מכבי תל אביב מנצחת את בני יהודה במשחק לא קל עבורה

מכבי תל אביב אירחה ב״ביתה״ בנתניה את בני יהודה לדרבי התל-אביב הקטן יותר.

מחצית ראשונה:

איתן שמואלביץ׳ פתח את ההתמודדות לעיניי אצטדיון די מלא והצהובים ניסו מהרגע הראשון לצמצם את הפער מהפועל ב״ש שלא משחקת היום.

בדקה העשירית של המשחק כדור נפלא של רובן מיקאל מצא את יצחקי ברחבה והחלוץ גלגל נפלא לרשתו של חייקין כדי לקבוע 1:0 לצהובים.

בדקה ה-14 טל בן חיים החלוץ כמעט נעץ את השני אבל ראה את הכדור ננעץ במשקוף בשחזור די דומה של השער הנפלא שכבש מול איטליה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-21 מכבי הייתה קרובה לשני כאשר רובן מיכאל בעט נפלא אבל שוערה השני של הכתומים עמד יפה במבחן והדף נפלא לקרן.

בני יהודה נראת רע מאוד ומערך ה-5-2-3 המוזר שפתח איתו ניסו יחזקאל פשוט גורם לשחקניו להיות חסרי אונים על המגרש מול הקישור המצויין של מכבי ת״א.

בדקה ה-33 דאגה אתל הצהובים שכן רובן מיקאל נפגע בקרסול אבל לאחר טיפול  חוזר לשחק. מכבי ת״א ניסתה לצאת להתקפה מהירה אחרי איבוד כדור של כחילה אבל עזוז בלם את קיארטנסון בעבירה וספג צהוב. בדקה ה-37 גם הכתומים התעוררו כאשר תורג׳מן ומרשיץ ניסו להכניע את ראייקוביץ׳, אך נכון לאותו רגע זה היה ללא הצלחה.

בדקה ה-38 מיסה ברק יצחקי מרחוק אבל חייקין עצר נפלא ואת הריבאונד לא השכיל מיכה לשים באיזור המסוכן.

רגע לפני שיורדים להפסקה עוד רגע של חרדה, הפעם בצד הכתום כאשר רועי גורדנה נשכב על הדשא לאחר שתוקפ באמצע מתפרצת אבל גם הוא התאושש. ממש רגע לפני הנפת שלט תוספת הזמן, בן חיים פרץ נפלא ובעט אבל שוב חייקין היה במקום.

מחצית שניה:

התהובים פתחו בהתלהבות אבל גם בני יהודה נראתה יוזמת מהצד השני ושני השוערים נאלצו להפגין יכולת גבוהה כבר בפתיחת המחצית. כמו בכל כמה מחזורים, טל בן חיים החלוץ התחיל לאבד לאט לאט את קורה הרוח שלו והתסכול החל לצאת החוצה כאשר השריקות לא הלכו לכיוונו, באחד המצבים האלה הוא דיבר יותר מדי עם שמואלביץ׳ וזכה לכרטיס הצהוב. אלמוג בוזגלו נכנס למשחק במקומו של אלון תורג׳מן אבל בינתיים שוב הצהובים השתלטו על המשחק.

בינתיים טל בן חיים לקח עוד החלטב גרוע  כשבעט מזווית אפס אחרי עוד כדור גאוני של מיקאל במקום למסור ליצחקי.

בדקה ה-68 מסירה גאנית נוספת של רובן מיקאל מוצאת את מיכה שמאתר את קיארטנסון עם העקב אבל חייקין שוב הודף לקרן. רועי גורדנה נכנס לפנקס בגלל דיבורים מיותרים ובני יהודה עוברת לשחק התקפי כעת כאשר עגייב עולה במקום יובנוביץ׳ מה שמעביר את הכתומים ל 4:4:2 כרגע.

בני יהודה מבצעת את החילוף האחרון כשפדרו גלבאן עולה במקום רועי גורדנה במטרה לחפש את השיוויון ומכבי תל אביב מוציאה את כובש השער יצחקי וסקאריונה עולה במקומו. גם מכבי תל אביב עורכת חילוף כאשר רובן מיקאל, אחרי משחק נפלא, יורד לספסל. חילוף אחרון במכבי תל אביב כאשר בניון נכנס במקומו של טל בן חיים החלוץ.

בדקה ה-86 לאיתן שמואלביץ׳ נמאס מבזבוזי הזמן של אלי דסה והוא שלך למגן את הצהוב אחרי עוד עיכוב בהוצאת חוץ. דסה ספג את הצהוב החמישי שלו ויחמיץ בעקבות זאת את משחק הליגה הקרוב מול הפועל אשקלון החלשה, האם זה היה צהוב מכוון כדי לאפס את ספירת הכרטיסים? נישאר עם הקונספירציות.

השופט מוסיף למחצית השניה 4 דקות וכרגע הכתומים נראים שהם מסוגלים לתת את שער השוויון.

בדקה ה-91 בניון בעט נפלא אבל שוב חייקין הראה שגם כשזובאס לא נמצא בין הקורות יש על מי לסמוך.

בדקה ה-92 הצהובים שמו חותמת סופית למשחק אחרי מהלך טוב של אליאל פרץ ויוסי בניון שמסיט למיכה והאחרון מבשל לאיסלנדי שכובש 8 מתוך ה-10 האחרונים של סגנית האלופה. שמיאלביץ שורק לסיום בדיוק בעבור הדקה הרביעית, מכבי ת״א משתווה להפועל ב״ש בצמרת.

הרכבים:

מכבי תל-אביב: ראייקוביץ; דסה, טיבי, טל בן חיים-I, ייני; אלברמן, רובן מיקאל, מיכה; טל בן חיים-II, יצחקי, קיארטנסון

בני יהודה: חייקין; יובנוביץ', קנדיל, כחילה, עזוז, גולדברג; מרשיץ, גורדנה; תורג'מן, כהן, ולאסקיס

יתר משחקי הערב:

הפועל אשקלון 1 (מנגה 30')- עירוני ק״ש 1 (גוזלן 74׳)

מכבי חיפה ממשיכה בזיגזג שלה ביכולת

אריאל הרוש הציל את הפועל ת״א

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort