לקראת המחזור ה26 בפריימרליג

בגדול המחזור יכלול את צ'לסי שתארח את סוואנזי המשתפרת של קלמנט, האלופה שמסובכת בתחתית תארח את ליברפול וקריסטל פאלאס תארח את מידלסברו לקרב תחתית רותח, כל זה בגדול, ובקטן? ממש עכשיו.

צ'לסי-סוואנזי יום שבת 25/2 שריקת פתיחה 17:00 שעון ישראל.

אצטדיון: סטאמפורד ברידג', לונדון

5 משחקים אחרונים

צלסי:  ניצחון 3-0 על לסטר(ח), ניצחון 2-0 על האל(ב), 1-1 עם ליברפול(ח), ניצחון 3-0 על ארסנל(ב), תיקו 1-1 עם ברנלי (ח).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סוואנזי: הפסד 4-0 לארסנל (ב), ניצחון 3-2 על ליברפול (ח), ניצחון 2-1 על סאות’המפטון (ב), הפסד 2-1 למנצסטר סיטי(ח), ניצחון 2-0 על לסטר(ב).

מאזן בית/חוץ

צלסי: 11 נצחונות והפסד 1 בבית.

סוואנזי: 3 נצחונות, תיקו 1 ו8 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

11 משחקים שוחקו בניהן, 6 נצחונות לצלסי,1 לסוואנזי ו4 תיקו. 4 מהנצחונות של צלסי היו בבית וסוואנזי לא ניצחה בסטאמפורד ברידג'.

סוואנזי המשתפרת של פול קלמנט מתחילה להראות סימני חיים עם 3 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים והיא כבר במקום ה15 עם 24 נקודות, שזה 4 נקודות יותר מהאל סיטי שמתחת לקו האדום ויש לה גם הפרש שערים עדיף. היום היא פוגשת את הקבוצה הכי טובה בבית והכי טובה בליגה השנה ותנסה לצאת עם נקודה בנס ואם היא כבר מפסידה, אז היא תנסה לספוג כמה שפחות. לסוואנזי יש הרבה זמן הכנה למשחק אחרי שהיא הודחה כבר בסיבוב הקודם קודם מהגביע האנגלי ותנסה כנראה לצופף כמה שיותר את ההגנה ולצאת להתקפות מהירות כדי להפתיע את צל'סי.

צ'לסי מלאת הביטחון מגיעה אחרי תיקו דיי מפתיע בחוץ עם ברנלי ולמזלה טוטנהאם לא ניצחה והפער נשאר על 8 נקודות מהמקום השני. צ'לסי השנה נהנית מסגל מלא לאורך כמעט כל העונה ותקווה שזה ימשיך כך מכיוון שיש לה משחק גביע בשבת(18/2) נגד וולבס. לטובתה אין לה בדרך עוד משחקים במפעל אירופאי אז אפשר להניח שהשחקנים שלה יכולים להגיע רעננים למשחק.

הימור שלי: סוואנזי תערים קשיים על צ'לסי, אבל צ'לסי שלדעתי העונה תיקח אליפות לא יכולה לאבד נקודות במשחקים כאלה בעיקר לא בבית. ניצחון בית לצ'לסי.

קריסטל פאלאס-מידלסבורו: יום שבת 25/2 שריקת פתיחה 17:00 שעון ישראל.

אצטדיון: סלהארסט פארק, לונדון.

5 משחקים אחרונים:

קריסטל פאלאס: הפסד 3-0 לווסטהאם(ח),הפסד לאברטון 1-0(ב), ניצחון על בורנמות(ח), הפסד 4-0 לסנדרלנד(ב), הפסד סטוק סיטי(ח).

מידלסבורו: תיקו מאופס עם ווטפורד(ח),הפסד 3-1 לווסטהאם(ב), 1-1 עם ווסט ברומיץ(ב),הפסד 1-0 לטוטנהאם(ח),תיקו 0 עם אברטון(ב).

מאזן בית/חוץ:

קריסטל פאלאס: 2 נצחונות,תיקו 1 ו9 הפסדים בבית.

מידלסבורו: ניצחון חוץ 1 , 6 תיקו ו5 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

שיחקו 5 פעמים, 3 נצחונות לקריסטל פאלאס,אחד מהם בבית. 2נצחונות למידלסבורו, 1 מהם בחוץ. אין תיקו.

5 משחקים אחרונים של שתי הקבוצות, יוצא 10 ביחד (לא השתמשתי במחשבון), ניצחון אחד לשתי קבוצות. אני מקווה שהנתון הזה מספיק כדי להבין כמה הקבוצות האלה מסובכות בתחתית. מידלסברו עוד הוציאה תיקו עם אברטון ולוקאקו הלוהט ויש לה גם את הגביע האנגלי, לקריסטל פלאס אין גביע והיא הפסידה לסטוק סיטי שכנראה יצאה סופית מהתחתית.

אין לי הרבה מה להרחיב על שתי הקבוצות האלה חוץ מזה שהן מסובכות קשה מאוד בתחתית וכל איבוד נקודות/צבירת נקודות יכול להשפיע על ההמשך של העונה שלאט לאט מגיעה לשלבי הסיום שלה.

הימור שלי: משחק שקשה לתפוס לטעמי אבל אני אלך עם ניצחון של מידלסבורו מכיוון שפאלאס פשוט חלשה מאוד במשחקי בית.

אברטון-סנדרלנד יום שבת 25/2 שריקת פתיחה 17:00 שעון ישראל.

אצטדיון: גודיסון פארק, ליברפול.

5 משחקים אחרונים:

אברטון: ניצחון 4-0 על מנצסטר סיטי (ב), ניצחון 1-0 על קריסטל פלאס(ח), 1-1 עם סטוק סיטי(ח),ניצחון 6-3 על בורנמות'(ב)ו 0-0 עם מידלסבורו(ח).

סנדרלנד: הפסד 3-1 לסטוק סיטי(ב),הפסד 2-0 לווסט ברומיץ(ח), תיקו מאופס עם טוטנהאם(ב),ניצחון 4-0 על קריסטל פאלאס(ח) והפסד 4-0 לסאותהמפטון (ב).

מאזן בית/חוץ

אברטון: 7 נצחונות, 4 תיקו והפסד אחד בבית.

סנדרלנד: 2 נצחונות, תיקו 1 ותשעה הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

שיחקו 31 פעמים. אברטון ניצחה 16, סנדרלנד 9. 6 תוצאות תיקו.

10 נצחונות מתוך ה-16 של אברטון היו בבית ו3 מתוך ה6 של סנדרלנד היו בחוץ.

אברטון מגיעה אחרי תיקו קצת מפתיע נגד מידלסבורו החלשה ובמחזור הקרוב שהיא תשחק נגד האחרונה בטבלה בבית היא לא תוכל להרשות לעצמה תוצאה אחרת מלבד ניצחון שיחזק את מעמדה במקום השביעי ותנסה עד סוף העונה להשתחל למקום ה6 ולליגה האירופאית.

סנדרלנד חווה פשוט עונה נוראית והיא במקום האחרון בטבלה עם פער רק של הפרש שערים גרוע משל קריסטל פאלאס ו2 נקודות מחוץ מבטחים שם לסטר עם 21 נקודות. לסנדרלנד אין גם את הגביע האנגלי ויש לה מנוחה לא רעה . דייויד מוייס שהחליף בקיץ את אלרדייס פשוט לא מצליח להרים את סנדרלנד והיא תיהיה זקוקה לנס כדי להישאר בליגה וגם כדי לצאת עם נקודות היום.

הימור שלי: לא רואה את סנדרלנד מצליחה להתואשש בעיקר לא על חשבון אברטון בחוץ ואת הנקודות שלה היא תצטרך לחפש במקום אחר. ניצחון בית לאברטון, אפילו דיי קליל.

האל סיטי – ברנלי שבת 25/2 שעה 17:00 שעון ישראל.

אצטדיון: KCOM Stadium, האל

5משחקים אחרונים:

האל סיטי: ניצחון 3-1 על בורנמות'(ב), הפסד 2-0 לצלסי(ח), תיקו 0 עם מנ' יונייטד(ח), ניצחון 2-0 על ליברפול(ב), הפסד 2-0 לארסנל(ח).

ברנלי: ניצחון 1-0 על סאות’המפטון (ב), הפסד 2-1 לארסנל(ח), ניצחון 1-0 על לסטר(ב), הפסד 2-1 לווטפורד(ח), תיקו 1 עם צלסי (ב).

מאזן בית/חוץ:

האל סיטי: 4 נצחונות, 3 תיקו ו5 הפסדים בבית.

ברנלי: תיקו 1, 10 הפסדים ובלי נצחונות כלל בחוץ.

ראש בראש:

5 משחקים בין הקבוצות. 4 נצחונות לברנלי ותיקו. 2 מהנצחונות של ברנלי היו בחוץ. התיקו היה בסיבוב הקודם בבית של ברנלי.

האל סיטי מתחת לקו האדום עם הפרש של רק נקודה אחת מלסטר סיטי שנמצאת מקום אחד מעליה. ברנלי סיימה במחזור הקודם רצף משחקים נגד ארבעה קבוצות מהטופ 6 בליגה והוציאה ב4 משחקים 4 נקודות. מאזן לא רע נגד אריות הליגה ותנסה לנצל את מאזן החוץ הנוראי של ברנלי ולברוח מהקו האדום.

ברנלי היא קבוצת בית נפלאה ואפשר להוכיח את זה על סמך תיקו הבית המרשים נגד צלסי ואפילו כמעט ניצחה אחרי הצלה נהדרת של קורטואה וחמצה של גריי במחצית השניה. ברנלי תרצה לשבור סופסוף את מאז החוץ שלה שעדיין לא כולל ניצחון והיצמד עוד יותר למרכז הטבלה ולהבטיח עונה נוספת בפריימרליג.

הימור שלי: ברנלי פשוט רעה בחוץ, האל פשוט רעה. תיקו לדעתי תיהיה התוצאה.

ווסט ברומיץ'-בורנמות' יום שבת 25/2 שריקת פתיחה 17:00

אצטדיון: The Hawthorns, ווסט ברומיץ.

5 משחקים אחרונים:

ווסט ברומיץ': הפסד 4-0 לטוטנהאם(ח),ניצחון 2-0 על סנדרלנד(ב),תיקו 1 עם מידלסברו(ח),ניצחון 1-0 על סטוק(ב),תיקו 2-2 עם ווסטהאם(ח).

בורנמות': הפסד 3-1 להאל(ח), תיקו 2 עם ווטפורד(ב), הפסד 2-0 לקריסטל פאלאס(ב),הפסד 6-3 לאברטון(ח),הפסד 2-0 לסיטי(ב).

מאזן בית/חוץ

ווסט ברומיץ:7 נצחונות, 2 תוצאות תיקו ו3 הפסדים בבית.

בורנמות: 2נצחונות, 2תוצאות תיקו ו8 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

הקבוצות שיחקו בניהן 4 פעמים בורנמות ניצחה 3פעמים ותוצאת תיקו אחת. ניצחון אחד לבורנמות בחוץ.

ברומיץ לא ניצחה אף פעם את בורנמות במסגרת הפריימרליג והיא תנסה לעשות את זה בשבת אחרי תיקו 2-2 עם ווסטהאם המשתפרת ותנסה לחזק את מעמדה עוד יותר ולהיצמד לאברטון שבמקום ה7.

בורנמות מגיעה בפורמה רעה עם 2 נקודות בששת המשחקים האחרונים והיא התדרדרה עד המקום ה14 והיא כבר 6 נקודות מהקו האדום. בורנמות חלשה מאוד בחוץ העונה אבל היא חייבת להשיג נקודות כדי לפחות להישאר בליגה ואם היה דיבור עד לפני חודש וחצי על מקום טוב באמצע, אולי השרדות בליגה תיהיה מטרה מספיק טובה בשבילה.

הימור שלי: ווסט ברומיץ לא רעה בכלל בבית ובורנמות בתקופה חלשה מאוד לדעתי ווסט ברומיץ תיקח את כל הנקודות. ניצחון של ברומיץ.

ווטפורד-ווסטהאם: יום שבת 25/2 שריקת פתיחה 19:30 שעון ישראל.

אצטדיון: ויקארג רואד, ווטפורד.

5 משחקים אחרונים:

ווטפורד: תיקו 0-0 עם מידלסברו(ב),תיקו 2 עם בורנמות'(ח),ניצחון 2-1 על ארסנל (ח), ניצחון 2-1 על ברנלי (ב), הפסד 2-0 ליונייטד (ח).

ווסטהאם:ניצחון 3-0 על פאלאס(ב),ניצחון 3-1 על מידלסברו, הפסד 4-0 לסיטי(ב),ניצחון 3-1 על סאותהפטון(ח),תיקו 2 עם ווסט ברומיץ'(ב).

מאזן בית/חוץ:

ווטפורד: 5 נצחונות,3 תיקו ו4 הפסדים בבית.

ווסטהאם:4 נצחונות, 2תוצאות תיקו ו6 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

הקבוצות שיחקו בניהן 7 פעמים, 3 נצחונות לכל אחת ותיקו. ניצחון בית אחד לווטפורד וניצחון חוץ אחד לווסטהאם.

ווטפורד ירדה 3 מקומות,למקום ה13, אחרי ההפסד ליונייטד בשבת אבל היא עדיין יותר קרובה למקום ה9 מאשר למקום ה14 והיא בהחלט רוצה להמשיך את הריצה שלה במרכז הטבלה ולא להיקלע באופן מפתיע למאבקי תחתית עיקשים. ווטפורד לא קבוצת בית מובהקת אבל בית תמיד יתרון טוב לקראת משחק לא פשוט בכלל.

ווסטהאם, שאצלה חלה עליה דווקא אחרי שהשחקן ששנה שעברה עשה את ההבדל, דימיטרי פאייט, עזב ובמקומו הגיע רוברט סנודגראס. בנוסף הגיע חיזוק להגנה בדמותו של זוזה פונטה הבלם שהציג יכולת גבוהה ביורו האחרון. בעשרת המשחקים האחרונים ניצחה ווסטהאם 6 פעמים והתרחקה משמעותית מהתחתית עם 12 הפרש מהקו האדום.

הימור שלי: שתי הקבוצות נראות כמו קבוצות אמצע טבלה שלא יעשו יותר מידי ואני מקווה שלפחות כדורגל טוב עם שערים יהיה. תיקו.

טוטנהאם-סטוק סיטי יום ראשון 26/2 שריקת פתיחה 15:30 שעון ישראל

אצטדיון: וויט הארט ליין, לונדון.

5 משחקים אחרונים

טוטנהאם:ניצחון 4-0 על ווסט ברומיץ(ב), תיקו 2 עם מנ' סיטי(ח), תיקו 0 עם סנדרלנד(ח),ניצחון 1-0 על מידלסבורו(ב) והפסד 2-0 לליברפול(ח).

סטוק סיטי: ניצחון 3-1 על סנדרלנד(ח), תיקו  1-1 עם מנצסטר יונייטד(ב) ואברטון(ב) , הפסד 1-0 לווסט ברומיץ(ח) וניצחון 1-0 על קריסטל פאלאס)ב).

מאזן בית/חוץ

טוטנהאם: 10 ניצחונות, 2תוצאות תיקו בלי הפסדים ביתיים.

סטוק סיטי: 3 ניצחונות בית,3 תוצאות תיקו ו6 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

17 משחקים בין הקבוצות, 9 ניצחנות לטוטנהאם,5 לסטוק ו3 תוצאות תיקו. 3ניצחונות בית לטוטנהאם ו2 ניצחונות חוץ לסטוק סיטי.

טוטנהאם במחזור הקודם התמקמה כבר במקום השני בליגה וגם הציגה יכולת שמצדיקה זאת אבל במחזור הקודם היא הפסידה באנפילד לליברפול במשחק שבו שיחקה עם הרכב חסר.

הפציעות של דני רוז ויאן ורטונגן הן קשות מאוד להגנה של התרנגולים והיא גם הפסידה לגנט, יריבה חלשה מהן על הנייר, בליגה האירופאית.

סטוק סיטי ניצחה במחזור הקודם 1-0 את קריסטל פאלאס המסובכת משער של ה-שחקן של העונה,ג'ו אלן, לו יש כבר 6 שערים ו2 בישולים העונה ב24 הופעות. נתון מרשים לשחקן שעד עכשיו כבש 8 שערים 3 בישולים ב127 הופעות. סטוק גם היא דבוקה לחבורת קבוצות "מרכז הטבלה" וגם היא כמוהן המטרה שלה העונה זה להתברג שם כמה שיותר גבוהה ולא להגיע בטעות למאבקי תחתית לקראת סוף העונה.

הימור שלי: במשחקים כאלה טוטנהאם לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות, בעיקר לא באיצטדיון הביתי שלה, ולדעתי היא גם לא תאבד נקודות. ניצחון לטוטנהאם.

לסטר סיטי-ליברפול יום שני 27/2 שריקת פתיחה 22:00 שעון ישראל

אצטדיון: איצטדיון קינג פאוור, לסטר.

5 משחקים אחרונים

לסטר:3-0 לצלסי,3-0 לסותהמפטון, 1-0 לברנלי, 3-0 למנצסטר יונייטד,2-0 לסוואנזי. הכל הפסדים.

ליברפול: 1-1 מול מנצסטר יונייטד, הפסד 3-2 לסוואנזי, תיקו 1 עם צלסי, הפסד 2-0 להאל וניצחון 2-0 על טוטנהאם.

מאזן בית/חוץ

לסטר סיטי:5 ניצחונות, 3 תיקו ו4 הפסדים בבית.

ליברפול: 6 ניצחונות, 4 תיקו ו3 הפסדים בחוץ

ראש בראש:

הקבוצות שיחקו בניהן 21 פעמים. ליברפול ניצחה 10 מהם, לסטר ניצחה 6 ו5 משחקים הסתיימו בתיקו.

מתוך ששת הניצחונות של לסטר 3 ניצחנות בבית, ומתוך 10 ניצחונות של ליברפול 4 בקינג פאוור.

כמו שעונה שעברה לסטר שיחקה כמו אלופה, ובמחזור 26 עונה שעברה כבר לגמרי הרגישו את זה. העונה לסטר סיטי משחקת כמו יורדת ליגה וערב המחזור ה26 לגמרי מרגישים את זה.

לסטר סיטי עם 5 הפסדים ברצף, 6 משחקים בלי ניצחון ועדיין ללא שער זכות ונקודות ליגה ב2017. לסטר אומנם עברה שלב בגביע האנגלי אחרי 3-1 במשחק החוזר נגד דרבי קאונטי מהצמפיונסשיפ. אבל אני בטוח שהם היו מוותרים על הגביע בשביל עוד קצת נקודות ואוויר לנשימה בליגה. גם על הגביע וגם על סביליה שמחכה ללסטר בשמינית גמר ליגת האלופות ב22/2.

ליברפול שעברה חודש קשה מאוד בלי סאדיו מאנה שיצא לאליפות אפריקה וגם כמעט בלי נקודות,3 נקודות מתוך 15 מה2 בינואר ל4בפברואר, נתון מאכזב מאוד לקבוצה שרוצה לקחת אליפות או לפחות לשחק בליגת האלופות עונה הבאה. אבל במחזור חזר סאדיו מאנה ואיתו גם הנקודות. ליברפול גברה 2-0 על טוטנהאם במחצית ראשונה גדולה עם צמד שערים נפלא של מאנה שנתן תקווה להמשך העונה. ליברפול שתבוא מעודדת אחרי הניצחון תנסה לנצל את ריבוי המשחקים של לסטר בנסוף לכושר הגרוע שלה ולקחת נקודות כדי להמשיך במאבקים בצמרת הצמודה.

הימור שלי: לסטר לא כבשה חודש וחצי, לא רואה אותה מצליחה לקחת נקודות נגד ליברפול אפילו שזה באיצטדיון הביתי שלה. אבל זה האובייסט אז אני אלך על תיקו מפתיע ומאכזב ברמות לליברפול.

סאותהמפטון- ארסנל תאריך עדיין לא נקבע.

איצטדיון: סנט מארי, סאותהמפטון.

5 משחקים אחרונים:

סאותהמפטון: הפסד 1-0 לברנלי(ח),ניצחון 3-0 על לסטר(ב), הפסד 2-1 לסוואנזי(ח), הפסד 3-1 לווסטהאם(ב), ניצחון 4-0 על סנדרלנד(ח).

ארסנל:ניצחון 4-0 על סוואנזי(ח),ניצחון 2-1 על ברנלי(ב), הפסד 2-1 לווטפורד(ב), הפסד 3-0 לצלסי(ח), ניצחון 2-0 על האל(ב(.

מאזן בית/חוץ

סאותהמפטון: 5ניצחונות, 3 תיקו ו4 הפסדים בבית.

ארסנל: 6 ניצחונות, 3תוצאות תיקו 3 הפסדים בחוץ.

ראש בראש:

הקבוצות שיחקו 35 פעמים במסגרת הפריימרליג. סאותהמפטון ניצחה 6 פעמים וארסנל ניצחה19. 10 משחקים הסתיימו בתיקו. כל הניצחונות של סאותהמפטון על ארסנל היו בבית וארסנל ניצחה 6 פעמים בחוץ.

סאותהמפטון מגיעה למשחק אחרי ניצחון 4-0 גדול על האחרונה בטבלה ושחקן הרכש החדש שלה מינואר, מנולו גביאדיני, כובש צמד וגם כבש שער הקודם. עם כל הכבוד לניצחון המרשים, סאותהמפטון לא מציגה את התוצאות שציפו ממנה להציג אחרי העונה הקודמת שסיימה במקום השישי והשיגה כרטיס לליגה האירופאית. סאותהמפטון של העונה קבוצה לא מספיק עיקבית ולא מצליחה לחבר כל כך ניצחונות ולצאת ממרכז הטבלה וכנראה שככה היא גם תישאר עד סוף העונה.

ארסנל קבוצה שקשה מאוד לחזות אותה גם. בתחילת העונה היא הייתה נראית מועמדת לאליפות אבל כרגיל בשנים האחרונות היא מוכיחה שהיא פשוט לא מתאימה. העונה הטופ 4 התרחב לטופ 6 ואם ארסנל רוצה להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, היא תצטרך להתאמץ הרבה יותר כדי לא לשבור שיא מעונת 95/96 שמאז היא לא יורדת מהטופ 4. אחרי הדחה צפויה מליגת האלופות עם 5-1 כואב מבאיירן מינכן. היא תצטרך להתרכז בליגה ובפציעה של לורן קוסיילני מעוז ההגנה שלה.

הימור שלי. ארסנל פשוט יותר טובה מהקדושים. אבל בגלל שהמשחק בבית של סאותהמפטון אני הולך על תיקו.

הדרבי של מנצ'סטר נדחה לתאריך לא ידוע בעקבות משחק גמר גביע הליגה בין היונייטד לבין סאות'המפטון.

זהו אלה הם כל המשחקים של המחזור ה-26. מקווה שחיברתי אותכם כמו שצריך למחזור הקודם ולמחזור הקרוב! ולסיום מלך השערים ומלך הבישולים.

טבלת מלך השערים:

1. אלכסיס סאנצ'ז (ארסנל) 17.

2. רומלו לוקאקו (אברטון) 16.

3. דייגו קוסטה(צלסי), זלאטן איברהימוביץ' (מנ' יונייטד) 15.

4. ג'רמיין דפו(סנדרלנד), הארי קיין(טוטנהאם) 14.

טבלת מלך הבישולים.

1. קווין דה בריינה (מנ' סיטי) 9.

2.כרסיטיאן אריקסן(טוטנהאם), אלכסיס סאנצז(ארסנל), מאט פיליפס(ווסט ברום), גילפי סיגורדסון (סוואנזי) 8.

3. אדם ללאנה (ליברפול).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort