מאמן, מנצח. לוזון: "יודע איך לתקן"

לאחר ניצחון הבכורה של גיא לוזון שבוע שעבר בכפ"ס, המאמן האנרגטי הגיע למשחק בית ראשון בסמי עופר. הירוקים הגיעו למשחק ללא גילי ורמוט הפצוע אך קיבלו בחזרה את אניס אלושי, שתפס את מקומו בהרכב. מנגד הקבוצה מהדרום הגיע עם מאמן חדש ישן על הקווים, לאחר הרחקתו של רק בן שמעון בשבוע שעבר ולאחר רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. משחק חלש נוסף של הירוקים והרחקה של מנחם, ממשיכים רצף של שלושה חודשים ללא ניצחון ביתי, רוני אוואט מחייך שוב לאחר הניצחון הדחוק

20170225_175646
שחקני חיפה בחימום (צילום: שחר יגאל)
20170225_181230
צילום: שחר יגאל

מחצית ראשונה

דקה 9: המשחק התחיל מנומנם ביותר ללא שום מצב, עד לדקה ה-9 שפריצה משמאל ונסיון הרמה של ואצק הגיעו לידיים הבטוחות של ג'רפי.

דקה 15: חטיפת כדור של ואצק במרכז המגרש ויציאה למתפרצת הרגישה כמו המצב הראשון האמיתי במשחק, אך המסירה של האחרון לעבר אלירן עטר לא הייתה טובה והכדור התגלגל לידי השוער האשדודי.

דקה 20: בחסרונו של ורמוט, אלירן עטר לקח על עצמו את ניהול וניווט המשחק, ואכן מסירה נפלאה שלו מצאה את קגלמאכר חופשי לגמרי בימין. אך הרמה לא טובה של המגן בירוק.

דקה 23: עבירה של מנחם על דולי מנגה נתנה הזדמנות נדירה לאשדוד לנסות ולהגיע לשער של לויטה, אך ההרמה הורחקה על ידי הגנת חיפה.

20170225_183303
מחצית ראשונה ללא אירועים מיוחדים (צילום: שחר יגאל)

דקה 26: אלירן עטר במבצע אישי עובר שלושה שחקנים בשמאל ומגיע אל מול ג'רפי, במצב הכי טוב עד כה שולח את הכדור לרשת החיצונית. הירוקים ממשיכים לשלוט במשחק, אך עדיין לא מתרגמים את זה לשערים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 27: אור אינברום מחליט לחקות את עטר, ופורץ בימין ההגנה, הכדור שלו הולך גבוה מעל השער.

דקה 38: לאחר דקות רבות ללא מצב, מלחמה על הכדור של לביא בצד ימין יוצרת בסופו של דבר הרמה נמוכה של קגלמאכר אל עבר עטר, שבסיבוב בועט חלש לידיים של ג'רפי.

דקה 41: כרטיס צהוב ראשון במשחק, סאן מנחם מקבל אותו לאחר הכשלתו של דולי מנגה בנסיון של אשדוד לצאת למתפרצת.

דקה 44: כבר דקות לא מעטות שהקהל הירוק מביע את מחאתו, אך בדקה זו לאחר כמה מסירות מדוייקות של שחקני אשדוד בינם לבין עצמם, שריקות הבוז הפכו צורמות.

דקה 45: צהוב לאלירן עטר, שלאחריו גם מגיעה שריקת המחצית, עם לא מעט בוז מהקהל המקומי.

מחצית שנייה

דקה 46: חילוף ראשון במכבי חיפה, פיטים אזמי במקומו של אניס אלושי.

דקה 50: כרטיס אדום למכבי חיפה! סאן מנחם, שלאורך כל המחצית הראשונה לא הצליח להתמודד עם דולי מנגה, מכשיל אותו שוב ורואה צהוב שני. לוזון בצרות, שי בן דוד מיד קם להתחמם, בינתיים רועי קהט תופס את עמדת המגן השמאלי.

דקה 54: צהוב ראשון גם לאשדוד, טום בן זקן. באותה דקה, לוזון מכניס את שי בן דוד לסתום את החור בהגנה במקומו של ניקיטה רוקאביצה, שיכול לרשום לעצמו עוד משחק מאכזב.

דקה 60: חילוף ראשון באשדוד, עידו דוידוב נכנס במקומו של הקפטן, טום בן זקן.

דקה 65: כרטיס צהוב לתום מונד מאשדוד.

דקה 67: 1-0 לאשדוד! איבוד כדור של נטע לביא בצד שמאל לשחקן אשדודי, שמעביר כדור לאור אינברום, מספר 99 של הדרומיים מרים את הרשת של לויטה ומעמיק את הבעיות של הירוקים.

דקה 68: לא עוברת דקה וכמעט שוויון! עוד פריצה של עטר משמאל, שמשחרר כדור נפלא לעבר החיבורים, ג'רפי עם זינוק נפלא הודף לקרן. המשחק שלנו מתעורר!

דקה 72: לוסיו מרינאו מפנה את מקומו לטובת סנדרו גוטאל

דקה 76: אור אינברום כמעט חוגג צמד, מעבר שלו משמאל למרכז ובעיטה שטוחה למרכז השער מוביל להצלה של לויטה שמצליח למנוע גם את הריבנאוד לאחר שבעט את הכדור הצידה. באותה דקה, חילוף התקפי של לוזון. עמית זנטי נכנס במקום איולפסון.

דקה 77: קינדה נכנס לפנקס לאחר שמונע מזנטי לצאת למתפרצת.

דקה 79: עטר חוטף כדור במרכז, שולח שמאלה לאזימי וממהר לתפוס מקום ברחבה. הכדור של החלוץ חזק מדי ולא מגיע חזרה לעטר, עוד הזדמנות הולכת לירוקים. בדקה זו יצא דולי מנגה לטובת דן ביטון.

דקה 90: כשהשופט מסמן ל-4 דקות תוספת חיפה מקבלת עוד קרן שגם היא מבוזבזת.

המשחק מסתיים בעוד הפסד של מכבי חיפה ופתאום התמודדות בפלייאוף התחתון נראית קרובה מתמיד. אשדוד מנגד כבר יודעת שתהיה שם ולוקחת 3 נקודות חשובות ביותר במאבקים נגד הירידה.

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קגלמאכר, הולמאר איולפסון (עמית זנטי, 76), דקל קינן (ק), סאן מנחם, קאמיל ואצק, נטע לביא, אניס אלושי (פיטים אזמי, 46), רועי קהת, ניקיטה רוקאביצה (שי בן דוד,54), אלירן עטר.

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, קרלו ברוצ'יץ', ניר ברדע, מיקי סירושטיין, טום בן זקן (ק) (עידו דוידוב,60), בנצי מושל, תום מונד, גדי קינדה, אור אינברום, לוסיו מרינאו (סנדרו גוטאל,72), דולי מנגה (דן ביטון, 79).

שפט: עידן לייבה

תגובות לאחר המשחק

 

רוני אוואט: "ידענו שיש פערי איכות, ההרחקה עזרה לנו אין ספק, אבל גם לפני הצלחנו לבטל את מכבי חיפה. אמרתי לשחקנים, חכו הלחץ שלהם יעשו את שלו ונצליח. רן בן שמעון, הביא הרבה אמונה וצריך לתת לו קרדיט ענק, הוא הכין את השחקנים בצורה נפלאה לאורך כל השבוע."

ניר ברדע: "נלחמנו עד הסוף, גם שנפצעתי לא חשבתי על לצאת מהמשחק לרגע. כל משחק הוא משחק קשה וגם שבוע הבא נבוא לנצח."

גיא לוזון: "אני מסכים שלעלות עם שלושה קשרים אחוריים זו טעות, אבל נאלצתי לשחק ככה בגלל שחלק שחקני ההתקפה לא היו כשירים. אבל גם בהרכב כזה היינו צריכים להיראות יותר טוב. בגול היינו נאיבים, לא היינו צריכים להניע כדור מאחור ב-10 שחקנים. אני לא חושב ששחקני אשדוד עשו מה שהם רוצים, זו קבוצה טכנית והם ניצלו את היתרון המספרי. האדום טרף לנו את הקלפים. אם בשני המשחקים שנותרו לא נביא את התוצאות אז לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. אני לא חושב שהמצב יוצר גרוע ממה שאומרים, אני מאמין תמיד בשחקנים שלי ועומד מאחוריהם. אני לא חושב שזה הזמן הנכון לעשות סיכומים ולהחליט אם צריך לעשות מהפכה נוספת בקיץ. אני בהחלט יודע מה הבעיות ואני יודע איך לתקן אותן."

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort