עונג סופ"ש – משחקים מאירופה שאסור לפספס!

סביליה נגד אתלטיק בילבאו (חמישי, 23:00)
סביליה הלוהטת מהמקום השלישי מארחת בראמון סאנצ'ז פיחואן את אתלטיק בילבאו המקרטעת שניצבת במקום השמיני בלבד עם 38 נקודות, ובמרחק שני מקומות מהמקום השישי שמוביל לליגה האירופית. הבאסקים לא מצליחים להציג כושר טוב כשהם מנצחים רק ב-2 משמונת משחקי הליגה האחרונים שלהם. במידה ויפסידו (מה שסביר יותר שיקרה), יאבדו הרבה מהסיכויים שלהם לסיים את העונה במקום שיוביל אותם לליגה האירופית, כשלשתיים מעליהן, ויאריאל ואייבר, יש הזדמנות פז להוציא את בילבאו מהמאבק על המקום בשש הראשונות של הלה- ליגה. לעומתה, סביליה נמצאת במוד אחר לגמרי. האדומים-לבנים רודפים ללא הרף אחר השתיים הראשונות, ריאל מדריד וברצלונה, בתקווה להגשים את החלום ואולי להיות "אתלטיקו מדריד 2", ועם הכדורגל שהם מציגים, תרחיש שכזה נראה די אפשרי. סביליה מנצחת בשמונה מתוך עשרת משחקיה בלה-ליגה, ומגיעה למשחק בפורמה פשוט מצויינת.

בכושר פנטסטי. סביליה (worldoffootball)
בכושר פנטסטי. סביליה (worldfootball)

הימור: 3-1 ביתי לסביליה, שתמשיך למשוך בעקבן של ריאל וברצלונה.

בורדו נגד ליון (שישי, 21:45)
המשחק שפותח את המחזור ה-28 בליגה הצרפתית, יפגיש לקרב צמוד בין ליון מהמקום הרביעי בטבלה, לבורדו החמישית, כשההבדל בין השתיים עומד על ארבע נקודות בלבד לטובת ליון. בורדו המארחת תנסה להיצמד לארבע הגדולות ולצמק את הפער מליון לנקודה בלבד, ואם אכן כך יקרה, שלוש הראשונות בטבלה – ניס, פ.ס.ז' ומונאקו, יוכלו לברוח לליגה ולהמשיך את התלת-קרב המרתק על האליפות. ליון רחוקה מאותן שלוש מרחק של 13 נקודות, מצב שממנו יהיה לה קשה מאוד להיכנס אל המירוץ לתואר, וכעת היא מפנה את תשומת לבה אל הקרב על המקום הרביעי שמוביל לאירופה, והמשחק בבורדו, יוכל להכריע רבות בכל הנוגע לקרב הזה. בשנים האחרונות, מאזן התוצאות במפגשי הקבוצות הללו שווה מאוד, כשחמשת המפגשים האחרונים סיפקו שני ניצחונות של ליון, שניים של בורדו ועוד תוצאת תיקו אחת.

הימור: 2-1 לליון שתשיג ניצחון חוץ חשוב ויקר ובכך תראה עליונות בקרב הצרפתיות על המקום באירופה.

צסק"א מוסקבה נגד זניט (שבת, 15:30)
קרב הצמרת הלוהט בארנה צסק"א, צפוי לספק לנו תחרות נהדרת ומעניינת, כששתי הקבוצות מחפשות את הדרך להיצמד אל ספרטק מוסקבה בפסגה. יריבתה העירונית של ספרטק – צסק"א מהמקום השלישי עם 32 נקודות והפרש 8 מהמוליכה, עומדת בפער של ניצחון אחד בלבד מיריבתה בשבת זניט. במידה וצסק"א תצליח לנצח את זניט, היא כנראה תעשה את העבודה השחורה בשביל יריבתה העירונית, שכן ספרטק תקבל הזדמנות פז להגדיל את הפער מזניט ל-8 נקודות ולברוח לליגה. האורחים מסנט- פטרסבורג מגיעים למפגש בכושר די מאכזב עם רק שני ניצחונות מתוך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם, מתוכם גם שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת. לעומתם, המארחת ממוסקבה לא הפסידה כלל בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, עם שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קרב צמרת מרתק בליגה הרוסית (zimbio)
קרב צמרת מרתק בליגה הרוסית (zimbio)

הימור: 2-2 מרתק בין הקבוצות ורווח עיקרי לספרטק שתגדיל את הפער בפסגה.

רומא נגד נאפולי (שבת, 16:00) 
קרב צמרת מרתק ביותר באולימפיקו בין שתי המתמודדות העיקריות לתואר סגנית האלופה, נאפולי ורומא. רומא המארחת ניצבת במקום השני עם 59 נקודות, ונאפולי במקום אחת מתחתיה עם 5 נקודות פחות. הפארטנופי ינסו להוציא נצחון חוץ יקר במטרה לצמק את הפער ולקרוא תיגר על תואר סגנית האלופה, כשרומא תנסה להגדיל את הפער ממנה ל-8 ולברוח לשאר. כדאי לשים לב לאדין דז'קו החלוץ הנהדר של רומא, שניצב צמוד לגונזאלו היגואין ואנדראה בלוטי בראש טבלת הכובשים עם 19 שערים. הג'אלרוסי מגיעים למפגש הצמרת בכושר מצוין של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, ו-8 מתוך עשרת משחקיה האחרונים בליגה. האורחים מנאפולי יגיעו אחרי הפסד ביתי מביך לאטאלאנטה, הפסדם הראשון בליגה מאז חודש אוקטובר, בו הפסידו ליובנטוס. גם לנאפולי יש חלוץ קורע רשתות, שחקן השנה בבלגיה דריס מרטנס שנמצא במקום השני בטבלת הכובשים עם 16 שערי ליגה.

ישמח את אוהדי הג'יאלרוסי בשבת? דז'קו (goal)
ישמח את אוהדי הג'יאלרוסי בשבת? דז'קו (goal)

הימור: 3-2 לרומא שתתבצר בעמדת הסגנית במקום השני.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort