פוסט ההעברות היומי, יום ראשון 22.1

העברות שהושלמו

* פורטו השאילה לויאריאל את החלוץ אדריאן בפעם השנייה. הספרדי בן ה-29 כבר שיחק במדריגל כמושאל בעונת 2015/16 וחוזר לקדנציה נוספת.

חוזר לקדנציה שניה. אדריאן (האתר הרשמי של ויאריאל)
חוזר לקדנציה שניה. אדריאן (האתר הרשמי של ויאריאל)

 

*אחרי שהחתימה את הבלם ז'וזה פונטה, ווסטהאם החתימה היום את נתן הולנד, הקשר ההתקפי בן ה-19 של אברטון.

מצטרף אל הפטישים. הולנד עם החולצה החדשה (הטוויטר הרשמי של ווסטהאם)
מצטרף אל הפטישים. הולנד עם החולצה החדשה (הטוויטר הרשמי של ווסטהאם)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

* בלם/מגן נבחרת יוון, יורגוס צבלאס, חתם באלניאספור הטורקית אחרי ששוחרר מפאוק סלוניקי. צבלאס בן ה-29 חתם לשנתיים וחצי.

*מכבי תל אביב הודיעה על סיכום עם הקשר האחורי מרסלו בן ה-22, שחקנה של ויטוריה מהליגה הראשונה בברזיל, שינחת לבדיקות רפואיות ביום שני בערב. נשיא ויטוריה אמר אתמול לתקשורת בברזיל: "נקבל עליו 1.6 מיליון דולר ו20 אחוז ממכירה עתידית. מרסלו הוא אחד משחקני העתיד של המועדון אבל קיבלנו הצעה שאי אפשר לסרב לה"

כישרון גדול בדרך לישראל. מרסלו (Globo)
כישרון גדול בדרך לישראל. מרסלו (Globo)

 

* צ'נגצ'ון יטאי נפרדה מ-5 מיליון יורו, אותם שילמה לויטוריה (ממנה מגיע מרסלו) עבור הקשר ההתקפי מריניו (26).

*החלוץ הנורבגי פיטים עזמי יחתום במהלך השבוע על חוזה במכבי חיפה, שתשלם עבורו כחצי מיליון יורו לבודו גלימט. החלוץ שנחת אתמול בארץ נפגש היום עם מכבי חיפה ובינתיים התראיין לתקשורת הנורבגית שם סיפר על קבוצתו החדשה. "יש משהו חדש לגמרי ואתגר במכבי חיפה", אמר עזמי, שכזכור סיכם לפני כשבועיים במועדון והמתין לשחרור מקבוצתו הנורבגית

 

כבש 11 שערים העונה בליגה הנורבגית. עזמי (טוויטר)
כבש 11 שערים העונה בליגה הנורבגית. עזמי (טוויטר)

 

שמועות

*בתקשורת הספרדית טוענים כי ברצלונה סיכמה עם פאלמיירס על רכישתו של יירי מינה. על פי הדיווח, הבלם בן ה-22 סיכם לשלוש עונות באלופה הספרדית והוא צפוי להרוויח שכר של 9 מיליון יורו בעונה הראשונה, 10 מיליון יורו בעונה השנייה ו-12 מיליון יורו בעונה השלישית. מינה נכלל בסגל נבחרת קולומביה והוא עשוי לחזק את החלק האחורי של לואיס אנריקה. עדיין לא פורסם כמה תקבל פלמייראס עבור הבלם.

* "ריאל מדריד הפסידה לבורוסיה דורטמונד בקרב על אלכסנדר איסק", כך מדווחים בגרמניה. הקבוצה של תומאס טוכל הגיעה להבנות עם השבדי המבטיח, שכבר סיכם את תנאיו אצל אלופת אירופה. איסק דחה את ריאל והעדיף את הפרויקט בדורטמונד, בין היתר בגלל שיש לו סיכוי גבוה יותר לקבל דקות משחק שם. עדיין לא ידוע מה הסכום שישולם עבורו.

"זלאטן השחור" מעדיף להגיע לדורטמונד. איסק (expressen)
"זלאטן השחור" מעדיף להגיע לדורטמונד. איסק (expressen)

 

*עוד ידיעה שתשמח את אוהדי דורטמונד: פייר-אמריק אובמייאנג הצהיר ב"בילד" שהוא לא יעבור לבאיירן מינכן, מכיוון שזה ישבור את ליבם של אוהדי דורטמונד. על ריאל מדריד אמר: "אני רוצה לשחק שם, אבל לא יודע אם הם רוצים אותי". הוא מועמד גם למנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי שמעוניינות לצרפו בקיץ

*העיתון "אקספרס" מדווח שריאל מדריד החליטה שדלה עלי מטוטנהאם יהיה המטרה העיקרית שלה הקיץ. היא תציע עבורו יותר מ-50 מיליון ליש"ט.
*פאריס סן ז'רמן מנסה להיכנס למירוץ אחרי דימיטרי פאייט. הקשר משתוקק לחזור לקבוצתו הקודמת מארסיי, אבל לפ.ס.ז' יכולת כלכלית גדולה יותר לשלם את סכום ההעברה וחוזה בהתאם. גם ניס, שעושה עונה נהדרת, מתעניינת בשחקן. סכום העסקה צפוי להיות 30 מיליון ליש"ט.
 
*המגן הימני המוכשר של בנפיקה, נלסון סמדו, מבוקש על ידי צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן. מחירו הוא 34 מיליון ליש"ט. 

*באיטליה טוענים שטיאנג'ין קוואנג'יאן אותה מאמן פאביו קנבארו, הציעה ליובנטוס 28 מיליון יורו על מריו מנדז'וקיץ'. על פי הדיווחים, לקרואטי מוצעת משכורת של 7.5 מיליון יורו לעונה.

*קוסטאס מנולאס שהוזכר כמועמד לארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, נמצא גם על הכוונת של אינטר. סוכנו של הבלם נפגש עם ראשי הנראזורי, רומא לא תסתפק בפחות מ-30 מיליון יורו

יעזוב את רומא? מנולאס (הטוויטר הרשמי של רומא)
יעזוב את רומא? מנולאס (הטוויטר הרשמי של רומא)

 

*על פי ה"גאזטה דלו ספורט", כוכב אינטר, איבן פרישיץ', מבוקש במנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול. 
 
*פלמייראס דחתה את הצעתה של באיירן מינכן לרכוש את ויטיניו, הקשר המוכשר בן ה-18 עליו הציעו הבווארים 5 מיליון יורו. 
*מנצ'סטר סיטי רודפת אחרי בלם ברנלי מייקל קין. סיטי ספגה העונה 28 שערים, יותר מכל קבוצה אחרת בצמרת, והיא רוצה את הצעיר שמחירו יכול להגיע ל-20 מיליון ליש"ט. גם לסטר ואברטון מעוניינות בבלם שגדל במנצ'סטר יונייטד

*אנואר אל גאזי, חלוצה המבטיח של אייאקס, נמצא על הכוונת של ליל.

* הקשר/חלוץ הצעיר של בנפיקה ליסבון, גונסאלו גדש מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד

* שאנדונג לוננג הסינית מנסה לפתות את אשלי יאנג לעבור אליה.

* על פי דיווחים בגרמניה, פפ גווארדיולה רוצה לחזק את ההגנה ועל הכוונת שלו נמצא חניכו לשעבר מבאיירן, חואן ברנאט.

 

* הקשר האלג'יראי של ליון, ראשיד גזאל, על הכוונת של ארסנל

*קריסטל פאלאס ומידלסברו מעוניינות בסקוטי הצעיר של לייפציג אוליבר ברק, שדורשת עבורו 13 מיליון ליש"ט. הוא משחק בכנף שמאל ונראה כי אם יעזוב, הדבר יקרה רק בקיץ.
* קריסטל פאלאס ממשיכה לנסות ולהתחזק, ומעלה הילוך בכל הנוגע להעברתם של המגנים פטריק ואן אנהולט וקארל ג'נקינסון לשורותיה. הצעות רשמיות כבר הוגשו למועדונים שלהם.

*בברזיל בטוחים כי עסקת דידייה דרוגבה לקורינתיאנס סגורה. החלוץ בן ה-38 יחתום לעונה אחת ויקבל שכר של 5.5 מיליון דולר לעונה

 

*מכבי תל אביב קיבלה הצעות רשמיות על טל בן חיים החלוץ. ההצעה הגבוהה ביותר היא של קלאב ברוז' הבלגית שמוכנה לשלם עבורו 3.5 מיליון יורו. מכבי תל אביב לא תשחרר את בן חיים תמורת פחות מ-5 מיליון יורו

יחבור לליאור רפאלוב? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
יחבור לליאור רפאלוב? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

*יצטרף לערן זהבי? קשר מכבי תל אביב, נוסא איגייבור יעזוב את מכבי תל אביב כבר בחלון הנוכחי וטיאנג'ין קוואנג'יאן היא המועמדת הבכירה ביותר לצרף אותו. הקשר הניגרי הביע את הסכמתו לעבור למזרח הרחוק, והסינים מנהלים כעת מגעים עם הצהובים על סכום ההעברה.

*הפועל תל אביב קרובה לצרף את הזר הראשון שלה בעידן ניסנוב. הקשר הגמבי מאמוט סאיין שסיים את חוזהו ברופס מהליגה הפינית, סיכם את תנאיו וצפוי לחתום עד סוף העונה.

*אנורתוזיס פמגוסטה, שאותה מאמן רוני לוי, מעוניינת בניקולה מיטרוביץ' ששוחרר לאחרונה מבני יהודה

 

הארכת חוזה

*

צוות מקצועי

* ראשי סנדרלנד החלו לגשש אצל פטריק ויירה. כוכב העבר מועמד להגיע לאמן את המועדון, שכן מעמדו של דייויד מויס ממשיך להיות לא יציב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort