באיירן כבשה שמינייה, דורטמונד ולייפציג המשיכו לנצח

עוד שבת של כדורגל גרמני הסתיימה לה, וקיבלנו הרבה דברים לראות, לדוגמה: במשחק המרכזי, באיירן מינכן עשתה בית ספר להמבורג וניצחה אותה בתוצאה המשפילה 8:0! בנוסף, דורטמונד המשיכה בכושר הטוב עם ניצחון על פרייבורג, לייפציג ניצחה את קלן ועוד. בהמשך, סיכום היום בבונדסליגה.

המשחק המרכזי: הכחידו את הדינוזאורים – באיירן התעללה בהמבורג עם 8:0 ענק

המבורג קיבלו את הכינוי ״הדינוזאורים״ מכיוון שהם מעולם לא ירדו ליגה. היום, הקבוצה הכחולה התארחה בביתה של מוליכת הטבלה באיירן מינכן, הציגה כדורגל נורא ואיום, ואפשרה לשוערה המסכן רנה אדלר להוציא 8 כדורים משערו. באיירן מינכן כבשה 13 שערים בשני משחקיה האחרונים (ארסנל והמבורג), ונראה שהמפלצת הגרמנית קמה לתחייה פעם נוספת. נתון מעניין: בששת משחקי הבית האחרונים של באיירן מול המבורג, היא כבשה 44 שערים (!), מול 3 בלבד של הדינוזאורים.

מהלך המשחק: בדקה ה-17, דויד אלאבה פרץ על הקו ומסר לתומאס מולר ברחבה. הגרמני המוכשר הסתובב ומסר לוידאל, ששלח בעיטה עוצמתית לפינת השער, שאדלר לא הצליח להדוף. 1:0 לבאיירן! בדקה ה-24, תומאס מולר המשיך לעזור לקבוצתו, כאשר הוא הוכשל ברחבה וגרם לשופט לשרוק לבעיטת עונשין. רוברט לבנדובסקי ניגש לבעוט וללא כל היסוס כבש את ה-17 שלו העונה. 2:0 לבאיירן! בדקה ה-42, דוגלאס קוסטה מוציא מרנה אדלר עצירה נהדרת, אבל הכדור החוזר הגיע לרגליו של לבנדובסקי, שהסתובב וכבש את השני שלו במשחק. 3:0 לבאיירן!

בדקה ה-54, החגיגה נמשכה. אריין רובן ניצל איבוד כדור של המבורג ומסר כדור עומק לדוגלאס קוסטה. הוא השאיר את המסירה לרוברט לבנדובסקי, שבעט במדויק לפינה הרחוקה ורשם לעצמו שלושער והשתווה לאובמיינג בטבלת הכושבים המצטיינים. 4:0 לבאיירן! שתי דקות חלפו, ולבנדובסקי הלוהט מסר כדור מצוין לרחבה לקוסטה, שנתן נגיעה קטנה לכיוונו של אלאבה, והוא השלים צמד עם בעיטה קלה לשער. 5:0 לבאיירן! בדקה ה-65, קינגסלי קומאן השתלט על כדור עומק קשה, ובעט את הכדור לשערו של אדלר המסכן. 6:0 לבאיירן!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4 דקות לאחר מכן, קומאן מזהה כדור חוזר ליד רחבת המבורג הפצועה, ובבעיטת וולה מדויקת, מכניע פעם נוספת את שוערה של המבורג וקובע 7:0 לבאיירן! לקראת סיום המשחק, בדקה ה-86, אריין רובן קיבל את הכדור באזור שהוא כל כך אוהב, ובמהלך האופייני שלו הוא כבש את השמיני והאחרון של באיירן במשחק. בסיום, 8:0 מוחץ ומשפיל לבאיירן על המבורג.

שלושער גדול במשחק גדול - לבנדובסקי (Bundesliga)
שלושער גדול במשחק גדול – לבנדובסקי (Bundesliga)

משחקים נוספים:

חזרה לעצמה? דורטמונד מנצחת 3:0 את פרייבורג

היום, בורוסיה דורטמונד שיחזרה את ההישג שהשיגה במחזור הקודם, בו היא ניצחה 3:0 את וולפסבורג. היא התארחה בביתה של פרייבורג, ולה גם שמה שלישיית כדורים לרשת, בניצחון יחסית קל של השוורצגלבן. הנקודה המרכזית למועדון הצהוב-שחור במשחק זה הוא שפייר אמריק אובמיינג חזר לכבוש אחרי תקופה נוראית שלו, והוא כרגע מוביל (עם ידידו לשעבר) את טבלת הכובשים המצטיינים בליגה עם 19 שערים. גם מרקו רויס חזר לשחק ברמה גבוהה, ובכלל, דורטמונד נראית טוב. היא לא ספגה אף שער אבל כבשה שישה בשני מחזורי הליגה האחרונים, והגדילה את רצף הנצחונות שלה על פרייבורג ל-12.

מהלך המשחק: בדקה ה-13, כדור חופשי מסוכן הגיע הישר לראשו של סוקרטיס, שנגח באלגנטיות לפינת השער וכבש את הראשון שלו העונה. 1:0 מוקדם לדורטמונד! בדקה ה-55, מרקו רויס קיבל כדור בקצה הרחבה, אז הוא השחיל למגנו ומסר לאובמיינג, שלא יכל להחטיא. הגבוני עוצר את רצף המשחקים ללא כיבוש עם שער קל. 2:0 לדורטמונד! בדקה ה-70, עוסמאן דמבלה מסר כדור עומק נפלא לעברו של אריק דורם, שבמצב של 1-על-1 בחר למסור לאובמיינג, שכבש בקלות את השלישי במשחק, השני שלו במשחק וה-19 שלו העונה. 3:0 לדורטמונד!

דורטמונד נראית טוב (Bundesliga)
דורטמונד נראית טוב (Bundesliga)

לא מוותרת – לייפציג מנצחת 3:1 את קלן

היום, רד בול לייפציג רשמה את ניצחונה השני ברצף, מול קלן, זאת לאחר ההפסד המביש להמבורג (שקיבלה את שלה במינכן) לפני 2 מחזורים. טימו ורנר ואמיל פורסברג נראו נפלא, וגם נאבי קייטו עשה את עבודתו ושמר את קבוצתו במרחק של רק 5 נק׳ מבאיירן מינכן שבמקום הראשון. מהצד השני, יש לנו קבוצה שלא נמצאת בכושר טוב. כמי שנראתה כאחת מקבוצות ההגנה הטובות של הליגה, היא ספגה 6 שערים ב-3 משחקיה האחרונים, ואותם היא לא הצליחה לנצח. בקיצור – משבר.

מהלך המשחק: בדקה ה-5, קרתה טעות קשה של שוערה של קלן, שברחיק כדור לא טוב. אמיל פורסברג עט על ההזדמנות, ועם בעיטה מדויקת לפינה הוא קבע 1:0 ללייפציג! בדקה ה-34, כדור רוחב מצוין של קייטו פגע ברגלו של דומיניק מארו, שחקן ההגנה של קלן, והוא כבש שער עצמי אומלל והעלה את לייפציג ל-2:0! בדקה ה-54, פאבל אולקובסקי מסר כדור רוחב נפלא לעברו של אוסאקו, שגלגל את הכדור לרשת וצימק את היתרון ל-2:1 ללייפציג! בדקה ה-65, טימו ורנר קיבל כדור במרכז המגרש, רץ את כולו ומזווית כמעט בלתי אפשרית שיחרר פצצה לעבר השער וקבע 3:1 ללייפציג בסיום!

גדל פה שחקן ענק - טימו ורנר (Bundesliga)
גדל פה שחקן ענק – טימו ורנר (Bundesliga)

תוצאות נוספות:

לברקוזן נגד מיינץ – 2:0 למיינץ: בעקבות ההפסד לאתלטיקו מדריד, חזרה לברקוזן לביתה ושם היא פגשה את מיינץ. במפגש בין השתיים, המארחת ספגה 2 שערים ב-11 הדקות הראשונות של המשחק והפסידה אותו.

דארמשטאט נגד אאוסבורג – 2:1 לאאוגסבורג: נועלת הטבלה אירחה במשחק מותח את אאוגסבורג. דארמשטאט הפתיעה וכבשה ראשונה, אך שני שערים של הקבוצה האורחת הפכו את התוצאה וקבעו ניצחון חשוב מאוד לאדומים-ירוקים.

הרטה ברלין נגד פרנקפורט – 2:0 להרטה: בקרב צמרת מעניין בין שתי קבוצות מפתיעות, שערים של ודאד איביסביץ׳ הלוהט ו-ולאדימיר דארידה נתנו את כל 3 הנקודות להרטה ברלין. בעקבות זאת והפסדה של קלן, הרטה נמצאת כרגע במקום ה-6 בליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort