קרבות צמרת שאסור לפספס!

זולטה וארחם נגד קלאב ברוז' (שישי, 20:30):
קלאב ברוז' המוליכה מארחת את זולטה וארחם מהמקום השלישי, שלושה מחזורים לפני הקיזוז והחלוקה לפלייאוף. ברוז' אמנם נמצאת במקום הראשון, אך רק בשל הפרש שערים גבוה יותר משל אנדרלכט השנייה בטבלה, כאשר לשתיהן 55 נקודות. זולטה מפגרת בחמש נקודות בלבד מהטופ, כשניצחון חוץ יקרב אותה מאוד אל המקומות הראשונים ואל מעמד שממנו אפשר לדבר על אליפות לקראת שלב הקיזוז. האלופה המכהנת מברוז' מגיעה בכושר נהדר עם שבעה נצחונות מתוך עשרת משחקיה האחרונים בליגה, אך עם שני הפסדים שהיא רושמת בארבעת המחזורים האחרונים בליגה. מן הצד השני, זולטה שהצליחה להתאושש מתיקו והפסד שרשמה בשני המחזורים האחרונים עם ניצחון 4:1 מוחץ על סנט טרוידן בשבוע שעבר, מגיעה בכושר פחות משביע רצון כשהיא מצליחה לנצח רק בארבעה מתוך עשרת משחקיה האחרונים בליגה, עם עוד ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים, כולל אחד לאנדרלכט, שבמידה והייתה מנצחת באותו משחק, הייתה עושה את העבודה השחורה עבור היריבה שלה קלאב ברוז' ומרחיקה את אנדרלכט מהמוליכה.
כדאי לשים לב ל: יילה ווסן, סגן מלך השערים של הליגה עם 14 שערים והאיש שמוביל את התקפת האלופה כבר שנתיים.

סגן מלך השערים של הליגה. ווסן (votebalnieuws)
סגן מלך השערים של הליגה. ווסן (votebalnieuws)

הימור שלי: 2-1 ביתי לקלאב ברוז' שלדעתי גם תגיע לשלב הקיזוז בתור המוליכה.

נאפולי נגד אטאלאנטה (שבת, 19:00):
אצטדיון הסאן פאולו שבנאפולי מארח קרב צמרת לוהט בין הקבוצה הביתית מהמקום השלישי בטבלת הסרייה A, לאטאלאנטה מהמקום החמישי. המארחת, שכבר הספיקה להתאושש מההפסד בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות מול ריאל מדריד עם ניצחון חוץ חשוב ביותר נגד קייבו, מקווה להמשיך לתת פייט לרומא בקרב על תואר סגנית האלופה, כשהפער עומד על שתי נקודות בלבד. עם לא פחות מ-15 משחקי ליגה ברצף ללא הפסד (מאז שהפסידה ליובנטוס), הפארטנופי מגיעים למפגש עם מומנטום פשוט אדיר, ועם שחקני התקפה שכל משחק שלהם הוא הנאה צרופה לאוהדים. לעומתה, אטאלאנטה תנסה להרוס את החגיגה ולצמצם את הפער משלוש הראשונות, שעומד על שש נקודות, לשלוש בלבד. עם פורמה מצויינת של שלושה נצחונות ליגה רצופים, ועם שישה נצחונות מתוך שמונת משחקיה האחרונים בליגה, האורחים מאמינים שהם מסוגלים לבסס את מעמדם בצמרת הלוהטת של ארץ המגף, אך עם התקפה כמו של נאפולי, קשה לראות את זה קורה ביום שבת בסאן פאולו.

כדאי לשים לב ל: דריס מרטנס, החלוץ הלוהט שזכה לא מזמן בתואר השחקן הבלגי הטוב ביותר של השנה וניצב במקום הרביעי בטבלת הכובשים של הסרייה A עם 16 שערים, רק שלושה פחות מגונזאלו היגואין.

יחגוג גם הפעם? מרטנס (TheSpecial1s)
יחגוג גם הפעם? מרטנס (TheSpecial1s)

הימור שלי: 3-1 לנאפולי, שתמשיך בכושר ההבקעה המטורף שלה מול הקהל הביתי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פ.ס.וו נגד פיינורד (ראשון, 15:30):
פ.ס.וו האלופה המכהנת בשנתיים האחרונות, מוצאת את עצמה במקום השלישי בלבד ובפער של שמונה נקודות מהמוליכה המארחת פיינורד, שמקווה לזכות באליפות ראשונה מאז עונת 1998/99. אך עם 11 מחזורים עד לסיום העונה, הכל עוד פתוח כשאייקס מושכת בעקבה עם פער של 5 נקודות במקום השני. ניצחון חוץ של פ.ס.וו יהיה תוצאה מפתיעה בהחלט, ואם אכן כך יהיה ובמקביל אייקס תנצח גם היא, הקלפים יטרפו מחדש והליגה תיפתח ותספק לנו תלת-קרב מרתק על האליפות, שכן הפער של אייקס יצתמק ל-2 נקודות בלבד, ושל פ.ס.וו ל-5. המארחת תגיע בכושר פנומנלי של תשעה נצחונות רצופים בליגה, בהם הבקיעה 25 שערים (!) וספגה רק שלושה. היריבה מאיינדהובן שמגיעה גם היא במומנטום מעולה עם רצף של שישה נצחונות בליגה, תנסה לטרוף את הטבלה ולספק עניין לצופים, וגם תקווה לאליפות שלישית ברצף לאוהדיה.
כדאי לשים לב ל: ניקולאי יורגנסן, החלוץ הדני שניצב בראש טבלת הכובשים של הליגה ההולנדית ומוביל את ההתקפה של פיינורד באחת העונות הטובות שלה בעשור האחרון.

קורע רשתות. יורגנסן (tuttocalcioestero)
קורע רשתות. יורגנסן (tuttocalcioestero)

הימור שלי: 2-2 מרתק בין שתי הקבוצות ובמקביל ניצחון של אייקס והליגה נפתחת מחדש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort