כדורגל בניחוח אפריקאי, אנגלי וספרדי בפתיחת השבוע

סאות'המפטון-ארסנל (שבת 19:30):
כבר בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי קיבלנו משחק גדול עם שתי קבוצות חזקות מהפרמייר ליג ממקומות 2 ו11.
ארסנל שהשיגה ביום ראשון ניצחון הרואי על ברנלי בדקה ה-97, סופרת שלושה ניצחונות רצופים ושישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. בזכות הניצחון, הקבוצה של ארסן ונגר עלתה למקום השני-מרחק 8 נקודות מצ'לסי המוליכה, והיא תקווה לניצחון של ליברפול על צ'לסי במחזור הקרוב לקראת המפגש שלהן בעוד שני מחזורי ליגה. עד אז יש לה מפגש קשה בגביע נגד הקדושים, ממנו יעדרו: סאנטי קאסורלה, פר מרטסאקר ומתיה דבושי הפצועים ומוחמד אלנני שנמצא באליפות אפריקה עם נבחרת מצרים שעלתה לרבע הגמר. שתי נקודות אור יש למאמן הצרפתי של התותחנים: הראשונה-תיאו וולקוט שכבש כבר 11 שערים העונה חוזר מפציעה, והשנייה-שוקרדן מוסטאפי שמביא איתו נתון אדיר של 21 משחקים בהם שיחק במדי ארסנל והקבוצה לא הפסידה.
21 משחקים ללא הפסד!-מוסטאפי (the indepndent)
21 משחקים ללא הפסד!-מוסטאפי (the indepndent)
כדאי לשים לב ל: אלכסיס סאנצ'ז. הכוכב הגדול ביותר של ארסנל נותן עונה אדירה אך הוא נראה מתוסכל ושהקבוצה קטנה למידותיו. המשך התפקוד שלו עד סוף העונה יהיה קריטי עבור קבוצתו והיא תזדקק לו בכל משחק ומשחק.
ניחוש מושכל: 2-0 לארסנל, סאות'המפטון וההתקפה החלשה שלה לא תצליח להכניע את פטר צ'ך.
הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו-גאנה (ראשון 19:00):
המשחק השלישי ברבע גמר אליפות אפריקה יפגיש בין המאמן הישראלי-אברם גרנט, לנבחרת קונגו. גאנה שהבטיחה את עלייתה אל השלב הבא כבר לאחר שני משחקים, נתנה למחליפים לשחק יותר בהפסד 1-0 למצרים ותגיע רעננה למשחק נגד הקונגולזים. אסמואה ג'יאן שספג פציעה במשחק במשחק נגד מצרים עשוי להחמיץ את המשחק והוא בסימן שאלה גדול לגבי המשך הטורניר (בהנחה שגאנה תעבור).
קונגו שעלתה מהמקום הראשון בבית לא קל בכלל שכלל את מרוקו וחוף השנהב, תנסה לעבור את המשוכה הגבוהה שמחכה לה בדרך אל חצי הגמר.
בספק גדול להמשך הטורניר-ג'יאן (BuzzGhana)
בספק גדול להמשך הטורניר-ג'יאן (BuzzGhana)
כדאי לשים לב ל: ג'וניור קבנאגה הקונגולזי-מלך שערי הטורניר עם שלושה שערים.
ניחוש מושכל: התחת של אברם מכה בפעם המי יודע כמה, ניצחון בפנדלים לגאנה לאחר תיקו 1.
מצרים-מרוקו (21:00):
המשחק שיסגור את שלב רבע הגמר יפגיש בין שתי נבחרות איכותיות בעלות שחקנים בכירים באירופה. מוחמד סאלח ומוחמד אלנני, שני השחקנים הבכירים של הקבוצה ינסו להצעידה אל שלב חצי הגמר במטרה להתקדם אל עבר זכייה שמינית בטורניר. סאלח שכבש שער יפיפה נגד גאנה במשחק האחרון בשלב הבתים, ינסה להמשיך ביכולת הטובה שלו שהגיעה עוד מהופעותיו בליגה האיטלקית, במטרה להביא את נבחרתו כמה שיותר רחוק. מרוקו שפתחה את הטורניר עם הפסד, התייצבה, ניצחה פעמים ברציפות והיא יכולה לחשוב על העפלה לשלב הבא.
יכולת מצויינת של סאלח (the independent)
יכולת מצויינת של סאלח (the independent)
כדאי לשים לב ל: עיסאם אל חדרי שוערה של מצרים, שלא ספג שער אחד עד כה. אה כן והוא בן 44!
ניחוש מושכל: 2-0 למצרים שנראה ששום דבר לא יעצור אותה בדרך אל הגמר.
ריאל מדריד-ריאל סוסיאדד (ראשון 21:45):
תיקו, ניצחון ושני הפסדים. זה המאזן החלש של ריאל מדריד מאז ה3-3 עם סביליה, המשחק בו שברה את השיא הספרדי למשחקים רצופים ללא הפסד. אז יכול להיות שהשתן עלה להם לראש והפציעות הרבות משפיעות, אך לאחר ההדחה מגביע המלך שום תירוץ לא יתקבל-ריאל חייבת ניצחון. נתון די הזוי הוא שריאל ספגה שלושה שערים עצמיים בחמשת המשחקים האחרונים, שניים מהם של דנילו שעושה עבודה נוראית בעת היעדרותו של קרבחאל. עוד נתון, שיעמוד לזכות ריאל הוא שב13 השנים האחרונות הבאסקים לא הצליחו לנצח את הבלאנקוס בברנבאו-איצטדיון המשחק.
עבור סוסיאדד הטיימינג של הפגישה של עם ריאל מצויין ונראה שהיא לא יכלה לתפוס את אותה בתקופה רעה יותר. ניצחון של הלבנים כחולים ישאיר אותם במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה כמובן למוקדמות ליגת האלופות, אך במידה ויפסידו אתלטיקו תוכל לעקוף אותם אם היא תנצח את אלבאס בשבת.
שני שערים עצמיים תוך חמישה משחקים לדנילו (my joy online)
שני שערים עצמיים תוך חמישה משחקים לדנילו (my joy online)
כדאי לשים לב ל: כריסטיאנו רונאלדו שכבש שער שדה בודד בחמשת המשחקים האחרונים, ולא מצליח לסחוב את הקבוצה כאשר חלק לא קטן מחבריו נעדרים. ריאל זקוקה לו על מנת לנצח את המשחק הלא קל שמצפה לה ביום ראשון.
ניחוש מושכל: 2-1 לריאל שתחזור לנצח לקראת המשחק השלישי שלה נגד סלטה ויגו בשבועיים וחצי האחרונים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort