חוזרת למאבקי התחתית- בני יהודה סופגת הפסד ביתי להפועל רעננה 2:0. יובל שבתאי ומוחמד כליבאת כבשו

לאחר שהיה נדמה שבני יהודה עלתה על דרך המלך הגיע המשחק הערב, לאחר מחצית ראשונה בשליטתה אך לא השכילה לתרגם לשערים שילמה על כך ביוקר במחצית השנייה באדיבותו המלאה של אמיליוס זובאס לאחר שהורחק מנגיעות יד לא חוקיות, שבתאי (78) וכליבאת (84), הכניעו את אמסלם הצעיר וקבעו ניצחון להפועל רעננה 2:0

בני יהודה אירחה הערב (שבת 18:00) את הפועל רעננה למשחק במחזור ה-23 של ליגת העל בכדורגל באיצטדיון המושבה. חניכיו של ניסן יחזקאל ירצו לרשום ניצחון שלישי רצוף לאחר הניצחונות בליגה 1:0 על ק"ש וברבע גמר גביע המדינה 4:1 נגד מ.ס אשדוד והערב ינסו לשמור על המומנטום החיובי ולברוח לתחתית הבוערת. מנגד חניכיו של חיים סילבס שנמצאים עמוק עמוק במרכז הטבלה המשעממת ירצו להשאיר את המשחק האחרון מאחוריהם לאחר שהובסו 4:0 לבית״ר ירושלים, רעננה תרצה להגיע לפלייאוף התחתון במומנטום חיובי על מנת לא להסתבך בתחתית.

מבחינה מקצועית אנטוניו מרשיץ הקרואטי לא נכלל בסגל למשחק הערב לאחר שנענש עקב התקרית  עם ולאסקיס במהלך השבוע ולא יהיה לרשותו של יחזקאל גם שון גולדברג יפתח על חשובנו של בן צעירי הפצוע אך מעבר לשינויים הללו לא יהיו שינויים לקבוצה בכתום מנגד שימעון אבוחצירה, המוציא לפועל העיקרי של רעננה בזמן האחרון החלים ממחלה ויפתח ב-11 הראשונים של חיים סילבס.

יתאושש מהתבוסה לבית"ר ירושלים? חיים סילבס (טוויטר)
יתאושש מהתבוסה לבית"ר ירושלים? חיים סילבס (טוויטר)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה: 0:0

דקה 8: ההתקפה הראשונה במשחק שייכת דווקא לאורחים מהשרון. כדור חופשי של בבייב מצא את עידו לוי שנגח מדויק למסגרת אך זובאס היה במקום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני יהודה שולטת בכל הנעשה על כר הדשא אך מתקשה להגיע למצבים ליד השער של ינקו.

דקה 24: טעות קשה של אריק ינקו כמעט מסתיימת בשער של בני יהודה אל ולאסקיס שהרשית נגד ק״ש שבוע שעבר נכשל הפעם ובעט מעל השער.

דקה 29: שוב ולאסקיס קרוב לשער, הפעם בעיטה שלו מן הרחבה מוסטת ע״י בן והבה בשנייה האחרונה. בנו יהודה מתקרבת ל-1:0.

דקה 43: כמעט והפועל רעננה מצליחה לעקוץ שער יתרון, שכר נשלח ל1-1 מול זובאס אך השוער הליטאי ביציאה אמיצה מנע מצב כיבוש מסוכן.

דקה 45: איזו הצלה של אריק ינקו! אוהד בוזגלו בהגבהה נהדרת מצא את הראש של תורג׳מן אך החלוץ נכנע להתעופפות של ינקו שמונע יתרון מבני יהודה ממש על על סף סיום המחצית הראשונה.

החמצה ענקית שלו ממש לפני הירידה למחצית, אלון תורג'מן (טוויטר)
החמצה ענקית שלו ממש לפני הירידה למחצית, אלון תורג'מן (טוויטר)

אביעד שילוח מסיים את המחצית הראשונה, 0:0 בני יהודה שולטת במשחק אך לא מגיעה למספיק מצבי כיבוש וגם הרבה מחמאות מגיעות לינקו שגם היה אחראי שרעננה תשאר בתמונה עם מספר הצלות.

תיקו במחצית הראשונה, (טוויטר)
תיקו במחצית הראשונה (טוויטר)

מחצית שניה: 2:0 הפועל רעננה

המחצית השנייה נפתחה בזהירות רבה מצד שתי הקבוצות שנראות שיותר מפחדות מלהפסיד מאשר לשחק על ניצחון. יחזקאל שלח למערכה את פדרו גלאבן על חשבונו של רועי גורדנה שלא נראה מרוצה מהחילוף.

דקה 60: מצב נהדר של יונתן כהן לכבוש אך הבעיטה המדויקת של כהן נבלמת שוב אצל אריק ינקו המצוין שקולט את הכדור.

דקה 63: איזו טעות של אמיליוס זובאס! זיי'טה חילץ כדור והחזיר לזובאס שתפס בידו את הכדור ושילוח שרק לעבירה ברחבה לכדור בלתי ישיר. בבייב בעט את הכדור אך היא הייתה חלשה להחריד והזדמנות גדולה הולכת לפח מצידה של הפועל רעננה לגנוב כאן במושבה 1:0.

דקה 69: אמיר עגייב המחליף שנכנס רק לפני דקה כבר מנסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה אך שוב אריק ינקו היה במקום ובקלות מעצבנת יש שיגידו קולט את הכדור בקלילות.

דקה 71: אוי כמה שזה היה קרוב לראשון של רעננה! מוחמד כליבאת בכדור חופשי כמע מושלם סיבב באומנות מעל החומה הכניע את זובאס אך נעצר בקורה חוסר מזל לחלוץ שהגיע ממכבי פ"ת.

דקה 74: עוד טעות חמורה של זובאס שמשאיר את בני יהודה ב-10 שחקנים, לאחר שקיבל כרטיס צהוב שני אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה. השוער הליטאי לא בא מרוכז למשחק האם הוא זה יעלה לבני יהודה בהפסד. שוער קבוצת הנוער שחר אמסלם עולה להופעת הבכורה בקבוצה מהסיבות הלא נכונות.

טעות ענקית שלו עולה לבני יהודה ביוקר, אמיליו זובאס (טוויטר)
טעות ענקית שלו עולה לבני יהודה ביוקר, אמיליו זובאס (טוויטר)

דקה 77: שער להפועל רעננה שעולה ל1:0, יובל שבתאי מנצל את ההתרגשות של הילד, שבתאי עם המון ניסיון מגלגל לפינה של אמסלם והכדור ברשת 1:0 הפועל רעננה שכל כולו רשום על אמיליוס זובאס.

ניצל את חוסר הניסיון של אמסלם הצעיר, יובל שבתאי (טוויטר)
ניצל את חוסר הניסיון של אמסלם הצעיר, יובל שבתאי (טוויטר)

דקה 84: 2:0 הפועל רעננה מוחמד כליבאת כובש השער, החלוץ מכניע את אמסלם בפעם השנייה במשחק הבכורה של הילד במשחק הבכורה שלו ולמעשה קובע פה באופן סופי את זהות המנצחת והיא הפועל רעננה.

בסיום הפסד ביתי לבני יהודה 2:0 שחוזרת בסערה למאבקי התחתית ויתרה מכך תחסר את שוערה הבכיר במשחק הבא כך שמאוד חם יהיה בתחתית העונה, מן העבר השני והשמח של הערב חיים סילבס יכול לנשום לרווחה ולמעשה די הבטיח את הישארותה של רעננה עוד עונה בליגה.

בני יהודה: אמיליוס זובאס (כרטיס אדום, 75), מאור קנדיל, איציק עזוז, טל כחילה, שון גולדברג, טיג׳אן ז׳ייטה, רועי גורדנה (פדרו גלבאן, 55), יונתן כהן, אלון תורג’מן (שחר אמסלם, 76), אלמוג בוזגלו (אמיר עגייב, 70) ונריוס ולאסקיס.

הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי, בן והבה, בן בנימין, עידו לוי, ירדן כהן (עמנואל אמבולה, 33), אלי בבייב, יובל שבתאי, מוחמד שכר, מוחמד כליבאת, שמעון אבוחצירה (יובל טיטלמן, 85).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort