הפועל באר שבע מפסידה לבשיקטאש בטרנר

הפועל באר שבע חוזרת הערב לאירופה. אלופת ישראל רוצה להמשיך את המסע האירופי הקסום שלה. עם זאת, במועדון הישראלי שנמצא לראשונה בשלב בתים במפעל אירופי, יודעים כי הם עשו מעל ומעבר למצופה העונה. מעכשיו, למעשה, כל הישג נוסף יהיה בונוס. ניצחון מקומי ייתן תקווה אמיתית להמשיך באחת העונות האירופיות הטובות בהיסטוריה של קבוצה ישראלית.

בכר נאלץ להעלות סגל שלא כולל את בוזגלו או את ויטור הפצועים, וערב המשחק גם בן ביטון ובן שהר היו בספק למשחק. בסופו של דבר, ביטון פתח. בניגוד למשחקים קודמים באירופה, בכר עלה עם 2 בלמים ולא שלושה, והתרכז במרכז שדה מעובה. מנגד, גם בשיקטאש מגיעה חסרה, אבל שלא יהיה ספק – היא מגיעה לכאן במטרה אחת, להוציא תוצאה טובה בבאר שבע לקראת הגומלין. תיקו ומעלה יהוו יתרון משמעותי לקבוצה המנוסה מבין השתיים.

RELATED POSTS

מחצית ראשונה:

המשחק נפתח בשליטה אדומה. דקה 7 הזדמנות כפולה של ברדה נגמרה בהחמצת כדור רוחב משמאל, ונגיעה לא מספיק טובה שלו לכדור ההמשך של מליקסון, שמסתיימת בידיו של פבריסיו. באר שבע ניסתה ללחוץ את הטורקים, אבל גם איבדה כדורים בתהליך. ברבע השעה הראשונה עוד לא היה מצב ממשי לאף אחת מהקבוצות. בדקה ה-17 מהלך טוב של וואקמה נגמר באיבוד כדור של ברדה, שלא הצליח לבעוט. באר שבע המשיכה לתקוף, ובשיקטאש עברה למשחק אגרסיבי יותר. אחרי עוד עשר דקות המומנטום עבר לאורחים. אבל המשחק קצת נתקע, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה ליזום. כך זה נמשך עד לדקה ה-43, כשסוארס כבש לשערו הוא. לא בטוח שהיה ניתן למנוע את ה1-0 לטורקים.

אבל ממש כמו מול אשקלון, באר שבע חוזרת במהירות אחרי שהיא סופגת. בעיצומה של התקפה אדומה, מליקסון מאבד כדור, והוא מגיע עד לברדה שמניף רגל וכובש! 1-1 ממש על סף סיום הרחבה. בעיטה חופשים לבשיקטאש נגמרת בנגיחה לחוץ, והתקפה מתפרצת שלה מסתיימת בקרן, והמחצית מסתיימת בשוויון. המומנטום אצל המארחת.

מחצית שנייה:

המחצית נפתחה עם כמעט טעות של גורש, שגורם לדפיקות לב. היה נדמה כאילו הובקע שער יתרון לטורקים, אך השופט שורק לעבירה. בדקה ה-51, וואקמה סוף סוף נכנס למשחק, ואחרי דריבל באגף שמאל מסר כדור טוב לאוגו שהצטרף מהקו האחורי אך בעט גבוה מעל השער. 6 דקות אחר כך הגיע אולי הרגע המכריע של ההתמודדות. אוגו מסר עומק נפלא לברדה, שבעט נגד התנועה אחר החמיץ ברשלנות את המסגרת. וכאן נשאלת השאלה – ב"ש ויתרה על זר כדי לפנות מקום לסוארס. אך האם לוסיו, שכבר כבש שערים חשובים באירופה, היה גם כן מחמיץ את הכדור המכריע הזה? לא בטוח. 4 דקות אחר כך, טוסון, מלך השערים של האורחת, מוריד כדור בחזה עם הגב לשער, ומשבעה מטרים כובש בסיבוב פנימה. 2-1 לבשיקטאש. כעת המשימה קשה בהרבה.

שתי דקות עוברות, וראדי בועט מצוין ממרחק אך נהדף. באר שבע שווה עוד שער במשחק הזה. אבל המארחת, שפתחה טוב את המשחק, נראית פגיעה ולא יציבה, עם יציאה רשלנית של דודו גורש. בדקה ה-70 כדור רוחב מדויק של וואקמה מגיע לראש של גדיר, אך הוא נוגח רע. בדקה ה-73, שוב אוגו בועט בצורה חופשית, אך נהדף בגב של שחקן טורקי. בשלב הזה, החלו להתקיף יותר. באר שבע נראתה מפוזרת וחסרת פתרונות. דקה 79 בן שהר נכנס במקום ברדה. כמה שניות אחר כך טליסקה מגיח משום מקום ובועט מ-18 מטר לקורה השמאלית של גורש, שמודה על מזלו לשמיים. כמה שבאר שבע לא ניסתה, היא כבר לא הצליחה לחזור למשחק. ההחמצות והספיגה של השער השני גמרו לאדומים את האוויר. וברפיסות הזאת, באר שבע שהראש שלה במקום אחר סופגת את השלישי מרגלו של טליסקה. 3-1 לבשיקטאש, העסק נראה חסר סיכוי. אבל כבר קרו דברים מעולם.

בשיקטאש לא הייתה זקוקה ליותר מדי כדי לגבור על באר שבע שונה מאוד מזו שסיימה בגאון את שלב הבתים לפני חודשיים וחצי. בשבוע הבא המשימה תהיה קשה מאוד (אופ"א)
בשיקטאש לא הייתה זקוקה ליותר מדי כדי לגבור על באר שבע שונה מאוד מזו שסיימה בגאון את שלב הבתים לפני חודשיים וחצי. בשבוע הבא המשימה תהיה קשה מאוד (אופ"א)

הרכבים:

הפועל באר שבע: גורש, ביטון, תורג'מן, צדק, סוארס, אוגו, ראדי, מליקסון, הובאן, וואקמה, ברדה

בשיקטאש: פבריסיו, מיטרוביץ', טושיץ', קוואררזמה, אטיבה, טולגאי, אויסאל, צ'נקטוסון, מרסלו, באבל, גונול

קשה לראות את באר שבע או כל קבוצה אחרת חוזרת מהפיגור הזה, אבל בכר ינסה אולי להפתיע. הגומלין בשבוע הבא, יום חמישי ב-20:00 בערב בוודאפון ארנה. בתווך תשחק באר שבע משחק לא פשוט בחוץ נגד הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:15. הגיע המאני טיים עבור הפועל באר שבע.

היונייטד עושים שעד וחצי לקראת הגומלין עם ניצחון ענק 0-3 על היריבה הצנועה  (אופ"א)
היונייטד עושים שעד וחצי לקראת הגומלין עם ניצחון ענק 0-3 על היריבה הצנועה (אופ"א)

תוצאות נוספות

אנדרלכט – זניט – 0-2

ויאריאל – רומא 4-0

פאוק – שאלקה 3-0

את. בילבאו – אפועל ניקוסיה 2-3

מנ. יונייטד – ASSE  הסתיים ב-0-3

לגיה וארשה – אייאקס 0-0

לתוצאות המשחקים המוקדמים יותר היום בליגה האירופית, לחצו כאן

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?