שר על הדשא

קבוצת הפועל דליית אל כרמל מליגה ב' ידעה ימים טובים וזוהרים יותר, ולפני שני עשורים וחצי היא אף הייתה בליגה הלאומית (ארצית דאז), המועדון האדום מחזיק קבוצת נוער איכותית שעלתה בשנה האחרונה לליגה הארצית ומפתיעה בצמרת.

אחד השמות היותר בולטים בקבוצת הנוער הוא קשר הקבוצה איאן חמאדה. הוא משחק זה עונה רביעית בקבוצת הנוער והשנה הוא משחק בקבוצה בתור חריג מבחינת הגיל. חמאדה שחקן מאוד מוכשר ומשחק בתפקיד הפליימקר והיה שותף מלא בעליית הליגה של הקבוצה לליגה הארצית (הליגה ה-2). העונה הזאת הקבוצה מפתיעה ולאחר פתיחה לא טובה, הקבוצה החלה להתגבש ולהציג יכולת משכנעת וזה בא לידי ביטוי בנצחונות ובתקיעת יתד בצמרת הגבוהה בטבלה.

כשרון צעיר שעוד יכול להתפתח מתוך ארכיון תמונות פרטי)
כשרון צעיר שעוד יכול להתפתח מתוך ארכיון תמונות פרטי)

חמאדה בן ה-19 גר בדליית אל כרמל ומגיל קטן הוא משחק במועדון האדום. הוא משמש כקפטן הקבוצה עם הספרה (7) על הגב. העונה יש לו כבר -6 שערים ו-13 בישולים! הוא בונה את משחק ההתקפה של קבוצתו ונחשב למנהיג ודמות אהובה בחדר ההלבשה. חמאדה כאמור מבוגר מיתר חבריו לקבוצה, תומך ומעודד אותם ברגעים קשים ולא מהסס לצעוק ולהעיר כשצריך. הוא גם לא מפחד לצאת בהצהרות ולהגיד שמטרת הקבוצה היא "לעלות לליגה הלאומית".

עם סרט הקפטן עליו (מתוך ארכיון תמונות פרטי)
עם סרט הקפטן עליו (מתוך ארכיון תמונות פרטי)

בנוסף לכדורגל, חמאדה גם שר. בשנה האחרונה התחיל לעסוק במוסיקה, יש לו להקה והוא התחיל להופיע באירועים בכפר. יחסית לשנה ראשונה כזמר הוא הצליח מאוד והפך להיות מבוקש והאנשים מאוד התלהבו. בקרוב הוא גם מוציא שיר חדש. הוא התאהב במוסיקה ומנסה לפתח את הקריירה ולשלב ביחד עם הכדורגל.

מקפיץ את הקהל גם בביצועים מחוץ לכר הדשא (פאנט)
מקפיץ את הקהל גם בביצועים מחוץ לכר הדשא (פאנט)

בין הכדורגל והמוסיקה, חמאדה כבר סיים קורס מדריך כדורגל במכללת וינגייט, והוא לא מתכוון לעצור שם. שנה הבאה הוא מתכוון להתחיל ללמוד תואר ראשון במכללה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
צריך לדעת לשלב בין 2 האהבות (מתוך ארכיון תמונות פרטי)
צריך לדעת לשלב בין 2 האהבות (מתוך ארכיון תמונות פרטי)

אחת המטרות שלו כמובן להחזיר את קבוצת הפועל דליית אל כרמל לימי הזוהר וההצלחה שלה, כמו פעם בליגה הלאומית. הוא מאמין שיחד עם חבריו בעוד 5-4 שנים הוא יצליח במשימה זו ואומר שמקומה של הקבוצה צריך להיות שם.

שחקן שכדאי להילחם על שירותיו (קמאל אבו סאהא)
שחקן שכדאי להילחם על שירותיו (קמאל אבו סאהא)

בין אימון כדורגל וחזרות עם להקתו, חמאדה נהנה לשחק קלפים בזמנו החופשי ואומר שהוא וחבריו מאוד נהנים לבלות ולשחק יחדיו.

בורג משמעותי כבר בגילו הצעיר (מתוך ארכיון תמונות פרטי)
בורג משמעותי כבר בגילו הצעיר (מתוך ארכיון תמונות פרטי)

הוא חולם ומאמין שביחד עם חבריו הכישרוניים יצליח במטרות שהציב לעצמו, כמו כן הוא חולם לבנות את חייו על הספורט והמוסיקה שיוכל לשלב ביניהם ולהצליח. בינתיים יש לו עוד כמה חודשים עד לסיום העונה בכדי לנסות להגשים מטרה אחת, והיא עליית ליגה עם קבוצת הנוער.

על איזו במה יצליח יותר? מתוך ארכיון תמונות פרטי)
על איזו במה יצליח יותר? מתוך ארכיון תמונות פרטי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort