אפטר שבת

גם אחרי ששבת נגמרת וחוזרים לשגרה, אסור לעזוב לרגע את המסך.

אנדרלכט- זולטה ורחם (ראשון 15:30)

זולטה ורחם, אחת המפתיעות העונה בליגה הבלגית, מגיעה למפגש הזה מהמקום השלישי המפתיע. רבים פקפקו בהשתייכותה של ורחם לפסגה ובמשחק האחרון ראו זאת כשהיא הוציאה 1-1 בקושי בבית מול גנט סגנית האלופה בשנה שעברה (וקבוצתם של סייף, גרשון ודוידזאדה) שהשנה נראית רע ונמצאת רק במקום השישי. ורחם רוצה להוכיח במשחק זה שהיא נמצאת בצמרת בזכות ולא בחסד, ועל הדרך להלחיץ את יריבתה למשחק ואת קלאב ברוז'. המארחים לעומתם נמצאים בסוג של מפנה. אחרי שתי תוצאות תיקו 0 ואיבוד הפסגה אנדרלכט באה למשחק בידיעה שאיבוד נקודות בבית יכול להתחיל כדור שלג, שיגרום לאיבוד האליפות באופן ודאי. אך ניצחון על זולה ורכם פותח לגמרי את הסיפור על האליפות וגם מקרב להבטחת השני לפחות. בורכם כדאי לשים עין על מבייה לייה. החלוץ, שלמרות ששיחק באליפות אפריקה עדיין מלך שערי הקבוצה עם 10 כיבושים. בצד השני אי אפשר שלא לשים לב למלך שערי הליגה הבלגית, לוקאש תיאדורצ'יק הפולני, עם 17 שערי ליגה ו25 שערים בכל המסגרות.

הימור שלי- 2-1 לאנדרלכט שדוהרת לפסגה.

מכבי פ"ת- מכבי ת"א (שני 21:00)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רק ביום רביעי נפגשו שתי הקבוצות במושבה במסגרת הגביע, ובשני הם ייפגשו בשנית, אך התוצאה שם תשפיע יותר על העונה של שתי הקבוצות. פ"ת נעצרה על ידי מכבי אחרי שלא הפסידה כבר 6 משחקים ברציפות והיא תרצה לחזור למסלול הניצחונות מול אותה הקבוצה שניצחה אותה בגביע, ולעבור אותה בטבלה. הקבוצה של קובי רפואה חייבת ניצחון כאן כדי להוכיח שהיא נשארת והיא לא תחלוף מהנוף של צמרת ליגת העל, ואולי (במקרה הזוי אך אפשרי) תוכל כבר השנה לחלוף על ב"ש ולזכות באליפות מפתיעה מאוד.  בצד השני מכבי ת"א רוצה להשלים דאבל על מכבי פ"ת ונסות לרדוף אחרי ב"ש, אך זה לא יהיה פשוט. מכבי יודעת שאם היא עוד חושבת להניף צלחת בסוף העונה, היא חייבת עוד ניצחון במושבה. ג'ורדי יודע שאם לא ינצח את המשחק, שום מאמן שיביא במקומו לא יצליח להביא למכבי אליפות. לפ"ת יש שני כוכבים עיקריים- דור אלו וגידי קאניוק, שעליהם הכי כדאי לשים לב בפ"ת, אבל לדעתי כדאי להסתכל על גיא מלמד, שנמצא בבצורת ויבוא רעב למשחק הזה. בת"א נולד לו כוכב חדש, שיש הטוענים שהוא אפילו יותר טוב מהכוכב הקודם, ערן זהבי. קיארטנסון נותן עונה מעולה, והוא מלך השערים של מכבי העונה (אפילו יותר מטב"ח!!) עם 11 שערים העונה והוא מי שאמור להציק לדני עמוס בשער.

קיאטרסון, מכונת שערים (פייסבוק מכבי תל-אביב)
קיאטרסון, מכונת שערים (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל-אביב)

הימור שלי: פ"ת מנצחת 2-0 ומורידה את מכבי ת"א למקום השלישי.

לאציו- מילאן (שני 21:45)

אחרי התקופה הקשה שעברה, נראה שלאציו חוזרת לעצמה. אחרי 2 הפסדים רצופים ועצבים בכל פינה, הקבוצה של לואיג'י בריגלי ניצחה את אינטר בגביע והתפוצצה עם שישייה על פסקארה הקטנה. עכשיו במשחק הבית החשוב הזה היא רוצה להוכיח שהיא ראויה להיות בפסגה, ועל הדרך להבטיח עוד מחזור במקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות. מילאן לעומתה נראית רע מאוד ובשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות הפסידה 5 פעמים והם נראים רחוקים מאוד מהמאבק על המקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות. אם הם באמת שואפים לשם, ניצחון על לאציו הוא לא פחות מהכרחי בשביל מילאן ואם לא תנצח עכשיו, סביר להניח שגם שנה הבאה לא תשתתף במפעל שזכתה בו בעבר 7 פעמים. בלאציו האחריות בקו הקדמי היא של אימובילה, שנמצא בעונת שיא וכבש כבר 11 שערים. במילאן לקראת המשחק תולים הרבה תקוות בקרלוס באקה שיוביל את ההתקפה, אך לדעתי כדאי לשים עין על סוסו הצעיר בן ה-23, מלך הבישולים של מילאן עם שבעה, ועוד 5 שערים בנוסף, הוא אחד השחקנים המוכשרים במועדון.

אימובילה, יפציץ גם הפעם?
אימובילה, יפציץ גם הפעם? (הטוויטר של לאציו)

הימור שלי: 2-0 ללאציו שיגדיל את המשבר של הרוסונרי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort