נמצא חלוץ- איתי שכטר להט עם צמד בניצחון 0:2 על עירוני ק"ש במשחק הבכורה של מימר

שרון מימר לא יכול היה לדמיין פתיחה טובה יותר לקדנציה, 0:2 על עירוני ק"ש במשחק הראשון של רבע הגמר בטדי באדיבותו של איתי שכטר (21 פ',56), שהיכה פעמיים בחניכיו של תומר קשטן וקבע מקדמה רצינית לזכותם של הירושלמים לקראת הגומלין

שלב רבע גמר גביע המדינה יצא הערב לדרך, בית"ר ירושלים מארחת את עירוני ק"ש וכידוע בשלב רבע הגמר כולל שני משחקים, במתכונת בית וחוץ. כל שחניכיו תומר שקטן ירצו לצאת עם תוצאה טובה הערב מטדי. משחק הבכורה של שרון מימר כמאמן בית"ר ירושלים על הקווים, להזכירכם אותו שרון מימר הודח ביחד עם הפועל כפ"ס בשלב שמינית הגמר לבית"ר ירושלים (3:0), מינויו של מימר התקבלה באווירה לא טובה ע"י אוהדי בית"ר ירושלים והוא חייב להשיג תוצאות טובות כבר בראשית דרכו על מנת לשרוד בתפקיד הכה נוקשה. מנגד חניכיו של תומר קשטן התקשו לרדת לקרקע לאחר ההדחה המרשימה שהנחילה להפועל ב"ש בטרנר והיא סופרת שני הפסדי ליגה רצופים, חשוב לזכור שהכרעה לא תיפול הערב כך שלא בטוח שקשטן יתאכזב מתוצאת תיקו/הפסד מינימלי(שערי חוץ לא קובעים במפעל).

מבחינה מקצועית מימר החליט להרכיב את שחקן הרכש החדש, אנטואן קונט. בעוד קובי מויאל נותר מחוץ ל-18. הקפטן לשעבר של בית"ר ירושלים, אופיר קריאף יפתח ב-11 של קשטן. אקס אחר של הקבוצה מהבירה, שלומי אזולאי (הקשר, החלוץ שגם לו הייתה תקופה בירושלים בהרכב), יחכה להזדמנות שלו מן הספסל כמו נג'וקו.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה- 0:1 בית"ר ירושלים

האורחים מהצפון פתחו טוב יותר את התמודדות, בדקה ה-7 אורן ביטון הצעיר בפריצה יפה מהאגף השמאלי מצא את הראש של אחמד עאבד אך החלוץ שהיה בספק להתמודדות נגח מעל השער הזדמנות נהדרת לק״ש. גם הירושלמים רשמו איום ראשון, לאחר שבדקה ה-13 הייסטר מצא את ראשו של שכטר אך החלוץ נגח החוצה.

בדקה ה-21 פנדל לזכותה של בית״ר! מסירת עמק מופלאה של אריק סאבו הציבה את איתי שכטר מול איתמר ניצן, השוער ספק הכשיל את שכטר אך חכמון קבע כדור עונשין מ-11 מטרים. המוכשל, איתי שכטר לקח אחריות והצליח להכניע את איתמר ניצן שהימר נכון אך לא הצליח לעצור את הכדור. 1-0 בית״ר ירושלים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האורחים מן הצפון פשוט נעלמו מהמגרש לאחר השער של שכטר, טעות של הזוהרוי לאחר החזרה גרועה שלו, מאוד מסבכת את איתמר ניצן שהצליח בקושי רב להסתדר עם הכדור, לא חלפו 4 דקות ואיתמר ניצן שוב נאלץ לעבוד עידן ורד טיווח את שערו אך ניצן שמאוד פעיל מתחילת המשחק נמתח שוב והדף נהדר, האם בית"ר תצליח להכפיל את התוצאה עד סוף המחצית הראשונה? היא בהחלט ראויה לכך.

מחצית ראשונה נהרת לחניכיו החדשים, שרון מימר (דף הפייסבוק בית"ר נט)
מחצית ראשונה נהדרת לחניכיו החדשים, שרון מימר (דף הפייסבוק בית"ר נט)

מחצית שנייה- 0:2 בית"ר ירושלים

תומר קשטן ביצע חילוף כפול במחצית, נג'וקו ושמיר נכנסו על חשבונם של עאבד ובורסו. ניתן להבין את החילופים עקב היכולת הירודה של עירוני ק"ש שממש לא היו במשחק. פספוס אדיר לשכטר בדקה ה-52, קיבל כדור נהדר ברחבה אך במקום לנסות לבעוט התמהמה ואיבד הזדמנות אדירה להכפיל את התוצאה.

גוללללל, איזה מבצע סולו מדהים של איתי שכטר בדקה ה-56, שכטר קיבל כדור מדן אייבנדר ושעט לעבר השער והצליח לשחרר בעיטה נהדרת על סף הרחבה שהסתיימה רק ברשת של ניצן, שער ענק של שכטר שמזכיר את ימיו היפים. 2:0 בית"ר ירושלים, טדי על הרגליים!

הירושלמים חוגגים את השער הפנטסטי של שכטר, בדרך לחצי גמר? (דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)
הירושלמים חוגגים את השער הפנטסטי של שכטר, בדרך לחצי גמר? (דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)

בדקה ה-62 המחליף נג'וקו היה קרוב מאוד לצמק את התוצאה, אך החלוץ הצעיר פספס רק במעט את המסגרת של קליימן בהחלט ניסיון טוב. כובש הצמד, איתי שכטר זוכה לתשואות אדירות מן הקהל ומוחלף בדקה ה-70 ע"י ישראל זגורי. משחק פשוט פנטסטי לחלוץ המשומץ שהזכיר לנו שהכישרון והיכולת עדיין שם.

טעות נוראית של דן מורי בדקה ה-80 כמעט ומסדרת לעירוני ק"ש שער חשוב מאוד לקראת הגומלין, אך מאורסיו שהעלה במו רגליו את הקבוצה לאחר שכבש צמד נגד ב"ש בשמינית גמר, נכשל מול קליימן. בית"ר ירושלים נרדמה לקראת סוף המשחק ולמזלה רק שחקן אחד נשאר עירני וזה היה למזלה הגדול בוריס קליימן. בדקה ה-86 דין מימוני נגח לאחר קרן אך קליימן באינסאנקט הצליח שוב להציל את בית"ר.

חכמון הוסיף 3 דק' תוספת זמן אך ללא תועלת, ניצחון גדול לשרון מימר במשחק הבכורה שלו 2:0 לבית"ר ירושלים שיוצרת מקדמה רצינית לקראת הגומלין וככל הנראה תהיה בחצי גמר.

חגיגה בטדי (דפ הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)
חגיגה בטדי (דפ הפייסבוק הרשמי של בית"ר ירושלים)

הרכב בית”ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט (עוז ראלי, 78), חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, אריק סאבו, דן איינבינדר, עידן ורד, חן עזרא (יוהאן אודל, 65) ואיתי שכטר (ישראל זגורי, 70).

הרכב קריית שמונה: איתמר ניצן, דין מימוני, יוגב הזוהרוי, אורן ביטון, אמיר נסאר, עומר צלישר, דידייה ברוסו (עדן שמיר, 466), אופיר קריאף, מאוריסיו קורדיירו, שלומי אזולאי ואחמד עאבד (ג’ייקוב נג’וקו, 46).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort