פוסט ההעברות היומי, יום רביעי 25.1

העברות שהושלמו

*פאריס סן ז'רמן השלימה את העברתו של גונסאלו גדש, הקשר המוכשר של בנפיקה ליסבון. הצרפתים שילמו עבורו 30 מיליון יורו והוא חתם על חוזה עד לשנת 2021

הקשר הפורטוגלי עובר לאלופה הצרפתית. גדס (האתר הרשמי של פ.ס.ז')
הקשר הפורטוגלי עובר לאלופה הצרפתית. גדש (האתר הרשמי של פ.ס.ז')

 

*אברטון, אחת מהקבוצות הפעילות יותר בחלון הנוכחי, שאלה מוולפסבורג את שחקן הכנף הצעיר – אנטון דונקור.

* חבר חדש לרמי גרשון, קני סייף ואופיר דוידזאדה. גנט הבלגית החתימה את החלוץ היפני של יאנג בויז, יויה קובו תמורת 3 מיליון יורו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מצטרף לאלופת בלגיה (האתר הרשמי של גנט)
קובו מוצג רשמית בגנט (האתר הרשמי של גנט)

 

*אסטון וילה החתימה את קשרה המצויין של פ.צ. באזל ונבחרת איסלנד, בירקיר ביארנסון, המכונה בארצו ת'ור (בשל הדמיון לאל הנורדי).

ביארנסון עם חולצתו החדשה (הטוויטר הרשמי של אסטון וילה)
ביארנסון עם חולצתו החדשה (הטוויטר הרשמי של אסטון וילה)

 

* קשרה של אולימפיה לובליאנה ונבחרת סלובניה, מיחה זייץ', חתם באמפולי ששילמה עליו 1.28 מיליון יורו.

*אקס מכבי נתניה בעונה שעברה, מירצ'אה אקסנטה, שפורח העונה ברומניה, עבר מגאז מתאן לערב הסעודית וישחק באל פאייסלי העשירה.

* קשרה המצטיין של אלפסבורג ונבחרת שבדיה, ויקטור קלאסון בן ה-25 התקדם לרוסיה וחתם בקראסנודר תמורת 1.7 מיליון יורו.

*  דנילו ברבוסה, הקשר האחורי הברזילאי ששייך לבראגה לא התאקלם בתקופת השאלה בבנפיקה בחצי העונה האחרונה, ויושאל שוב הפעם לסטנדרד ליאז' הבלגית.

* דניאל קליגיורי קשרה הימני המוכשר של וולפסבורג עזב אותה לאחר שלוש שנים וחתם בשאלקה.

* ג'ונתן ספקטור היהודי אמריקאי חוזר לmls לקבוצת אורלנדו ועוזב את ברמינגהאם מהפריימרשיפ.

*מאורו זראטה ששיחק בעבר במספר קבוצות באנגליה, חתם היום באחת נוספת. זארטה עבר לווטפורד מפיורנטינה האיטלקית של פאולו סוזה תמורת 2.3 מיליון יורו.

רכש נוסף לצרעות (חשבון הטוויטר הרשמי של ווטפורד)
רכש נוסף לצרעות (הטוויטר הרשמי של ווטפורד)

 

הוגו רודאייגה חתם רשמית בטרבזונספור הטורקית והוצג היום במסיבת עיתונאים. החלוץ הקולומביאני שכבר שיחק בפרמייר ליג בעבר, עזב את אקהיסרספור בה כיכב והצטרף לטרבזון, שניצבת במקום העשירי בליגה הטורקית.

החלוץ הקולומביאני ינסה לסייע לטרבזון שמדשדשת העונה (טוויטר)
החלוץ הקולומביאני ינסה לסייע לקבוצה שמדשדשת העונה (טוויטר)

 

*הבלם וויליאם סוארז עזב את סטאנדרד ליאז' וחזר להפועל באר שבע. השחקן שלא התאקלם בבלגיה חתם לעונה וחצי בשורות אלופת ישראל

חוזר לבירת הנגב. סוארז (האתר הרשמי של סטנדרד ליאז')
חוזר לבירת הנגב. סוארז (האתר הרשמי של סטנדרד ליאז')

 

שמועות:

* רדיו "קופה" הספרדי פרסם שפפה בדרך להביי הסינית כנראה בקיץ הקרוב, אחרי שיסיים את חוזהו בריאל מדריד. הוא אמור לפי "אס" להרוויח 15 מיליון יורו לעונה, כמעט פי שלוש ממה שהוא מרוויח כיום בריאל מדריד.

* קוריטיבה אישרה שהגישה הצעה רשמית לרונאלדיניו. ההחלטה האם הוא יגיע תתקבל רק בתחילת חודש פברואר.

* על פי דיווחים באנגליה, האל סיטי אישרה הצעה בסך 10 מיליון יורו מברנלי על השחקן החשוב ביותר של הנמרים העונה, רוברט סנודגראס.

* עוד פורסם בממלכה, כי אמבאייה ניאנג שבדרכו החוצה ממילאן, יגיע לווטפורד בהשאלה עם אופציית רכישה. החלוץ המריא כבר לאנגליה בכדי לעבור בדיקות רפואיות.

*באנגליה מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לריאל מדריד במירוץ אחר דלה עלי, כאשר לפי הפרסומים טוטנהאם דורשת סכום שיא של 100 מיליון ליש"ט עבור שירותיו של הקשר האנגלי הצעיר. לפי וינסנט רודריגס, סוכן לשעבר שעבד בין היתר עם ז'ורז' מנדש, יונייטד עוקבת אחרי עלי מזה חצי שנה.

יונייטד או ריאל ? עלי (independent)
יונייטד או ריאל ? עלי (independent)

 

* בתקשורת הצרפתית מאמינים שהצעתה הרביעית של מארסיי לרכישת דימיטרי פאייט ב-31 מיליון אירו (2+29 בונוסים עתידיים) תשכנע את ווסטהאם לשחררו. האם העסקה תיסגר תוך 48 שעות?

* ה"דיילי אקספרס" פרסם שאנתוני מרסיאל לא מוכן לשחק ביונייטד כל עוד הוא לא שחקן הרכב, וביקש מהנהלת המועדון להשאילו לקבוצה אחרת.

* שחקני בורנמות' מנסים לשכנע את ג'ק ווילשייר להישאר במועדון לטווח ארוך. ווילשייר הושאל עד לסיום העונה מארסנל, ויש לו חוזה עד 2019 עם התותחנים.

* פטריס אברה, המגן הותיק והמצוין של יובנטוס נחת בצרפת וקרוב להשלמת מעברו למארסיי.

* אלג'יריה הודחה מאליפות אפריקה, איסלם סלימאני אמור לחזור ללסטר ולסייע לאלופה האנגלית לברוח מהתחתית אלא שעל פי דיווחים באיטליה, טיאנג'ין מוכנה לשלם עבור החלוץ 38.5 מיליון יורו. ספק אם השועלים ייעתרו להצעה, לאחר שרכשו אותו בקיץ ב-30 מיליון ליש"ט.

כריסטופר סמבה, הבלם הענק, נמצא במבחנים בקריסטל פאלאס אחרי ששיחק תחת סם אלרדייס בבלקבורן. סמבה שוחרר בשבוע שעבר מפנאתינייקוס. גם קשר רובין קאזאן יאן אמבילה, שמחזיק בסעיף שחרור על סך 11 מיליון ליש"ט, מועמד לפאלאס.

*  וולבס מליגת המשנה באנגלית בדרך לרכוש את הלדר קוסטה, שחקנה של בנפיקה.

* סביליה מעוניינת לבצע טרייד עם ולנסיה כאשר היא מוכנה להעביר את גאנסו המאכזב ולקבל בתמורתו את דני פארחו הספרדי המוכשר.

* האם וויליאם קרבאליו, המועמד הנצחי לעבור בכל חלון העברות לכל הבכירות ביבשת האירופית, יעשה זאת סוף סוף? על פי השמועות האחרונות כנראה שכן, ליברפול מנהלת מו"מ על הקשר האחורי המוכשר בן ה24 של נבחרת פורטוגל וספורטינג ליסבון, מחירו צפוי לנוע סביב ה-26 מיליון יורו.

ינחת באנפילד ? קרבאליו (Goal)
ינחת באנפילד ? קרבאליו (Goal)

 

*מאבק מרובע על שירותיו של הכישרון של אנז'ר הצרפתית, ניקולס פפה מחוף השנהב. החלוץ בן ה-21 מבוקש בליברפול, אברטון וגם ניוקאסל, כשגם מארסיי בתמונה. מחירו: 8.5 מיליון יורו

*פנרבחצ'ה רוצה את קשר סטוק, צ'ארלי אדם. מאמן הקבוצה הטורקית, דיק אדבוקט, מעריך את אדם מאז אימן את גלזגו ריינג'רס והקשר היה שחקן הקבוצה. הוא רצה אותו גם כשאימן את סנדרלנד.

הארכת חוזה:

פליפה קוטיניו האריך את חוזהו בחמש שנים נוספות ויישאר בליברפול עד 2022. המייטירדס העניקו לו העלאה משמעותית והברזילאי ישתכר 200 אלף ליש"ט לשבוע, סכום בסדר הגודל אותו הרוויח בזמנו לואיס סוארס. כמו כן דווח במירור שקוטיניו הסכים להצעת ליברפול שלא להכניס סעיף שחרור בחוזהו.

נשאר אדום. קוטיניו יחד עם המאמן יורגן קלופ (האתר הרשמי של ליברפול)
נשאר אדום. קוטיניו יחד עם המאמן יורגן קלופ (האתר הרשמי של ליברפול)

 

צוות מקצועי:

*אלי כהן, שאימן בתחילת העונה את הפועל חיפה, מונה למאמנה של הפועל כפר סבא

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort