"כישרון עולה" מאת שי חדד, שחקן השבוע: רועי ארז

שלום לכל קוראי אתר jsport, כמדי שבועיים אני מגיש לכם את הפינה שלי "כישרון עולה" בה כל פעם אני מארח שחקן מוכשר ומבוזבז מהליגות הנמוכות של הכדורגל הישראלי והפעם אני מח לארח בפינה שלי את הכדורגלן רועי ארז שמשחק במכבי קריית אתא מליגה א' צפון.

רועי ארז: " צור שלום זה מועדון יקר לליבי, עברתי לאתא כי התרשמתי לטובה ורציתי להתקדם"

בליגות הנמוכות מסתובבים להם הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, חלקם מצליחים להשקיע ולהגיע לרמות הגבוהות וחלקם איכשהו נשארים תקועים בליגות האלו. שוב זה הכל תלוי בשחקן עצמו בכישרון שלו ואם יש לו גם סוכן טוב.

בתור אחד שמכיר די טוב את ליגה א' צפון בכדורגל הישראלי יוצא לי לראות ולפגוש מדי פעם שחקנים מוכשרים שאני אישית לא מבין מה הם עושים בליגה הזאת אבל הפעם אני מארח בפינה שלי שחקן צעיר שעם עוד קצת עבודה וליטוש הוא יכול בהחלט להגיע למקומות רחוקים ולליגות גבוהות.

ועכשיו באתר jsport  השחקן רועי ארז נוחת אצלנו ומספר בראיון מיוחד על התחלת הדרך בקבוצה בטבעון, התקופה ששיחק לראשונה בקבוצת בוגרים בצור שלום, המעבר החד במהלך העונה מצור שלום לקריית אתא, מה דעתו על העונה עד כה של קריית אתא וכמובן השאיפות לעתיד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תכירו את רועי ארז מתגורר בטבעון, בחור צעיר וכדורגלן מוכשר בן 20 חייל ומשתחרר מהצבא עוד חצי שנה. רועי החל את דרכו ככדורגלן בגיל 6 בקבוצה בעיר הולדתו בטבעון: "בגיל מאוד צעיר גיל שש החלטתי ללכת לשחק כדורגל בעיר שאני גר בה בטבעון, אפשר לומר שהייתי בין הבולטים בקבוצה עם הזמן והיה ברור גם לי וגם לאבא שלי שאני צריך להתקדם ואבא שלי עשה מסע קטן של חיפושים עבור קבוצה בשבילי עד שהוא ראה שהפועל חיפה החזיקה בגביע המדינה והייתה בצמרת הליגה ובסופו של דבר אני ואבא שלי הגענו להחלטה שאולי שווה וכדאי שאלך להיבחן שם וכך היה, עשיתי מבחנים בהפועל חיפה אצל מאמן ששמו דוד חזן והתקבלתי למועדון. ההרגשה הייתה טובה והייתי שחקן הרכב לאורך כל הזמן שהייתי בקבוצה ואף שותה בזכייה נוספת בגביע המדינה. בהפועל נשארתי עד נערים ג' ובסיומה של אותה עונה גם נבחרתי לשחקן מצטיין וגם קיבלתי הצעה מעניינת לעבור לשחק בקבוצת נשר שם תנאי המגרש יותר טובים יותר מהמגרש בהפועל ואחרי התייעצות עם אבא שלי החלטנו שאעבור לשחק שם כי זה מועדון מצוין שהחל את ההתקדמות שלו בצורה מהירה וטובה".

אחרי הנדידות מקבוצות נוער אחת לשנייה, את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצה בוגרת עשה רועי בקבוצת מכבי צור שלום מליגה א' צפון: "צור שלום זה מועדון שנחשפתי לשחק בקבוצה בוגרת בפעם הראשונה בחיי מאז שאני משחק כדורגל ואפשר להגיד שהייתה עונה לי טובה ובאמת אני יכול להוסיף שהמועדון שם יקר מאוד לליבי וזה מקום מסודר ונהניתי מכל רגע לשחק שם. הרגשתי מאוד טוב בצור שלום בעיקר בזכות המאמן קובי דנינו שהאמין בי ונתן לי הרגשה טובה של שקט וביטחון והמטרה שלי הייתה תמיד להחזיר לו ולאנשי המועדון על המגרש".

נהניתי מכל רגע לשחק בצור שלום, רועי ארז עם חברו מהקבוצה אלירן אלקובי (וואסים מוואסי)
נהניתי מכל רגע לשחק בצור שלום, רועי ארז עם חברו מהקבוצה אלירן אלקובי (וואסים מוואסי)

במהלך העונה הנוכחית החליט השחקן הצעיר לעשות מעבר חד מצור שלום לקריית אתא וגם מספר על העונה עד כה של אתא: "שיחקתי כמעט חצי עונה בצור שלום ולקראת חודש דצמבר קיבלתי הצעה לעבור לשחק בקריית אתא שזה מועדון עם תנאים נהדרים ופוטנציאל אדיר להתקדם לכל שחקן גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי ואחרי התייעצות שלי עם סוכנות השחקנים (A&D)  החלטתי בלב שלם לעזוב את צור שלום ולעבור לקריית אתא. התרשמתי לטובה מהמועדון בקריית אתא, זו קבוצה שבנויה מסגל שחקנים מוכשר מאוד ולדעתי כרגע הקבוצה לא נמצאת במקום הראוי לה ואין לי ספק שעם חומר השחקנים הקיים הקבוצה יכולה וצריכה לנסות להגיע לפחות למקום בפלייאוף העליון בטבלה".

קריית אתא זה מועדון שהתרשמתי ממנו לטובה לכן עברתי לשחק שם (וואסים מוואסי)
קריית אתא זה מועדון שהתרשמתי ממנו לטובה לכן עברתי לשחק שם (וואסים מוואסי)

לכל כדורגלן צעיר במהלך הקריירה יש שאיפות לעתיד וכך גם לרועי: "אני כרגע לא מסתכל מה יהיה בעונה הבאה, בחיים אסור לתכנן תוכניות, מה שחשוב לי יותר מכל זה כרגע הצלחת הקבוצה בעונה הנוכחית ובשנה הבאה אלוהים גדול. בלי קשר מאז ומתמיד אני עובד קשה משקיע מתמיד ושואף באמת להגיע הכי רחוק שאפשר".

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort