שערים בדקות הסיום ואדומים – סיכום המחזור ה-17 בבונדסליגה

המחצית הראשונה במחזור האחרון של הסיבוב הראשון של הבונדסליגה נסגרה היום עם מספר אירועים נוצצים. לייפציג הבקיעה שלושה שערים מול הגנת הברזל (לשעבר) של פרנקפורט, שער ניצחון בדקה ה-92 במשחק הראשון של בורגסטאלר בבונדסליגה לטובת שאלקה, שניצחה את אינגולשטדט. עוד שער ניצחון הובקע אתמול, כשרוברט לבנדובסקי כבש שער מדהים בתוספת הזמן ונתן ניצחון לבאיירן מינכן על פרייבורג בחוץ, ודורטמונד ניצחה את ורדר ברמן.

המשחק המרכזי: לייפציג מפרקת את פרנקפורט

במשחק המרכזי של המחזור נפגשו שתי הקבוצות המלהיבות ביותר של הליגה, ר.ב לייפציג ואיינטראכט פרנקפורט. העולה החדשה ממזרח גרמניה הפתיעה את כולם העונה, כשהיא נמצאת חזק מאוד במקום השני בליגה עם סגל השחקנים הצעיר ביותר וחסר הניסיון בין כל 18 הקבוצות, פירקה היום את אחת ההגנות הטובות ביותר בגרמניה (ספגה רק 12 שערים עד להיום), כשהרשיתה לשערה שלושה שערים. מדהים.

המחצית הראשונה: בדקה ה-3, לוקאס הראדקי, שחקנה של איינטראכט פרנקפורט קיבל אדום. פרנקפורט נותרת ב-10 שחקנים! בדקה ה-10, לייפציג ניצלה את היתרון המספרי ועלתה ליתרון משער של היינס לינדנר. 1-0 ללייפציג! המשחק המשיך להתנהל בשליטה מוחלטת של העולה החדשה, שלקראת סיום המחצית הכפילה את היתרון, עם שער של החלוץ הצעיר והמוכשר של הקבוצה, טימו ורנר. 2-0 ללייפציג בסיום המחצית!

המחצית השנייה: השליטה של לייפציג המשיכה, ובדקה ה-67, אחד הבלמים המבטיחים ביותר בליגה, שמושאל מריאל מדריד, חסוס ווייחו, כבש, אבל לא לצד הנכון. שער עצמי של שחקנה של פרנקפורט. 3-0 ללייפציג! המשחק היה מאוד אגרסיבי, והוא כלל עבירות רבות ו-3 כרטיסים צהובים. בתום 90 דקות, לוח התוצאות הראה 3-0 לטובת לייפציג.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בדרך לאליפות? (Bundesliga)
בדרך לאליפות? (Bundesliga)

משחקים נוספים:

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 2:1

משחק מאוד מפוזר שמאפיין קבוצות שחוזרות מפגרות. אבל בלי קשר, דורטמונד בזבזה המון הזדמנויות לכבוש, ולמרות היעדרותו של אובאמיינג, החלוץ הפורה של דורטמונד, היא הצליחה להתגבר על 10 שחקניה של ברמן החלשה ולנצח, לאחר שלא עשתה זאת כבר ארבעה משחקים. שורלה ופישצ'ק כבשו לשוורצגלבן, ברטלס השווה זמנית לברמן.

המחצית הראשונה: כבר בדקה ה-5, מרקו רויס שלח כדור נפלא לשורלה (המחליף של אובמיינג), שעבר את השוער והבקיע. 1-0 לדורטמונד! בדקה ה-11, הזדמנות של שורלה להכפיל את התוצאה, כשהוא בעט וולה חלש אבל מדויק לפינה הימנית התחתונה, אבל דרובני (שוערה של ברמן) הודף את הכדור. בדקה ה-18, הזדמנות טובה של ורדר ברמן להשוות, אבל ווינדפלר (שוערה של דורטמונד) עצר את הבעיטה. הוא עשה זאת שוב, הפעם בדקה ה-35, לאחר שהראה רפלקסים טובים כשעצר כדור שהגיע לו קרוב לרגליים. בדקה ה-37, דורטמונד מפספסת הזדמנות פז להבקיע את השני, אבל הבלגן שהשוורצגלבן יצרה ברחבה לא תורגם ללוח התוצאות. שתי דקות עברו (הדקה ה-39), ומרקו רויס קיבל כדור עומק נפלא. הוא ניסה לעבור את דרובני, אבל הוא עצר אותו בעבירה וקיבל אדום. ורדר ברמן נשארת ב-10 שחקנים! דורטמונד המשיכה ללחוץ, ועד סיום המחצית בעטה פעמיים לשער, אבל ה-הזדמנות של המשחק באה מכיוונה של המארחת, כאשר נבעט כדור למשקוף וצנח למטה. טכנולוגיית קו השער קבעה שלא היה שער. תוצאת מחצית: 1-0 לדורטמונד.

המחצית השנייה: הלחץ של דורטמונד נמשך, ובדקה ה-51 קסטרו ניסה להפתיע את שוער המשנה של ברמן, ווידואלד, כשבעט כדור חופשי לא מדויק מזווית קשה. בדקה ה-58, רויס בזבז הזדמנות נהדרת להבקיע, כשבעט הישר לרגליו של שוערה של היריבה (אם הוא היה מוסר אז הוצאה הייתה מוכפלת). כשלא מבקיעים, משלמים. דקה לאחר מכן, פין ברטלס קיבל כדור, התגבר על סוקרטיס במהירות, התחמק מתאקל של גינטר, בעט לפינה הימנית תחתונה והבקיע. ורדר ברמן משווה ל 1-1! דורטמונד המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-69, רויס נגח כדור שהיה רחוק מספר סנטימטרים מלהיכנס. שתי דקות לאחר מכן (דקה 71), פישצ'ק נשאר לבד ברחבה, הקפיץ מעל ווידואלד והבקיע. 2-1 לדורטמונד! ובתוצאה זו הסתיים המשחק.

חזרו לנצח (Bundesliga)
חזרו לנצח (Bundesliga)

פרייבורג – באיירן מינכן: 2-1 למינכן

באיירן מינכן חזרה מפגרת החורף למשחק בפרייבורג הקרה, ללא טיאגו אלקאנטרה שנפצע במחנה האימונים בדובאי. כמו דורטמונד, גם לבאיירן לא היה משחק גדול, אבל בזכות כובש השערים הכי טוב שלה, רוברט לבנדובסקי, היא הצליחה להתגבר על המשוכה הזו ולהישאר בבטחה במקום הראשון בטבלה. לבנדובסקי סיים עם צמד לטובת הבווארים, האברר העלה ליתרון שהחזיק רק עד דקות הסיום לפרייבורג.

המחצית הראשונה: כבר בדקה ה-4, דרמה באצטדיון של פרייבורג, כש-האברר, שחקנה של הקבוצה המקומית, הבקיע שער והעלה את הקבוצה ליתרון מול מוליכת הליגה. 1-0 לפרייבורג! באיירן החלה ללחוץ ובדקה ה-77 אריין רובן, שהאריך חוזה בזמן הפגרה, בעט לא במדויק החוצה. בדקה ה-27, וידאל בעט בעיטה חלשה אך מדיוקת לכיוון אלכסנדר שבולוו, שוערה של פרייבורג, שמצליח להדוף אותה. בדקה ה-35, הזדמנות מדהימה של לבנדובסקי, שמצא את עצמו לבד מול השער, אבל איכשהו, הוא בעט את זה לרגו של שחקן הגנה שגלש לכיוונו והכדור יצא לקרן. הקרן זו, הפולני מצא עצמו פעם נוספת לבד, בעט וולה חזק שהשוער הדף לשער. באיירן מינכן משווה ל 1-1! (זאת היא תוצאת המחצית)

המחצית השנייה: הדקה ה-56, אריין רובן בפעולה שהוא יודע לעשות כל כך טוב, לוקח את הכדור ימינה ובועט לפינה הרחוקה, אבל הפעם אלכסנדר עוצר אותו. בדקה ה-60, הלחץ של הבווארים ממשיך עם נגיחה של הומלס היישר לידיו של השוער. 13 דקות עוברות (הדקה ה-73), והוולה של אלונסו יוצא מגבולות המגרש. שתי הזדמנויות טובות של פרייבורג בדקות 84 ו-88 שלא מתורגמות לשער, ועליהן היא משלמת. בדקה ה-91, רוברט לבנדוסבקי בשער המחזור, כשהוא עוצר כדור רוחב עם החזה, מקפיץ פעם אחת עם הרגל ובועט אותו מהאוויר לפינה הרחוקה, כשהוא משאיר את השוער חסר אונים. 2-1 לבאיירן מינכן בסיום! 

כמעט איבדו את המשחק (Bundesliga)
כמעט איבדו את המשחק (Bundesliga)

שאלקה – אינגולשטדט: 1-0 לשאלקה

קבוצתו של אלמוג כהן הישראלי, אינגולשטאט, פגשה היום במשחקה הראשון לאחר הפגרה את שאלקה 04 המתחזקת. בתום משחק די משעמם וחסר הזדמנויות, הרכש החדש של שאלקה, בורגסטאלר, כבש את שער הניצחון לטובת הרויאל בלוז, ובכך רשם את שער הבונדסליגה הראשון שלו במשחק הראשון שלו במסגרת זו.

המחצית הראשונה: כבר בדקה הראשונה, הזדמנות של שאלקה להבקיע, כשכדור וולה מפספס את השער. בדקה ה-4, אלמוג כהן ניסה להפתיע מרחוק, אבל הבעיטה שלו לא התקרבה למסגרת. בדקה ה-14, עוד ניסיון של קבוצתו של אלמוג, שלא נכנס לשער. בכך מסתיימת לה המחצית הראשונה. 0-0 משעמם.

המחצית השנייה: בדקה ה-63, שאלקה התקרבה לשער הראשון שלה, כשנגיחה של שחקן הרויאל בלוז הלכה לפינה השמאלית התחתונה של השער, אבל שוער היריבה עצר את ההזדמנות. בדקה ה-69, החטאה נוראית את בורגסטאלר, שהיה לבד לגמרי במרחק של 5 מטרים מהשער, אבל הוא נגח שלא לכיוון. בדקה ה-81, עוד החמצה זוועתית של הכחולים, כששחקנה מצא את עצמו כ-15 מטרים מהשער. השוער לא היה באזור, והוא בעט בעיטה חלשה ששחקן הגנה הצליח להדוף מקו השער. שתי הזדמנויות של אינגולשטדט בדקות 82 ו-84 לא עזרו, כי בדקה ה-92, הרכש החדש של שלאקה, בורגסטאלר, כבש לטובת קבוצתו, שבמקרה זהו גם השער הראשון שלו בבונדסליגה ובהופעת הבכורה שלו במסגרת זו. 1-0 לשאלקה בסיום!

מיועד לגדולות? בורגסטאלר. (Bundesliga)
מיועד לגדולות? בורגסטאלר. (Bundesliga)

תוצאות נוספות:

הופנהיים גוברת על המארחת אאוגסבורג בתוצאה 2-0, משערים של סנדרו ואגנר וקראמריק.

וולפסבורג מנצחת את המבורג (שנותרה ב-10 שחקנים) בתוצאה 1-0, משער בדקות הסיום של גומז.

המשחק בין דארמשטדט לבין גלאדבך הסתיים ללא שערים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort