הקשר סאמר

שם מחייב וקשר מיוחד לשחקן והאגדה הגרמנית מתיאס זאמר. בן למשפחה של כדורגלנים. עבודה קשה וסבלנות שמשתלמת בסוף. הקשר המשעשע לשמעון הרוש. החלום והמטרה. הכירו את סאמר מוואפק ווהב

סאמר ווהב, כדורגלן הפועל "רובי שפירא" חיפה מליגה א' צפון שנאבקת בימים אלה על העלייה לליגה הלאומית, הוא סיפור סינדרלה, מוכיח שדרך עבודה קשה והרבה סבלנות, יכול להגיע לרמות הגבוהות ומקווה שיום אחד ישחק בהיכל התהילה של הכדורגל העולמי, הלא הוא אצטדיונה של מנצ'סטר יונייטד ה"אולד טראפורד".

לסאמר זו היא שנה ראשונה שלו בבוגרים עם קבוצה בעלת שאיפות לעלות ליגה, מסוקרת תקשורתית ועם קהל גדול ותומך. הוא חווה עונה מצוינת ואף אוהדי הקבוצה בחרו בו במקום השלישי כהפתעת הסיבוב. הרבה כבוד.

בין השחקנים המפתיעים של הסיבוב (וואסים מוואסי)
בין השחקנים המפתיעים של הסיבוב (וואסים מוואסי)

סאמר בן ה-20 נולד למשפחת כדורגלנים בכפר עוספיה שליד חיפה. אחיו הגדול עלאא פרש לא מזמן ובזמנו נחשב לכישרון גדול אך פציעות רבות קטעו את התקדמותו. אחיו השני אדהם, היה כדורגלן קשוח וסומן כהבטחה אך גם הוא סבל מפציעות ונאלץ לפרוש בגיל מוקדם. כיום שני האחים משקיעים בטיפוחו של סאמר ומלווים אותו לכל משחק.

ב- 30 ביוני שנת 1996 מתיאס סאמר הגרמני, הוביל את נבחרתו לזכייה בטורניר אליפות אירופה, כמה ימים לאחר מכן, ב-3 ביולי, נולד סאמר וזכה לקבל להיקרא בשמו של הכוכב הגרמני מאביו מוואפק, שהוא אוהד מושבע של נבחרת גרמניה. כמה סמלי גם שבאותה שנה שנולד סאמר, מתיאס סאמר זכה בתואר כדורגלן השנה באירופה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הוא החל את דרכו בקבוצת הילדים של הפועל עוספיה. עבר למכבי חיפה למשך ארבע שנים. עוד בגיל נוער, חזר לבוגרים של הפועל עוספיה. היה מחזק את קבוצת הנוער של המועדון רק במשחקי "הדרבי" נגד דליה השכנה. שיחק עם הפועל עוספיה בליגה ב' עוד בגיל 16 וחצי, עבר לליגה א' לקבוצת מכבי דליה. ההתחלה בדליה הייתה מאוד קשה אך עם אימונים קשים והרבה סבלנות ולאחר שבעה משחקים בהם לא שיחק הוא קיבל את ההזדמנות שלו הוכיח כמו תמיד שמקומו על המגרש ובהרכב. כאמור בתחילת העונה הצטרף לקבוצת האוהדים של הפועל "רובי שפירא" ועבד כל כך קשה עד שקיבל את ההזדמנות שלו במחזור החמישי, נכנס כמחליף ומשם הכל כבר היסטוריה.

ווהב נראה בחור תמים וחיוך מקסים מרוח על פניו, אך אל תתנו לחיוך הזה להטעות אתכם. הוא אחד השחקנים הכי קשוחים בליגה. למרות מימדי גופו הצנום, הוא מהיר, פיזי ואתלט ברמה גבוהה.

בקבוצת "רובי שפירא" ווהב משחק בעמדת המגן הימני, אך הוא בעצם יכול לשחק בכל עמדה בהגנה. "שחקן של מאמן" כך העידו חבריו של השחקן שיכול לשחק גם בעמדת הקשר האחורי. בעל משמעת טקטית ואוריינטציה התקפית שיודע גם לבשל שערים.

בעיקר מגן ימני אבל ורסטילי ברמות, ווהאב בפעולה (וואסים מוואסי)
בעיקר מגן ימני אבל ורסטילי ברמות, ווהאב בפעולה (וואסים מוואסי)

הוא נהנה מכל רגע בקבוצתו ובאימונים נוטה להתערב על "מגשי פיצה" עם לא אחר מאשר מגן הקבוצה שמעון הרוש. לטענתו של סאמר, הוא מאוד נהנה לנצח את הרוש וזה גורם לו אושר עילאי ועושה לו טוב.

כמו שצוין, חלומו של סאמר, הוא ללבוש את מדיה האדומים של מנצ'סטר יונייטד. בינתיים הוא נהנה ללבוש את המדים האדומים אך את אלה של "רובי שפירא" וכולו מרוכז לעבר המטרה המרכזית של הקבוצה, והיא עלייה לליגה הלאומית.

מתרכז בחולצה אדומה אחת-חולם על האחרת (וואסים מוואסי)
מתרכז בחולצה אדומה אחת-חולם על האחרת (וואסים מוואסי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort