רגע האמת

אחרי שלבים מקדימים ומתישים, בהם נפרדנו מלא פחות מ-40 קבוצות, הליגה האירופית מגיעה לנקודת רתיחה. מי תמעד? איזו סינדרלה תסיים את הקמפיין? ומי תמשיך כל הדרך אל הגמר באצטדיון החברים בשבדיה? כל הפרטים, המספרים וההימורים בפנים.

מי תתקדם צעד נוסף אל ה"פרינדס ארנה"? (The Stadium Guide)
מי תתקדם צעד נוסף אל ה"פרינדס ארנה"? (The Stadium Guide)

סלטה ויגו – קראסנודר:
סלטה, שלפי אתרי הסטטיסטיקה נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה בתואר הנכסף, תנסה להשאיר אותו תחת חסות ספרדית מאחר שסביליה עושה חיל בליגת האלופות וכאמור לא תוכל לקחת חלק במפעל השני בחשיבותו באירופה בעונה הנוכחית. התכולים ינסו לכפר על הפסד הבית לשחטאר דונייצק בשלב הקודם שגרר אותם לקרב עיקש באוקראינה, אותו ניצחו בזכות פנדל שלא היה בדקה ה-91, שאיזן את התוצאה הכללית ל1-1 ושער נוסף של קבראל בהארכה שהעלה את סלטה לשמינית הגמר. מנגד הרוסים שעוברים תקופה נפלאה בשנים האחרונות, שואפים להפיק יותר משמינית גמר בהופעה השלישית שלהם בליגה האירופית וינסו לנצל את העובדה שסלטה נחשבת לספרדית החלשה ביותר במשחקי החוץ במפעלים האירופיים ואת תנאי האקלים המאתגרים שמאפיינים את חבל הקווקז. כזכור, קראסנודר הוכיחה את עצמה בשלב הבתים ובשלב 32 הגדולות, בו ניצחה את פנרבחצ'ה החזקה. סלטה כמובן עדיפה, אך חניכיו של איגור שאלימוב הם האחרונים שירימו ידיים.
משחק ראשון- 9/3 במונציפלי באלאדיוס, ויגו
גומלין- 3\16 בקראסנודר סטאדיום, קראסנודר
הימור המערכת- הספרדים עוברים את המשוכה הקשה ברוסיה וממשיכים הלאה כשהפנים אל סטוקהולם.

סלטה לא תוכל להסתמך יותר על המזל. (Zimbio)
סלטה לא תוכל להסתמך יותר על המזל. (Zimbio)

אפואל ניקוסיה – אנדרלכט:
אפואל ניקוסיה שעשתה מעין מיני-שחזור של עונת 2011/12 לאחר שהדיחה את אתלטיק בילבאו הגדולה מהמפעל בשלב הקודם, מאמינה ששום דבר כבר לא יכול להפתיע אותה, מלבד הגרסה המשופרת שלה מתוצרת בלגיה. אפואל נמצאת בתקופה נפלאה הן בליגה והן באירופה ופתחה פער ביטחון של שש נקודות בפסגת הטבלה, בדרך לעוד צלחת לארון. ממול תחכה לה אנדרלכט, הקבוצה הבכירה של בלגיה במפעלים האירופיים ואחת הקבוצות בעלות המסורת המכובדת ביותר באירופה. אנדרלכט כבר עברה דבר או שניים העונה והראתה את העוצמה הביתית שלה במשחק הראשון מול זניט בשלב הקודם (התמודדות שהוכרעה לטובת אנדרלכט בזכות שערי חוץ), כך שנראה שלוקאש טאודרצ'יק, הכובש המצטיין של הקבוצה שמצא את הרשת 5 פעמים העונה בליגה האירופית והחברים יגדעו את המסע האירופאי של הקפריסאית הבכירה.
משחק ראשון- 9/3 באצטדיון GSP החדש, ניקוסיה
גומלין- 16/3 בקונסטנט ונדן סטוק, אנדרלכט
הימור המערכת- מפגש צמוד מאד, אך הניסיון של אנדרלכט יעניק לה את הכרטיס לרבע הגמר.

אנדרלכט חזקה יותר אך עליה לזכור את מי אפואל הצליחה להדיח. (Deredactie.be)
אנדרלכט חזקה יותר אך עליה לזכור את מי אפואל הצליחה להדיח. (Deredactie)

שאלקה 04 – בורוסיה מנשגלדבאך:
הליגה האירופית העניקה לנו מפגש כפול, מרגש וטעון בין שתי הנציגות של הבונדסליגה במפעל, שיתחרו ביניהן על כרטיס לרבע הגמר. שתי הגרמניות עוברות עונה לא פשוטה ונמצאות באזור החלק התחתון של מרכז הטבלה. במפגש היחיד ביניהן העונה שנערך במחזור השישי, הביסה שאלקה בבית את יריבתה בתוצאה 4:0 אחרי פתיחת עונה נוראית מצדה שכללה חמישה הפסדי ליגה רצופים. בהמשך העונה המשיכה שאלקה להשתפר ואף לצבור מספיק נקודות כדי למנוע את נשירתה לליגת המשנה. שאלקה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בטורניר עד כה לאחר שניצחה את כל משחקיה בשלב הבתים, למעט משחק חסר חשיבות במחזור האחרון שהתקיים בזלצבורג מול רד בול המקומית. בשלב 32 הגדולות התארחו הכחולים שהניפו את הגביע הזהוב לפני שני עשורים בדיוק בסלוניקי, שם ניצחו את פאוק בקלילות 3:0 והפכו את משחק הגומלין למפגש לפרוטוקול בלבד. שאלקה כמובן לא מצפה לסגור את הסיפור מול השחורים-לבנים תוך 90 דקות בלבד, בטח ובטח לא אחרי אחד מהמשחקים הגדולים שנראו בשנים האחרונות בליגה האירופית, בו מחקו לארס שטינדל (שלושער) והחברים פיגור של 2:0 בפירנצה מול פיורנטינה והפכו את התוצאה ל-4:2 מדהים לעיני חמשת אלפים מאוהדי שעשו את הדרך הארוכה למשחק החוץ מנהר הריין. אוהדיה של גלדבאך לא יצטרכו להרחיק לכת למשחק החוץ בקלזנקיכן מפני שמרחק הנסיעה בין שתי הערים הוא שעת נסיעה בודדת.
משחק ראשון- 9/3 בפלטינס ארנה, קלזנקיכן.
גומלין- 16/3 בבורוסיה פארק, מנשגלדבאך.
הימור המערכת- שאלקה תמשיך את התקופה הטובה ותייצג את גרמניה בשלב רבע הגמר.

יש גם דרבי גרמני! (Zimbio)
יש גם דרבי גרמני! (Zimbio)

ליון – רומא:
ללא ספק המשחק הגדול ביותר של שלב שמינית הגמר. בפינה הלבנה של הזירה עומדת ליון שזה עתה חזרה מהניצחון הגדול ביותר בליגה האירופית העונה- 7:1 ביתי על אלקמאר. ליון עוברת עונה לא קלה בליגה הצרפתית ואינה מצליחה להרים את הראש מעל אמצע הטבלה. כזכור, ליון הודחה אל הליגה האירופית לאחר שסיימה שלישית בבית קשה מאד בליגת האלופות, בו הוגרלה עם יובנטוס וסביליה. בפינת הארגמן תעמוד רומא שעפ"י אתרי הסטטיסטיקה נחשבת לפייבוריטית השנייה לזכייה בתואר. בניגוד לקבוצות גדולות אחרות, רומא החליטה לתת את כל מה שיש לה בליגה האירופית ונשאה הצלחה רבה מאד בשלב הבתים, בו לא הפסידה אף משחק. בשלב 32 הגדולות הביסה רומא את ויאריאל החזקה בחוץ בתוצאה 4:0, תוצאה שהעלתה אותה מעשית לשמינית הגמר. גם רומא וגם ליון יסתמכו על חלוצי ה-9 שלהן שעוברים עונה פשוט פנטסטית- אלכסנדר לאקאזט שכבש 26 העונה ואדין דז'קו שכבש 29.
משחק ראשון- 9/3 בפארק אולימפיק ליון, ליון.
גומלין- 16/3 בסטאדיו אולימפיקו, רומא.
הימור המערכת- רומא תהיה גדולה על אחת הקבוצות הדורסניות במפעל בשנים האחרונות ותיתן לנו לפנטז על מפגש מדהים מול היונייטד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המפגש האחרון, לפני עשור בשמינית גמר ליגת האלופות אותו ניצחה רומא 2:0. (.lequipe.fr)
המפגש האחרון, לפני עשור בשמינית גמר ליגת האלופות אותו ניצחה רומא 2:0. (.lequipe.fr)

אולימפיאקוס – בשיקטאש:
בעיני רבים, אולימפיאקוס נחשבת לקבוצה החלשה ביותר בשלב שמינית הגמר אך הוכיחה את עצמה על אדמת טורקיה לאחר שניצחה את אוסמנליספור בתוצאה 3:0. מוליכת הטבלה ביוון תחזור בשנית לטורקיה כדי לפגוש את מוליכת הטבלה המקומית אך מעבר לכך אין שום דמיון בין סגל המושאלים של אולימפיאקוס לבין ההתקפה איכותית של בשיקטאש שהראתה רק קמצוץ מהיכולת שלה במחוזותינו מול הפועל ב"ש. ספק אם המאבק על הדשא יהיה דומה לזה שביציעים.
משחק ראשון- 9/3 באצטדיון קאראיסקאקיס, פיראוס
גומלין- 16/3 בוודאפון ארנה, איסטנבול
הימור המערכת- הנשרים השחורים מטורקיה ידאו בקלות אל רבע הגמר.

גנט – ראסינג גנק:
אחרי דרבי גרמני ומשחק טעון בין קבוצה טורקית ליוונית, הגרלת שמינית הגמר מנפקת לנו דרבי בלגי משעשע בין גנט לגנק. שתי הקבוצות רחוקות מאד מהפסגה העונה וכרגע שתיהן ממוקמות במקום השביעי (גנק) והשמיני (גנט), מקומות המובילים לפלייאוף התחתון של הליגה הבלגית. במשחק היחיד שנערך ביניהן העונה בליגה, ניצחה גנק את יריבתה בתוצאה המשכנעת 2:0. גנק שסובלת ממכת פציעות חמורה בפרק הזמן האחרון, לא הרשימה במיוחד בליגה האירופית העונה ואף הסתבכה מול אסטרה גיורגיו החלשה בשלב 32 הגדולות. בניגוד לכך, קבוצתם של רמי גרשון, אופיר דוידזאדה וקני סייף היממה את טוטנהאם הגדולה, ממנה סחטה 2:2 בוומבלי לאחר ניצחון ביתי 1:0 במשחק הראשון. שתי הקבוצות לא הרשימו העונה הן בליגה והן בשלב הבתים של הליגה האירופית אך ההעפלה של גנט על חשבון הספרס תקנה לה את הכרטיס לרבע הגמר.
משחק ראשון- 9/3 בחלמקו ארנה, גנט.
גומלין- 16/3 בקריסטל ארינה, גנק.
הימור המערכת- המושבה הישראלית תמשיך לחלום, גנט ממשיכה הלאה.

השדרנים הולכים לשבור שיניים. (www.zimbio.com)
השדרנים הולכים לשבור שיניים. (zimbio)

פ.צ קופנהאגן- אייאקס אמסטרדם:
שתי אימפריות גדולות מהליגות הקטנות שרוצות להגיע להישג הגדול ביותר שלהן בשנים האחרונות. פ.צ קופנהאגן שהודחה מליגת האלופות בשלב הבתים, מובילה את טבלת הליגה הדנית בפער של לא פחות מ-11 נקודות על ברונדבי השנייה וצפויה לזכות באליפות ה-12 בתולדותיה. קופנהאגן לא עברה את שלב שמינית הגמר מזה עשור אך למרות הפער בפסגה היא איננה מראה סימני שאננות ואף ניצחה את לודוגורטס שנשרה גם היא מליגת האלופות בתוצאה 2:1 במהלך המשחק הראשון של שלב 32 הגדולות שנערך בבולגריה. מי שלא יכולה לחשוב על פחות ממצוינות בתקופה הקרובה היא אייאקס שעלולה לאבד אליפות שלישית ברציפות. אייאקס נהנתה מהגרלת שלב בתים קלה יחסית (סלטה, פאו וליאז') והדיחה בשלב 32 הגדולות את לגיה וורשה הדועכת. יחסי הכוחות נוטים מעט לטובת ה"אריות", אך מדובר בהתמודדות פתוחה.
משחק ראשון- 9/3 בטליה פאקן, קופנהאגן.
גומלין- 16/3 באמסטרדם ארנה, אמסטרדם.
הימור המערכת- הדנים מעפילים לרבע הגמר, ההולנדים יתרכזו בליגה.

יצליחו לשבור את מחסום שמינית הגמר? קופנהאגן (www.spox.com)
יצליחו לשבור את מחסום שמינית הגמר? קופנהאגן (spox)

פ.צ רוסטוב- מנצ'סטר יונייטד:
בקיץ האחרון הדיחה הקבוצה האלמונית, פ.צ רוסטוב את אייאקס הגדולה במוקדמות ליגת האלופות. עד מהרה הפכו הצהובים-כחולים לשם החם ביותר באירופה בעקבות הניצחון הביתי המדהים 3:2 על באיירן מינכן בשלב הבתים של ליגת האלופות. בניגוד לתחזיות, רוסטוב סיימה במקום השלישי והמכובד בבית, ממנו כמובן המשיכה אל שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. אחרי שני הניצחונות הביתיים הגדולים על אייאקס ובאיירן מינכן, הגיע תורה של ספרטה פראג לנחול תבוסה באולימפ-2 (4:0). סיפור הסינדרלה יוכל להפוך לאחד הגדולים בתולדות הכדורגל האירופי במידה ורוסטוב תדיח את מנצ'סטר יונייטד, הפייבוריטית לזכייה בתואר. ספק אם זה אכן יקרה מפני שרוסטוב לא ניצחה אף משחק חוץ העונה באירופה וקשה להמר מול הקבוצה החזקה במפעל שהתקפתה הופכת לקטלנית יותר ממשחק למשחק.
משחק ראשון- 9/3 באולימפ- 2, רוסטוב על הדון.
גומלין- 16/3 באולד טראפורד, מנצ'סטר.
הימור המערכת- אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים בשנים האחרונות יתנפץ בתיאטרון החלומות.

כרגע הם חזקים מדי. מנצ'סטר יונייטד (Mirror)
כרגע הם חזקים מדי. מנצ'סטר יונייטד (Mirror)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort