאת מרחק שתי נקודות בלבד מהפועל עכו שבמקום השני המוביל לליגת העל. בתור מי שזכתה בגביע בעונת 2012-13 וגם ירדה ליגה באותה עונה, רמת גן יודעת שבגביע הכל אפשרי ושהעפלה לחצי הופכת הכול להגיוני וגם הגמר נמצא בהישג יד. האורודונים ידעו כי תיקו 0 יקנה להם מקום בחצי הגמר ובעקבות כך הגיעו למשחק במטרה להתגונן ואולי אפילו לעקוץ במתפרצת. זדה פתח עם שלושה בלמים במטרה לעצור את ההתקפה של הפועל חיפה ועשה זאת בצורה די מוצלחת במשך רוב חלקי המשחק.
הפועל חיפה הגיעה למשחק לאחר ההפסד המאכזב למכבי פתח תקוה שהרחיק אותה מהפלייאוף העליון ורצתה להשיג כרטיס לחצי הגמר שישאיר לה שאיפות כלשהן לעונה הזאת, אך היא הציגה יכולת מאכזבת ונשלחה הביתה. הקבוצה הלא יציבה של דני גולן הייתה חייבת שער על מנת לעלות אך לאחר שספגה שניים כלום כבר לא עזר לה.
המחצית הראשונה התנהלה כפי שהיה צפוי עוד לפני המשחק: הפועל חיפה ניסתה ללחוץ את השער של פשכצקי בעוד רמת גן ניסתה בעיקר להתגונן. בחצי הראשון של המחצית, רמת גן עוד ניסתה להפתיע את הפועל חיפה בחלק האחורי אבל באיזור הדקה ה30 היא כבר הלכה אחורה כדי לא לחטוף שער לפני סוף מחצית. הפועל חיפה תקפה בעיקר מהאגפים ועשתה זאת ללא הצלחה מרובה ודווקא ההתקפות שלה מהאמצע היו מסוכנות יותר והניבו מצבים.
במשפט אחד: תוכנית המשחק של רמת גן עובדת והפועל חיפה תהיה חייבת ללכת חזק קדימה במחצית השנייה על מנת לכבוש שער ולעלות לשלב הבא.
 
במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו לעשות את מה שעשו בראשונה ולאחת מהן זה גם הצליח. בשתי מתפרצות הצליחה רמת גן לגמור את המשחק כאשר המחליפים אמיר חלאיילה ולירן כהן אמונים על הרענון בהתקפת הקבוצה. הפועל חיפה המשיכה להיות רכה ולא מדויקת וגם שילמה על כך. רגע לפני תוספת הזמן לאלה כבש שער שגרם לרמת גן להיות בלחץ במשך 4 דקות, אך הפועל חיפה הייתה חלשה מידי בשביל לכבוש שער נוסף.
מהלך המשחק:
בדקה השמינית הגיע הניסיון הראשון במשחק. ממן חתך לאמצע ובעט ברגל שמאל החלשה שלו, החוצה.
בדקה ה-17 דור פרץ ניסה בעיטה חזקה מ-22 מטרים אך הכדור פגע בשחקן בדרך ויצא לקרן.
בדקה ה-22 פרץ ניסה עוד בעיטה עוצמתית, הכדור שלו הלך קרוב מאוד לחיבורים של פשכצקי.
בדקה ה-28, ניר שרון חטף את הכדור בגלישה מדור פרץ אך הכדור שבעט היה חלש מאוד הישר אל הידיים של פלטהויזן.
לאחר דקה וחצי, פלקושצ'נקו שלח כדור אדיר בוולה מכ-25 מטרים, הכדור הלך ליד החיבורים.
20 שניות לשריקת הסיום של המחצית הראשונה, בן בסט גלגל כדור חלש שהלך למסגרת אך לא איים כהוא זה על השער של רמת גן.
דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה הפועל חיפה הגיעה למצב הכי מסוכן שלה במשחק. הגבהה מכדור חופשי הגיעה אל חנן ממן שהעביר רוחב אל דור פרץ, אך האחרון לא הספיק להגיע לכדור שאם היה נוגע בו קלות הוא היה הופך לשער.
בדקה ה-52, ניסיון הגבהה של דור מלול כמעט הלך פנימה אך פשכצקי שוב היה שם כדי לקחת את זה.
בדקה ה-53, פניירו גלש לכדור רוחב של רמת גן וכמעט דחף את זה אל השער שלו, אך פלטהויזן הגיב טוב
לאחר חצי דקה עוז פרץ עבר שחקן וניסה לבעוט בעוצמה אל השער, אך הכדור שלו הלך גבוה.
בדקה ה-61 חנן ממן שלח כדור חופשי מכ-17 מטרים, זה הלך מעל השער.
בדקה ה-67 ממן בעט כדור חזק, זה חמק ליד הקורה.
בדקה ה-76, ממן, השחקן היחיד שממשיך לאיים על השער בהפועל חיפה ניסה וולה יומרני ברגל שמאל, זה שוב הלך מחוץ למסגרת.
בדקה ה-77 הפועל רמתן גן עלתה ל1-0. טסלר-המגן השמאלי של רמת גן, חטף כדור ושלח כדור רוחב נהדר אל אמיר חלאיילה ששם את זה ברשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור. ככל הנראה השער שהוציא את הפועל חיפה מחוץ להתמודדות הזאת.
בדקה ה-82 הפועל רמת גן נשארת ב-10 שחקנים. דודי תירם קיבל את הצהוב השני שלו ורמת גן נשארת בנחיתות מספרית עד שריקת הסיום.
בדקה ה-86 רמת גן עולה ל2-0. מתפרצת נהדרת של רמת גן עם חילופי מסירות של לירן כהן ושל חלאיילה הובילה לבישול של האחרון לכהן והשלימה את המשימה, הפועל רמת גן בחצי הגמר!
בדקה ה-90 הפועל חיפה צימקה ל2-1. מהראן לאלה קיבל כדור בצד הרחבה של הפועל רמת גן ושלח בעיטה אדירה לפינה השמאלית של פשכצקי. האם הפועל חיפה יכולה תספק לנו דרמה?
בדקה ה-93, מלול לקח בעיטה מחוץ לרחבה, פשכצקי ירד טוב.
בתום 4 דקות של תוספת זמן מנשה משיח שורק לסיום המשחק, 2-1 להפועל רמת גן שמצטרפת לבני יהודה ועולה לחצי גמר הגביע.
הרכבים:
הפועל חיפה: פיט פלטהויזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, שמואל שיימן (שלומי ארבייטמן-'79), מקסים פלקושצ'נקו (הישאם כיוואן-'67), דור פרץ, חנן ממו, ז'וליו סזאר (אדילסון באהיה-'76), מהראן לאלה, עדן בן בסט.
 
הפועל רמת גן: אלדר פשכצקי, ירואן טסלר, ישראל ראש, עדי תמיר, דודי תירם, אסף כהן, ניר שרון (אמיר חלאיילה-'71), עידו שרון, אנמאו מקונן, דייגו סליס (נועם כהן-'85), עוז פרץ (לירן כהן-'59).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort