ראש שקט: יובה מפרקת בקלילות את פלארמו לקראת שמינית גמר ליגת האלופות

יובה סיפקה תצוגה תכליתית מול האורחים האומללים. פאולו דיבאלה הצטיין מול האקסית מהדרום, עם צמד שערים נפלאים ובישול. מרקיסיו כבש הראשון, ופיפיטה היגוואין כבש את ה-19 שלו העונה בסריה A. צ'וצ'ב רק צימק בתוספת הזמן. המכונה המשומנת של אלגרי תמריא השבוע לפורטוגל על מנת לשחק נגד פורטו, במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. בהמשך תוצאות משחקי הערב בליגה הצרפתית, הגרמנית והספרדית.

שתי קבוצות שהן הפכים מוחלטים  נפגשו הערב בטורינו במשחק שפתח את המחזור ה-25 בסריה A: יובנטוס מהצפון מול הסיצילאנים מפלארמו. יובה שנראית בדרך הבטוחה לסקודטו שישי ברציפות, מול הוורודים מהדרום, שככל הנראה ישחקו בעונה הבאה בסריה B. בעוד הגברת הזקנה מציגה ניהול מופתי ומקצועני, הקבוצה האורחת ממשיכה להחליף מאמנים בקצב מסחרר, שזה הנוכחי דייגו לופז, מונה לתפקיד התובעני רק לפני חודש.

מאסימו אלגרי חסר הערב את מריו מנדז'וקיץ' המוצהב, וסטפנו סטורארו תפס את מקומו בהרכב. גם ג'ורג'יו קייליני הפצוע לא התלבש להתמודדות, ומהאדי בנאטיה ששב מאליפות אפריקה, תפס את מקומו בחוליית ההגנה לצד לאונרדו בנוצ'י, שערך הערב את הופעתו ה-300 במדי הביאנקונרי . חואן קווארדרדו קיבל מנוחה ממאמנו, ובמקומו עלה לדשא מרקו פיאצה הכישרון הצעיר.  מנגד דייגו לופז ידע שיהיה קשה מאוד לקבוצתו להוציא משהו באצטדיונה הביתי של הדאבליסטית, וכתוצאה מכך החליט לתת צ'אנס למספר שחקנים צעירים וכישרוניים, כדוגמת רולנד ז'לאי ונורברט באלוג ההונגרים הצעירים.

10 דקות משריקת הפתיחה המארחים זכו בכדור חופשי מ-20 מטרים. פאולו דיבאלה סובב כדור נהדר, אך לצערו הקורה עמדה בדרכו של הארגנטינאי לכבוש נגד האקסית. שלוש דקות לאחר מכן הגיע השער של הגברת הזקנה. כדור עומק נפלא מצא את גונזאלו היגוואין חופשי ומאושר ברחבת האורחים, החלוץ הנפלא נעצר אצל פסאבץ' שיצא היטב, אך הריבאונד הגיע אל קלאודיו מרקיזיו שמול רשת חשופה כבש את שערו הראשון העונה. 0-1 ליובה.

בדקה ה-18 האורחת הראתה סימני חיים, איליה נסטרובסקי חדר לרחבה מהאגף השמאלי, ושחרר בעיטה מפתיעה שאילצה את בופון למתוח איבריו. באופן מעורר כבוד הדקות הקרובות התאפיינו בלחץ גבוה של האורחים בוורוד, שניסו להקשות על האלופה העדיפה בהרבה מבחינת חומר השחקנים, לצאת קדימה. את יובה זה לא הלחיץ יותר מידי ובדקה ה-21 הם כמעט כבשו את השני. מרקו פיאצה, נער הפלא הקרואטי, הציג יכולת טכנית מרשימה עם הכדור לאחר שחדר לרחבה והכניס כדור נפלא לסמי חדירה, שלא הצליח לפגוש את הכדור בצורה פרודוקטיבית, והמהלך הסתיים בקרן בלבד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-25 שוב האורחים הגיעו להזדמנות לא רעה, לאחר שנורברט באלוג מצא לעצמו מרחב, וניסה בעיטה שנעצרה בקלילות בידיו הבטוחות של בופון. בדקה ה-34 פאולו דיבאלה החלה בריצה מרשימה, שהסתיימה בבעיטה מרשימה פחות ישירות לידיו של השוער האורח. בדקה ה-40 יובה זכתה בבעיטה חופשית שתורגמה לשער נפלא של פאולו דיבאלה. הארגנטינאי הפנטסטי סובב את הכדור בצורה מושלמת, ולא השאיר לפסאבץ' שום סיכוי. שערו השישי העונה של שחקנה של יובה, ועוד מול הקבוצה ממנה הגיע לביאנקונרי בקיץ 2015. 0-2 קליל ליובנטוס בירידה למחצית.

שער נפלא של פאולו דיבאלה הוריד את יובה למחצית ביתרון כפול (seria a tim)
שער נפלא של פאולו דיבאלה הוריד את יובה למחצית ביתרון כפול (seria a tim)

דקות הפתיחה של המחצית השנייה התאפיינו בשליטה מוחלטת של יובה בשדה, אך ללא מצבים ממשיים. בדקה ה-54 בונוצ'י ניסה להפתיע מרחוק את פאסבץ' שעמד מחוץ לקו השער, אך הכדור חלף מעט מעל המשקוף. הבלם הוותיק כנראה ממש רצה לכבוש שער בלתי נשכח בהופעתו ה-300. בדקה ה-60 הבלם ניסה את מזלו מחצי מגרש, אך שוב הכדור לא היה מדויק. בדקה ה-63, בניסיון הבעיטה הראשון במחצית מטווח הגיוני, הגיע השלישי של יובה. דיבאלה הפעם בישל, לאחר שכדור עומק נפלא שלו מצא את גונזאלו היגוואין, שבצ'יפ אלגנטי הכניע את השוער ועקף את אדין דז'קו בטבלת מלכי השערים. 0-3 ליובה.

בדקה ה-71 דיבאלה הכניס כדור טוב לחואן קווארדרדו המחליף, שחדר לרחבה, אך התמזמז עם הכדור ובסיום הבעיטה שלו נבלמה על ידי מגן אורח. בדקה ה-77 הגיע רגע מלחיץ, לאחר התקלות לא נעימה של ג'וסיף פאסבץ' והבלם שלו אדוארדו גולדינגה, שניסו להגיע לכדור בו זמנית. השוער הקרואטי התעלף בהתחלה, אך לאחר טיפול של צוות החובשים ומחיאות כפיים מעוררות כבוד מצד האוהדים של יובה, הצליח השוער לעמוד על רגליו ולחזור לשחק.

שלוש דקות לסיום שוב דיבאלה סידר מצב נהדר לקווארדרדו, שהפעם בעט בזמן, אך פאסבץ' סיפק הצלה טובה והדף לקרן. בדקה ה-89 היגוואין קיבל כדור ורץ לעבר הרחבה. החלוץ הנפלא ראה שהבלמים סוגרים עליו, ובמהלך חכם ואלגנטי, השאיר מסירה עם העקב  לדיבאלה שהצטרף מאחור, ומ-17 מטרים כבש את השני שלו במשחק. 0-4 תכליתי ליובנטוס.  שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הסיצליאנים זכו בשער כבוד, לאחר הגבהה מדויקת של אלסנדרו דיאמנטי לראשו של איביילו צ'וצ'ב שנגח לרשת.

בסיום 4-1 למכונה המשומנת של אלגרי, שתמריא השבוע לפורטוגל, למשחק הראשון מבין שניים, מול פורטו במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. פאלרמו ממשיכה לשקוע בדרך הבטוחה לליגת המשנה.

ניצחון תכליתי למכונה המשומנת של אלגרי שתמריא השבוע לפורטוגל למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות (seria a tim)
ניצחון תכליתי למכונה המשומנת של אלגרי שתמריא השבוע לפורטוגל למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות (seria a tim)

תוצאות נוספות מרחבי היבשת:

 

לה ליגהגרנאדה-בטיס 1-4 כבשו לגרנאדה: מהדי קרסלה גונסאלס (18), אדריאן ראמוס (64,28) אנדראס  פריירה (33). כבש לבטיס: פטרוס (75).

בונדסליגהאוגסבורג-באייר לברקוזן 3-1. כבש לאוגסבורג: דומיניק קוהר (60). כבשו ללברקוזן: קארים בלרבי (23), חאבייר הרננדס (65,40).

ליגה טורקיתקייסריספור-בורסספור 0-2. כבשו לקייסרי: ווליטון (49), רייקו רוטמן (79).

ליגה צרפתיתבאסטיה-מונאקו 1-1. כבש לבאסטיה: סאדיו דיאלו (19). כבש למונאקו: ברננדו סילבה (52).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort