טוב שנגמר: לאחר משחק נורא ודו קרב פנדלים, מכבי ת"א העפילה לרבע הגמר

לאחר 90 דקות מחרידות ונטולות שערים, מכבי ת"א ורעננה הלכו להארכה. בדקה ה-102 קיארטנסון העלה את הצהובים ליתרון. ג'ורדי קרויף כבר חשב שהוא בדרך לרבע הגמר, אך דקה לסיום הארכה שמואלביץ' קנה התחזות של שכר, והצביע על הנקודה הלבנה. אבוחצירה איזן ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים. ראיקוביץ' עצר פנדל של בן בנימין, ורוג'רס קולה אפילו לא פגע במסגרת. מכבי תרגמה את כל הפנדלים שלה לכיבושים והעפילה לרבע הגמר. בני יהודה פירקה את אשקלון באצטדיון סלה וגם כן העפילה לשלב הבא

הפועל רעננה-מכבי ת"א 1-1 (4-2 בדו קרב הפנדלים)

שתי קבוצות בפורמות הפוכות נפגשו הערב באצטדיונן הביתי, המשותף והכפוי. מכבי ת"א "התארחה" אצל הפועל רעננה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הפיינליסטית מהעונה אשתקד, מגיעה להתמודדות שוב עם ג'ורדי קרויף על הקווים, אך מאז שהג'נרל מנג'ר ההולנדי-קטלוני, "לבש את הטרנינג" של המאמן, הקבוצה נראית הרבה יותר טוב, והצהובים מגיעים לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה.

מנגד הקבוצה מהשרון הגיעה להתמודדות לאחר חמישה הפסדים רצופים, והסתבכות חמורה במאבקי התחתית. אך, שני שחקני הרכש החדשים של המועדון, פתחו בהרכב של חיים סילבס. יובל שבתאי שחזר מהספסל של ברק בכר, ושמעון אבוחצירה, שהגיע במטרה לעזור להתקפה החלשה בליגה, והוא פתח בחוד לצד מוחמד שכר המוכשר. יוסי בניון פתח בהרכב הצהובים, כמו גם דור פרץ שהוצב במרכז הקישור. טל בן חיים החלוץ, לא נכלל בסגל עקב פציעה, שהדיבורים על מעבר שלו לבלגיה רק מתגברים.

דווקא רעננה הייתה הראשונה לאיים, לאחר 3 דקות בלבד. שבתאי הסיט עם הראש לעבר אבוחצירה  שבעט לעבר השער, אך פספס במעט את המסגרת. לאחר 14 דקות בלבד, אוסקר סקאריונה סיים את חלקו במשחק, לאחר שהארגנטינאי שרק חזר מפציעה ממושכת, ספג מכה והוחלף על ידי שגיב יחזקאל. חניכיו של סילבס היו יותר טובים בדקות הפתיחה, באופן מפתיע משהו, בעוד שחקני מכבי נראו כבויים והתקשו ליזום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-41 הגיע המהלך החיובי הראשון של הצהובים, מהלך שכמעט והסתיים בכיבוש. האריס מדוניאנין הכניס כדור חכם לשגיב יחזקאל, שהקפיץ מעל יאנקו, אך בן והבה הספיק להגיע בזמן לקו השער והרחיק בצורה הרואית.  שתי דקות חלפו ושוב כדור עומק של הקשר הבוסני של מכבי מביא למצב מסוכן, הפעם היה תורו של יוסי בניון להחטיא מזווית קשה. בדקה ה-45 מכבי המשיכה להתעורר מהתרדמת בה הייתה שרויה במהלך רוב המחצית. יובל שבתאי איבד כדור במרכז השדה ליוסי בניון, שדהר לעבר האזור המסוכן, ואכלסונית לשער, שחרר בעיטה חלשה שנעצרה על ידי יאנקו.  מחצית מרדימה במיוחד, לעיני 1600 נפשות אומללות שנכחו באצטדיון, הסתיימה ללא שערים.

שגיב יחזקאל היה קרוב להכניע את יאנקו. מחצית חלשה בנתניה (הפייסבוק הרשמי מכבי ת"א)
שגיב יחזקאל היה קרוב להכניע את יאנקו. מחצית חלשה בנתניה (הפייסבוק הרשמי מכבי ת"א)

המשחק הוסיף להיות משמים למדי גם בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-53 שגיב יחזקאל קיבל שטח ריק על מנת לחתוך מהאגף לרחבה, אך הבעיטה של הקיצוני הצעיר, נבלמה על ידי מגן באדום. בדקה ה-57, שמעון אבוחצירה השתלט היטב על כדור, ומ-18 מטרים אלכסונית לשער, סובב היטב את הכדור שחלף מעט מעל המשקוף. שחקני מכבי לא הפסיקו לאבד כדורים בצורה שלומיאלית, אך שחקני רעננה לא נהנו מההפקר ובזבזו מספר הזדמנויות לצאת להתקפות מסוכנות.

בדקה ה-78, אבוחצירה ראה שראיקוביץ' עומד רחוק מקו השער, ומ-40 מטרים ניסה בעיטה מפתיעה שלא הייתה רחוקה מלפגוע במסגרת. דקה לאחר מכן גם יובל שבתאי הרגיש את המוזה מרחפת מעליו, אך זו הייתה תחושת שווא, והבעיטה של הקשר מ-20 מטרים הלכה גבוה מעל השער. שחקני שתי הקבוצות סיפקו לנו שני מחציות אנמיות ונטולות שערים, והקבוצות הלכו להארכה. בעיקר מכבי ת"א, העשירה והחזקה יותר, שהגיעה לאחר תקופה טובה בליגה. זהו ללא ספק המשחק החלש ביותר של הצהובים מאז שקרויף החליף את שוטה ארבלדזה על הקווים.

המשחק החלש ביותר של מכבי ת"א מאז קרויף מונה למאמן זמני (הפייסבוק הרשמי-מכבי ת"א)
המשחק החלש ביותר של מכבי ת"א מאז קרויף מונה למאמן זמני (הפייסבוק הרשמי-מכבי ת"א)

לאחר 102 דקות של כדורגל רע זכינו לראות סוף סוף כדור ברשת. יוסי בניון הרים כדור מדוד מהאגף השמאלי לתוך הרחבה, אליו הגיע וידאר קיארטנסון שהתרומם מעל בן והבה, ונגח נהדר לפינה השמאלית של יאנקו, שהיה מובטל עד אותו רגע, נאלץ להוציא כדור מהרשת. בדקה ה-119 רעננה זכתה בפנדל דרמטי. מוחמד שכר חדר לרחבה, יוסי בניון גלש לעברו, אך לא נגע בו, בעוד החלוץ צלל והטעה את השופט איתן שמואלביץ', שבעצת אחיתופל מצד הקוון דודו ביטון. שמעון אבוחצירה ניגש לנקודה הלבנה, ובקור רוח שלח את הקבוצות לדו קרב פנדלים.

פנדלים:

מכבי ת"א בעטה ראשונה.

האריס מדוניאנין ניגש לנקודה, וגלגל את הכדור לפינה השמאלית בעוד יאנקו זינק לימנית. 1-0 למכבי.

עדי נימני הוא הבועט הראשון של רעננה, וגם הוא מטעה את השוער וכובש. 1-1.

ברק יצחקי שהחטיא פנדל מול סכנין, היה הבועט השני של הצהובים, הפעם החלוץ ביצע פננקה והטעה את יאנקו. 2-1 למכבי.

קפטן רעננה, בן בנימין ניגש לנקודה, ובעט בעיטה רעה אותה הדף פרדראג ראיקוביץ'. עדיין 2-1 למכבי.

וידאר קיארטנסון היה הבועט השלישי של מכבי, וגם הוא בעט היטב. 3-1 למכבי.

שוער רעננה אריק יאנקו, ניגש לנקודה, וכבש בבעיטה עוצמתית. 3-2 למכבי.

אליאל פרץ שנכנס כמחליף בעט לפינה השמאלית, יאנקו הימר היטב ואף נגע בכדור, אבל לא הצליח להדוף. 4-2 למכבי.

רוג'רס קולה ניגש לבעיטה בידיעה שהחמצה שלו וזה נגמר, והלחץ ככל הנראה גבר עליו, בעוד הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

4-2 למכבי ת"א שמעפילה לאחר דו קרב פנדלים לרבע הגמר. 

לאחר 120 דקות קשות לצפייה ועוד דו קרב בעיטות עונשין, הצהובים עולים לרבע הגמר (האתר הרשמי מכבי ת"א)
לאחר 120 דקות קשות לצפייה ועוד דו קרב בעיטות עונשין, הצהובים עולים לרבע הגמר (האתר הרשמי מכבי ת"א)

הרכבים:

הפועל רעננה: אריק יאנקו, עדי נימני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן (עמנואל אמבולה, 90+), בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי רועי שוקרני, 97), אלעד גבאי, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', עומרי בן הרוש, איגור פליפינקה, איתן טיבי, אלי דסה, דור פרץ (אליאל פרץ, 81), האריס מדוניאנין, אוסקר סקאריונה (שגיב יחזקאל,14) (ברק יצחקי, 98), יוסי בניון, דור מיכה, וידאר קיארטנסון.

הפועל אשקלון-בני יהודה ת"א 4-0

שתי היריבות לתחתית נפגשו הערב באצטדיון סלה, הפעם במסגרת הגביע. ניסן יחזקאל נאלץ להסתדר ללא מרקו יובאנוביץ' הפצוע, בעוד פדרו גלבאן שחזר למועדון איתו הוא כל כך מזוהה, לאחר חצי עונה אצל אותה אשקלון, פתח על הספסל, כמו גם רועי גורדנה. דויד מנגה שחתם בקבוצתו של יובל נעים, עוד לא עבר בבקרה ולא התלבש להתמודדות. ליאור חדריאן שוער המשנה האשקלוני, פתח במקום דלה איינוגבה בשער המארחים.

עשרים דקות מפתיחת המשחק, האורחים עלו ליתרון. אנטוניו מרשיץ' הרים כדור חופשי מוצלח שמצא את ראשו של אלון תורג'מן שניצל יציאה רעה של חדריאן, ומחמישה מטרים נגח לרשת. ,עשר דקות לאחר מכן תורג'מן הכפיל את התוצאה, הפעם בלי עזרה מאף אחד. החלוץ קיבל כדור ברחבה, חתך לאמצע ושחרר בעיטה מצוינת שנעצרה רק ברשת. שתי דקות לסיום המחצית האורחים הגדילו שוב את היתרון. הפעם היה תורו של שחקן הרכש הטרי נריוס ולאסקיס, שקיבל כדור טוב ברחבה משחקן רכש אחר- טייג'אן ז'ייטה, החלוץ הליטאי עקף את השוער באלגנטיות וגלגל את הכדור לרשת.

המחצית השנייה הייתה רגועה יותר . שתי דקות לסיום הזמן החוקי, ולאסקיס כבש מ-16 מטרים, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. בסיום ניצחון גדול לחניכיו של ניסן יחזקאל, שממשיכים לרבע הגמר, ומקבלים זריקה מוראלית, לאחר ניצחון מרשים מול יריבה ישירה בקרב על ההישארות בליגה.

הרכבים:

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, אסי בוזגלו (חיים איצירין,57), טל מכלוף, אבי מלכה, אמיר בן שמעון, מירקו אורמוש, ירדן אבוחצירה, בן אז'ובל (ברוך דגו, 53), מתן חזוז (רודי חדד,35), ריף מסיקה,איסו לינגאנה

בני יהודה:אמיליו זובאס, איציק עזוז, מאור קנדיל, בן צעירי, שון גולדברג, טייג'אן ז'ייטה, אנטוניו מרשיץ' (רועי גורדנה, 46), יונתן כהן (פדרו גלבאן,58), אלמוג בוזגלו, ואלסקיס ניריוס , אלון תורג'מן.

תצוגת תכלית של בני יהודה באצטדיון סלה (הפייסבוק הרשמי-הפועל אשקלון)
תצוגת תכלית של בני יהודה באצטדיון סלה (הפייסבוק הרשמי-הפועל אשקלון)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort