עוד ראשון של כדורגל

כשבוע לפני החזרה של ליגת האלופות לפעילות, מחכים לנו ארבעה משחקים מרתקים שיהוו פתיחה מצויינת לשבוע גדוש בכדורגל איכותי.
מנצ'סטר יונייטד-לסטר סיטי (ראשון 18:00):
חמישה ימים אחרי ההפסד 2-1 להאל סיטי ששבר רצף של 17 משחקים ללא הפסד (על פי מוריניו הרצף דווקא ממשיך והמשחק הסתיים בתיקו), פגשה מנצ'סטר יונייטד את הנמרים פעם נוספת, הפעם בליגה. גם הפעם קבוצתו של מוריניו לא הצליחה לנצח ופספסה הזדמנות פז להיצמד למקומות המובילים לליגת האלופות כאשר כל ארבע הראשונות לא ניצחו באותו מחזור. יונייטד לא מצאה פתרונות התקפיים על מנת להכניע את שוער האל-יאקופוביץ' וסגרה שלושה משחקי ליגה עם שער אחד ומטה. פול פוגבה המשיך במגמה השלילית שלו מהמשחקים האחרונים כשגם זלאטן היה חלש ולא מצא את הרשת. במשחק הקרוב, השדים האדומים יקבלו עוד הזדמנות לנסות ולטפס במעלה הטבלה כשהיא תשחק נגד האלופה לסטר סיטי שנחלשה מאוד העונה ויום לפני זה תפגוש צ'לסי את ארסנל לקרב צמרת שיכול בטעות לפתוח את סיפור האליפות מחדש, או לחילופין לסגור אותו אך בעיקר יתן לקבוצות הצמרת האחרות להתקרב אליהן. לסטר שחזרה למקומה הטבעי העונה נמצאת 2 נקודות מעל הקו האדום והיא צריכה לעשות הכל על מנת להרחיק ממנה את סוונסי וקריסטל פאלאס המתאוששות. הפסד במשחק הקרוב עשוי לסבך את השועלים מאוד.
תוצאת תמונה עבור ‪paul pogba‬‏
חלש מאוד בתקופה האחרונה (Squawka)
כדאי לשים לב ל: ריאד מאחרז, שחקן השנה באפריקה ואחד הברגים המשמעותיים באליפות הסנסציונית של קבוצתו בעונה שעברה, נעלם העונה כלא היה והוא חסר מאוד ללסטר בחלק הקדמי. אולי ההופעות החיוביות באליפות אפריקה יחזירו אותו קצת למסלול.
ניחוש מושכל: 2-0 ליונייטד שתקבל קצת אוויר לקראת המשחק מול סנט אטיין בשלב 32 הגדולות בליגה האירופית ביום חמישי.
מצרים-קמרון (ראשון 21:00):
אליפות אפריקה תגיע לסיומה ביום ראשון עם הגמר בין מצרים לקמרון. המצרים שלא הפסידו במשך כל הטורניר, נראים לפחות לטעמי כנבחרת האיכותית יותר מבין השתים וכפייבוריטית לזכייה, שאם אכן תתרחש תהייה השמינית בהיסטוריה של "הפרעונים". מן העבר השני ניצבת קמרון, שסיימה את כל המשחקים שלה בשלב הבתים בתיקו והצליחה להדיח את גאנה של אברם גרנט בחצי הגמר. לקמרון 4 זכיות בגביע והיא תשמח להוסיף למאזנה את החמישי. אין ספק שגם אם המשחק לא יתעלה לרמות גבוהות זאת תהיה חגיגת כדורגל צבעונית וססגונית.
מצפה לנו משחק צבעוני בהחלט (AfricaTopSport)
מצפה לנו משחק צבעוני בהחלט (AfricaTopSport)
כדאי לשים לב ל: מוחמד סלאח. הווינגר המצרי של רומא הוביל את נבחרתו עד לגמר עם שני שערים אדירים ובישול וביום ראשון יתברר אם הוא באמת יכול לקחת אותה עד הסוף או שהוא נופל ברגע האמת.
תוצאת תמונה עבור ‪mohamed salah‬‏
סחב את נבחרתו עד הגמר, האם יצליח לעשות גם מעבר? (The independent)
ניחוש מושכל: 2:0 למצרים, סאלח וחבריו אלופי אפריקה.
יובנטוס-אינטר (ראשון 21:45):
הדרבי ד'איטליה יהיה משחק חשוב לשתי הקבוצות שזקוקות לו בשביל להתקדם ולהתקבע במקומותיהן. אינטר שהפסידה ללאציו ברבע גמר הגביע ובעצם קטעה רצף של תשעה נצחונות, צריכה את שלושת הנקודות מהמשחק הקרוב כדי להשתוות לנאפולי במקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות וגם כדי להתרחק מאותה לאציו לה הפסידה שנמצאת שתי נקודות מאחוריה. לשמחתם של הנראזורי הם אמורים להנות מסגל מלא במשחק הסופר קשה שמצפה להם.
כמו אינטר גם יובנטוס תזדקק לנקודות מהמשחק הזה כדי להרחיק קבוצה שנמצאה בעקבותיה, במקרה הזה זוהי רומא שנמצאת 4 נקודות בלבד מאחורי יובה, אך למוליכה משחק חסר והסיכוי שהג'ילארוסי יעקפו אותה עד סוף העונה קלוש. כרגע המטרה של הביאנקורי היא לצבור מומנטום לליגת האלופות שם היא תפגוש את פורטו, יריבה מהיותר קלות שאפשר היה לקבל, ואולי לנסות לשחזר את ההישג מלפני שנתיים (הגעה לגמר).
183 משחקים נערכו בין שתי הקבוצות בעבר כאשר יובנטוס ניצחה 83 משחקים, אינטר 52 ו48 משחקים הסתיימו בשיוויון.
כדאי לשים לב ל: חואן קואדרדו, מי שהיה חשוב לקבוצה מאוד והיא התעקשה עליו, מאוד מאכזב והוא לא מצא את הרשת ולו פעם אחת בליגה העונה. אולי במשחק הקרוב מול אינטר הוא יעשה זאת, כמו שעשה זאת נגדה פעמיים בעבר, במדי פיורנטינה.
גם האוהדים יודעים להופיע במשחק הזה (WeNeedFun)
גם האוהדים יודעים להופיע במשחק הזה (WeNeedFun)
ניחוש מושכל: 2-1 ליובה שמוכיחה שוב שאין לה אף מתחרה רצינית בליגה הזאת כיום.
סנט אטיין-ליון (ראשון 20:00):
הקרב על המקום הרביעי בצרפת יפגיש בין ליון החלשה בתקופה האחרונה לסנט אטיין שנעצרה בגביע אחרי רצף של 5 משחקים ללא הפסד.
שלושה הפסדים ספגה ליון בארבעת משחקיה האחרונים, היא הודחה מהגביע ואף נתנה לקבוצות הצמרת הגבוהה להרחק ממנה. שחקן הרכש ממפיס דפאי הספיק לרשום כבר שלוש הופעות אך הוא לא הצליח להשפיע על תוצאותיה של קבוצתו. אולי במשחק הקרוב, לאחר שצבר קצת כושר משחק, הוא יצליח לעזור לה במשחק הקשה שמצפה לה. ליון עומדת כשבועיים לפני המפגש שלה עם אלקמאר בליגה האירופית ועד אז היא תנסה לחזור לכושר על מנת לעלות לשמינית הגמר במפעל השני בגודלו באירופה.
כדאי לשים לב ל: אלכסנדר לאקאזט, השחקן החשוב ביותר בסגל ה"לה גון" כבש 9 שערים בשבעת משחקיו האחרונים והוא כבר עם 21 שערים בכל המסגרות העונה. אם ליון תולה תקוות במישהו, זה בו והוא מבחינתו יצטרך לעשות את הדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב-לכבוש.
תוצאת תמונה עבור ‪alexandre lacazette‬‏
השחקן החשוב ביותר בליון (Allsoccerplanet)
ניחוש מושכל: 2-1 לליון שתפתח פער של שבע נקודות כאשר יש לה גם משחק חסר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort