חגיגת שערים בטוסקנה: בלוטי סחט תיקו מפיורנטינה

פאולו סוזה כבר חשב שקבוצתו חוזרת למסלול הניצחונות לאחר ההדחה המבזה מהליגה האירופית, כשקבוצתו ירדה למחצית מול טורינו עם יתרון של שני שערים.  אך לטורינו יש חלוץ נפלא בשם אנדראה בלוטי, שהספיק להחמיץ פנדל, לפני שהעניק לקבוצתו נקודה עם צמד שערים, שהעלו את מאזן הכיבושים שלו ל-19 שערי ליגה. 

פיורנטינה אירחה הערב את טורינו במשחק שנעל את המחזור ה-26 בסריה A. הקבוצה האורחת, שאיבדה גובה מאבקי הצמרת בשבועות האחרונים, והידרדרה למקום ה-9 במרחק חמש נקודות מהקבוצה של פאולו סוזה, ששומרת בצורה יציבה להפליא, על היותה הקבוצה הכי לא יציבה בליגה. גם שחקני ה-ויולה הגיעו להתמודדות במצב רוח שפוף, לאחר שהצליחו להיות מודחים על ידי ברוסיה מנשגלאדבך מהליגה האירופית, למרות שכבר היו רגל וחצי בשמינית הגמר.

הרכבים ומערכי הקבוצות (seria a tim)

הרכבים ומערכי הקבוצות, כריסטיאן טייו עלה בסופו של דבר במקום ג'וסיפ איליצ'ץ' (seria a tim)

4 דקות מפתיחת המשחק, פדריקו קייזה חדר לרחבה מהאגף השמאלי, וניסה להעביר כדור לעבר ניקולה קאלניץ' שערב ברחבת החמש, אך ג'ו הארט הקדים את החלוץ ומנע את הסכנה. בדקה ה-8 השוער האנגלי כבר לא יכל להושיע לבד את ההגנה הרדומה שלו. הפעם קייזה חדר מהאגף הימני, אך התמהמה עם הכדור ואפשר לשחקני ההגנה להגיע אליו. הכדור הגיע לבורחה ואלרו שהמשיך בנגיעה בעיטה אותה הארט הדף היטב, אך אל הריבאונד הגיע ריקארדו סאפונרה,שכבש מקרוב שער בכורה במדי הקבוצה אליה הגיע בינואר האחרון. 0-1 לפיורנטינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-13 לוקאס בויה סיפק את הניסיון הראשון של הטורו לעבר השער של טטרושאנו, אך הבעיטה של הארגנטינאי מרחוק נעצרה בידיו של השוער הרומני. בדקה ה-16 ניקולה קאליניץ' היה חייב להכפיל את התוצאה, לאחר טעות קשה של ארילנד אייטי, שלא הצליח להרחיק כדור פשוט. החלוץ הקרואטי נהנה מההפקר, אך לא קצר את הפירות, גם בזכות יציאה מצוינת של הארט, שהצליח להדוף לקרן. שלוש דקות חלפו והפעם איאגו פאלקה ניסה להחזיר את האורחים למשחק, לאחר שחתך היטב מהאגף למרכז, אך הבעיטה שלו שהלכה כבר לעבר המסגרת, נהדפה לקרן מראשו של קרלוס סאנצ'ז.

לאחר 25 דקות של כדורגל, קייזה הפעלתן חטף כדור סמוך לרחבה והכניס מסירה נהדרת לכריסטיאן טייו, שמתוך הרחבה לא הצליח לפגוע במסגרת השער. בדקה ה-32 כדור ענק של מילאן באדל מצא את כריסטיאן טייו לא מכוסה. הספרדי חדר לרחבה אך ג'ו הארט שוב הפגין יכולת פנומנלית. הכדור נהדף אל קאליניץ' שבעט גבוה מידי. שש דקות חלפו והפעם החלוץ הקרואטי איפס כוונות באופן סופי. קרן מוצלחת של בורחה ואלרו מצאה את ראשו של קאליניץ' שהכניע את הארט האומלל והקפיץ את יושבי היציעים בארטמיו פרנקי בשנית. 0-2 לויולה. טורינו סופגת שער מספר 11 העונה ממהלך קרן, וברור שיש בעיה חמורה בנושא הזה לטיפולו של סינישה מיכאילוביץ'. מחצית מצוינת של הקבוצה הביתית הסתיימה ביתרון כפול.

שער בכורה של ריקארדו סאפונרה במדי הויולה, לצד שער נוסף של קאליניץ' הורידו את המארחים מרוצים לחדר ההלבשה (הפייסבוק הרשמי פיורנטינה)
שער בכורה של ריקארדו סאפונרה במדי הויולה, לצד שער נוסף של קאליניץ' הורידו את המארחים מרוצים לחדר ההלבשה (הפייסבוק הרשמי פיורנטינה)

שש דקות מפתיחת המחצית השנייה סאפונרה כמעט והשלים צמד, לאחר שקיבל כדור טוב מקייזה, אך הפעם הבעיטה של השחקן שהגיע מאמפולי חלפה סנטימטרים ספורים מהקורה. בדקה ה-57, דאבל פס בין קאליניץ' לטייו הסתיים בבעיטה חלשה של האחרון מ-18 מטרים, שג'ו הארט קלט בקלות. בדקה ה-61 האורחים יכלו לחזור למשחק, לאחר שזכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך אנדראה בלוטי שניגש לכדור, שחרר בעיטה חזקה שפגעה במשקוף ויצאה החוצה.

4 דקות לאחר שהחמיץ פנדל, החלוץ של הטורו החזיר את קבוצתו למשחק. הגנת פיורנטינה קפאה במקום בזמן שהכדור הגיע לאמיליאנו מוראטי, שהמשיך לבלוטי שמחמישה מטרים נגח את שערו ה-18 העונה. 1-2 לפיורנטינה. למרות השער המצמק, המארחים המשיכו לתת את הטון גם במחצית השנייה, כשבדקה ה-69 קייזה שוב פרץ באגף והגיע עד לאפשרות בעיטה, אך במקום זאת הקיצוני הצעיר בחר למסור כדור ללא כתובת למרכז, שהורחק על ידי הגנת טורינו.

בדקה ה-83 זאפקוסטה העביר מסירת רוחב נהדרת, אך בלוטי פספס את הכדור בסנטימטרים ספורים. ושוב החלוץ הנפלא של הטורו לא צריך יותר מידי זמן בשביל לכפר על ההחמצה. דקה חלפה, וכדור נהדר של דניאלה באזלי מצא את ראשו של בלוטי, שהכניע את הארט בשנית והשתווה במאזן הכיבושים בליגה להיגוואין ודז'קו. 2-2 בארטמיו פרנקי. 

שניות ספורות מתחילת תוספת הזמן בת ה-4 דקות, מקסי אוליביירה המחליף ניסה להגביהה מהאגף השמאלי, וכמעט הבקיע לאחר שהכדור שיצא מרגלו פגע בעמוד. דקה חלפה וכניסה טובה של מילאן באדל לרחבה הסתיימה בבעיטה של הקשר הקרואטי שנהדפה על ידי שחקן הגנה. גם אדם לאיץ' יכל להכריע את התמודדות בצורה דרמטית, לאחר שבעיטה טובה שלו מחוץ לרחבה נהדפה היטב על ידי טטרושאנו. בסיום חלוקת נקודות בזכות הקאמבק של אנדראה בלוטי.

פיורנטינה שוב שומטת יתרון מבטיח, לאחר ששלטה בשדה ברוב דקות המשחק. מאידך, מיכאילוביץ' לא יכול להיות מרוצה מהיכולת, אלא מהאופי של קבוצתו ומיכולת הכיבוש הפנומנלית של בלוטי, שאומנם החמיץ פנדל, אך הבקיע צמד שערי שדה נהדרים שמחזירים את הטורו לטורינו עם נקודה.

צמד שערים של אנדראה בלוטי, שגם החמיץ פנדל, השלימו קאמבק מרשים של טורינו (the curva)
צמד שערים של אנדראה בלוטי, שגם החמיץ פנדל, השלימו קאמבק מרשים של טורינו (the curva)

הערב בפרמייר-ליג ניצחה לסטר את ליברפול 1:3 במשחק הראשון אחרי פיטוריו של קלאודיו ראניירי. לשועלים הבקיעו ג'יימי ורדי (60,28) ודני דרינקווטר (39). פיליפה קוטיניו צימק (68) צימק את התוצאה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort