אליפות אפריקה, גביע ספרדי והמפתיעה של השנה במשחקי השבוע

ברצלונה- ריאל סוסיאדד (חמישי 22:15):

אחרי הניצחון הדחוק 1-0 של ברצלונה באנואטה במשחק הראשון לסוסיאדד אין מה להפסיד. היא צריכה לכבוש לפחות פעמיים בשביל לעלות לשלב הבא בגביע, והיא יכולה לעשות את זה. סוסיאדד החמישית בליגה, שניצחה במשחק האחרון את סלטה ויגו שבמקום השמיני, והשאיפות שלה הן לסיים במקום הרביעי (בינתיים הם חולקות אותו עם אתלטיקו מדריד, שלה יש יתרון במאזן השערים). לברצלונה אמנם יש את היתרון מהאנואטה, אבל אסור להם להסתפק בכך. אחרי שהתקשו כל כך אצל סוסיאדד ברצלונה חייבת לשמור על שערה ולהרחיק את סוסיאדד כמה שיותר מהרחבה, ולצאת להתקפות מסוכנות עם הmsn. ההגנה של ברצלונה תעמוד במבחן קשה בגלל שזו תהיה פעם ראשונה מזה חודשים, שקבוצה תנסה מהרגע הראשון ללכת רק על התקפה ונראה איך ההגנה תתמודד. בסוסיאדד יהיה מעניין לראות את שלישיית ההתקפה של סוסיאדד: חונאמי, חוסה וולה מול השלישייה של ברצלונה.

פיקה ומסצ'ראנו. ההגנה תסתדר עם הלחץ? Inside )(Spanish Football
פיקה ומסצ'ראנו. ההגנה תסתדר עם הלחץ? (InsideSpanish Football)

הימור שלי: ברצלונה מנצחת 2-0 ועולה לחצי הגמר.

ר.ב לייפציג- הופנהיים (שבת 16:30):

רק חזרנו מפגרת החורף וכבר לייפציג בלחץ. אחרי שניצחה בקלות 3-0 את פרנקפורט מהמקום השישי יש להם שלושה משחקים שהם חשובים להאבקות שלהם בצמרת. לייפציג, שבמקום השני, פגשה כבר את פרנקפורט, הולכת לפגוש את הופנהיים, מהמקום בשלישי, בשבת ואת דורטמונד הרביעית בשבוע הבא. אם יצליחו לנצח גם את שני המשחקים הבאים יהיה אפשר לומר שלייפציג לא דבר חולף, היא פה כדי להישאר. בהופנהיים לחוצים לא פחות. שקבוצה נמצאת במקום השלישי שמאחוריה נמצאות דורטמונד, הרטה ברלין ופרנקפורט, שבמרחק 2 נקודות בלבד ממנה. אם היא רוצה לשמור על המקום שמוביל בשנה הבאה לליגת האלופות היא חייבת ניצחונות ולנסות להרחיק את הדולקות אחריה. בלייפציג אי אפשר לא לסמן את מלך הבישולים של הליגה, אמיל פורסברג המצוין שיש לו כבר 9 בישולים, והוא מקדים ברשימה את דמבלה, ריברי ומולר. בהופנהיים יש אחד שעושה את רוב העבודה, וזה אנדרי קרמאריץ'. לקרואטי 5 שערים ו4 בישולים, מלך השערים ומלך הבישולים של הופנהיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אמיל פורסברג, ילהט גם הפעם? (האתר הרשמי של הבונדסליגה)
אמיל פורסברג, ילהט גם הפעם? (האתר הרשמי של הבונדסליגה)

הימור שלי: לייפציג ממשיכה את הריצה המרשימה בליגה עם ניצחון  דחוק 2-1.

בורקינה פאסו- תוניסיה (שבת 18:00):

בורקינה פאסו, שעשתה מעבר למצופה מבחינתה, תפגוש ברבע הגמר המסקרן את אחת ממפתיעות הטורניר. התוניסאיים, שניצלו את היכולת הרעה של אלג'יריה ועברו במקומה לשלב הבא יכולים לעשות הרבה צרות למי שדורגה במקום הראשון בבית א. הסוסים עלו מהמקום הראשון כשהם מקדימים את קמרון בהפרש שערים, ואת גבון המארחת ב2 נקודות. בבורקינה פאסו צריך להסתכל על ברנרד טראורה, שהיה מעורב בשער העצמי וכבש את השער השני במשחק האחרון של הסוסים נגד גינאה ביסאו. אצל הנשרים כדאי לראות את סליטי, שכבש ובישל במשחק האחרון נגד אוגנדה ונראה לא רע בכלל.

טראורה, ימשיך את היכולת המצוינת? (aOuaga Eliminatoires)
טראורה, ימשיך את היכולת המצוינת? (aOuaga Eliminatoires)

הימור שלי: בורקינה פאסו מנצחת 2-0 ועולה לחצי הגמר.

סנגל- קמרון (שבת 21:00(:

הקרב בין שתי האריות ברבע הגמר נראה צמוד למדי. סנגל המרשימה מגיעה למשחק במומנטום חיובי ויודעת שהיא חייבת ניצחון בשביל לממש את שאיפותיה. אחרי שסיימה ראשונה בבית שלה ועדיין בלי הפסד באליפות, הנבחרת של אליו סיסה יכולה להגיע הכי רחוק שאפשר, והם יכולים לעשות זאת. מהצד השני קמרון עלתה בקושי לשלב הבא, אך גם היא טרם הפסידה באליפות. אחרי שסיימה שנייה עם אותו מספר נקודות כמו הראשונה, בורקינה פאסו, ושתי נקודות מהמארחת גבון, היא מאמינה שהיא יכולה לחולל עוד ניסים באליפות הזאת. אצל סנגל יש כמובן את כוכב ליברפול, סאדיו מאנה שנותן עד עכשיו אליפות לא רעה בכלל ויש לו כבר 2 שערים בשלב הבתים. כשאומרים את השם קמרון כל אוהבי הכדורגל כמובן נזכרים במלך שערי הטורניר ואחד השחקנים הגדולים בתולדות אפריקה- סמואל אטו, אבל הוא כבר לא איתנו. במקומו אני ארצה לבדוק מה קורה עם אבובקר, חלוצה של בשיקטאש שבא לאליפות על תקן השחקן המוביל של קמרון, אך פתח בשלב הבתים רק פעם אחת.

מאנה וקייטה. סנגל תלך עד הסוף?
מאנה וקייטה. סנגל תלך עד הסוף? (טוויטר)

הימור שלי: סנגל מנצחת 3-1 ועוברת על חשבון קמרון לחצי הגמר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort