הפתעות בגביע האנגלי

הגביע האנגלי ידוע ככזה שרווי בהפתעות, אך אף אחד לא הכין אותנו לתרחיש הזה. ברנלי הודחה ע"י לינקולן קבוצה לא מקצועית מהליגה החמישית, לסטר האלופה הודחה ע"י מילוול מהליגה השנייה ומנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח את האדרספילד ותצטרך לשחק במשחק חוזר מול היריבה העיקשת מהפרמייר-שיפ. רק מידלסברו וצ'לסי הצליחו להחזיר מעט את הכבוד. הקבוצה מתחתית הפרמייר-ליג הצליחה לנצח, אך גם היא התקשתה מול אוקספורד מהליגה השלישית. המוליכה התקשתה מול וולבס אבל הצליחה לעלות גם כן. מחר ימשיך שלב שמינית הגמר עם שני משחקים נוספים, כששתי קבוצות פרמייר-ליג יתארחו אצל קבוצות פרמייר-שיפ, טוטנהאם מול פולהאם ומנצ'סטר יונייטד מול בלקבורן רוברס. וביום שני ארסנל תצא למשחק באצטדיונה הצנוע של סוטון מהליגה החמישית.

לינקולן מהליגה החמישית מדיחה את ברנלי (dailymail)
לינקולן מהליגה החמישית מדיחה את ברנלי (dailymail)

לשמינית גמר הגביע האנגלי הגיעו העונה שמונה קבוצות בלבד מהפרמייר-ליג, אך באורח פלא ההגרלה לא זימנה אף מפגש על טהרת הליגה הראשונה, וכך יצא שבכל מפגש יש פייבוריטית ברורה. אך למי שחושב ששמונה הקבוצות האחרות מגיעות מליגת המשנה בלבד לא מכיר את המסורת המדהימה של הטורניר. רק ארבע מתוכן מהפרמייר-שיפ, כשליגה השלישית וגם לליגה החמישית שתי נציגות כל אחת. מתוך שש המוליכות רק ליברפול לא הצליחה להגיע לשמינית.

המשחק המרכזי – וולבס (2) – צ'לסי (1) 2:0

אחרי שראתה ששאר קבוצות הפרמייר-ליג התקשו היום מול יריבותיהן החלשות על הנייר, צ'לסי קיוותה לחיים קלים יותר מול וולבס. הבלוז מוליכים את הטבלה, למרות שבמחזור הקודם קוזז הפער בפסגה לשמונה נקודות בלבד אחרי שחניכיו של אנטוניו קונטה סיימו בתיקו מפתיע מול ברנלי. צ'לסי יכולה להיות מעודדת מהיכולת שלה בשני משחקי הגביע האחרונים, כשבשניהם הבקיע רביעיות, בשלב הראשון 1:4 מול פרטבורג יונייטד, ולאחר מכן 0:4 מול ברנטפורד. מולה התייצבה הערב וולבס שהדיחה עד כה שתי קבוצות פרמייר-ליג: סטוק סיטי ואת ליברפול, במה שעד כה נחשב לסנסציה של הגביע האנגלי. למרות זאת, מצבם של הזאבים בפרמייר-שיפ לא טוב בלשון המעטה והיא מגיעה למשחק מהמקום ה-19 אחרי שני הפסדים רצופים. בשני המקרים בהם שתי הקבוצות שיחקו בגביע ידם של הבלוז הייתה על העליונה. כמו כן, מתוך שמונת המשחקים בין הקבוצות בשנות האלפיים, צ'לסי ניצחה בשבעה, וולבס רק באחד, כשיחס השערים עומד על 4:23.

בקושי רב, אבל לפחות מידלסברו הצליחה לעלות לרבע הגמר (dailymail)
בקושי רב, אבל לפחות מידלסברו הצליחה לעלות לרבע הגמר (dailymail)

אנטוניו קונטה אמנם לא עלה עם ההרכב הקבוע שלו, אך שמר על השלד המרכזי בתוספת ששחקנים שלא מרבים לשחק בליגה. עם זאת, כבר בדקה החמישית וולבס הייתה קרובה לעלות ליתרון. קורט זומה הרחיק בצורה לא טובה ישירות לרגליו של ג'ורג' סאביל שממרכז הרחבה שחרר כדור שפגש את הקורה של אסמיר בגוביץ', אנדרס ויימן הסתער על הריבאונד אך שלח אותו גבוה מעל השער. בדקה ה-11 לבלוז הייתה הזדמנות טובה כשוויליאן קיבל כדור עומק מעולה מססק פברגאס, אך לא הצליח להכניע את שוער וולבס באחד על אחד. במהלך כל המחצית וולבס שמרה על הגנה יציבה ובלמה את כל ניסיונות ההתקפה של הבלוז. על סף הירידה למחצית כמעט וצ'לסי הצליחה להבקיע, כשמוזס פרץ באגף הימני והעביר כדור רוחב לדייגו קוסטה שהמשיך את הכדור מעל לשער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במחצית השנייה הבלוז היו מאיימים וכבר בפתיחתה דייגו קוסטה ופדרו ניסו את מזלם מול השער של וולבס. בדקה ה-65 הלחץ השתלם והבלוז עלו ליתרון. וויליאן הרים כדור מהאגף הימני ומצא את פדרו שנגח בעוצמה לרשת וקבע 0:1. החלוץ הספרדי מעורב בשישה שערים מתוך התשעה שהבקיעה צ'לסי העונה בגביע (ארבעה שערים ושני בישולים). בדקה ה-85 פברגאס היה קרוב להכפיל את התוצאה אחרי שקיבל כדור מצוין מאדן הזאר ובאחד על אחד מול השוער בעט ברשלנות החוצה. למזלו, ההחטאה לא עלתה ביוקר וארבע דקות לאחר מכן, דייגו קוסטה הבקיע את השער השני כששלח כדור חזק ממרכז הרחבה לשער של וולבס, 0:2 לצ'לסי.

 

פדרו - האס של קונטה בגביע האנגלי העונה (dailymail)
פדרו – האס של קונטה בגביע האנגלי העונה (dailymail)

תוצאות משחקי הערב:

ברנלי (1) – לינקולן סיטי (5) 1:0. כבש ללינקולן: שון ראגט (89).

מידלסברו (1) – אוקספורד יונייטד (3) 2:3. כבשו למידלסברו: גראנט לידיביטר (27), רודי גסטדה (34), כריסטיאן סטואני (86). כבשו לאוקספורד: כריס מאגירה (64), טוני מרטינס (65).

בכושר הזה הסיטיזנס לא יחלפו על פני מונאקו באמצע השבוע (dailymail)
בכושר הזה הסיטיזנס לא יחלפו על פני מונאקו באמצע השבוע (dailymail)

האדרספילד טאון (2) – מנצ'סטר סיטי (1) 0:0.

מילוול (3) – לסטר סיטי (1) 0:1. כבש למילוול: שון קאמינגס (90).

בסוגריים, הליגה שממנה הקבוצה מגיעה.

מילוול מנצחת בתוספת הזמן ומדיחה את האלופה (dailymail)
מילוול מנצחת בתוספת הזמן ומדיחה את האלופה (dailymail)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort