הבטחה בין הקורות

סדר יום עמוס, חלום ומטרות ברורות. אימונים קשים, ושילוב של קריירת כדורגל ולימודים. הכירו את מועין כרמי חלבי שוערה החדש של הפועל פ"ת.

חלבי באימון ראשון בפ״ת (מתוך הארכיון הפרטי של מועין חלבי)
חלבי באימון ראשון בפ״ת (מתוך הארכיון הפרטי של מועין חלבי)

מועין חלבי חתם ביום ג׳ בשורות הפועל פ"ת מהליגה הלאומית ובכך עשה עוד צעד בדרך למטרה וליעד אותו הציב לעצמו, לשחק ברמה הגבוהה ביותר ולהמשיך להתקדם.
השוער שהחל את העונה בכלל בקבוצת אסי גלבוע מליגה א' צפון, עבר בהמשך למכבי דליית אלכרמל והציג במדיה יכולת מצוינת בשער במשך הסיבוב הראשון ולא פעם אף נבחר למצטיין בשורות הקבוצה, מה שיצר הרבה התעניינות רבה בקרב הרבה קבוצות מהליגות הגבוהות עד שלבסוף הגיעה ההצעה מהפועל פ"ת מהליגה הלאומית שם הוא אמור להיאבק על אפודת השוער הראשון ביחד עם השוער הוותיק אבי איבגי.

חלבי בפעולה (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)
חלבי בפעולה (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)

בשביל להגיע למטרה אותה הציב לעצמו, חלבי מתאמן בכמה מסגרות יחד. הוא מתחיל את היום שלו באימון בוקר מוקדם בחדר כושר, ממשיך לאימון אישי עם מאמן השוערים עמי גניש הידוע בגידול שוערים גדולים (יאנקו, ג'ראפי וגלזר). לאחר האימונים הקשים, בסוף הוא מסיים עוד אימון והפעם יחד עם כל הקבוצה והסגל.

עם המאמן האישי, עמי גניש (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)
עם המאמן האישי, עמי גניש (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)

מועין הספיק לעבור הרבה בקריירה הקצרה עד כה. היה במחלקת הנוער של מכבי חיפה, עבר לכרמיאל צפת מליגה א' בכדי לצבור ניסיון בבוגרים ואף היה על סף חתימה בקבוצת בגאניה מהליגה הסרבית השנייה, היה שם תקופה קצרה, אך המעבר לא יצא לפועל מכיוון שלא התאקלם שם מבחינת המחייה. מהר מאוד חלבי מצא את עצמו בקובצת אסי גלבוע מליגה א', עד תחילת עונה זו אשר עבר לאחר מספר משחקים לקבוצת מכבי דליה שם הוא מתגורר. בדליה מועין גילה יכולת פנטסטית בשער וייצב את כל חוליית ההגנה בכך שהשרה בטחון רב והקבוצה החלה להיראות טוב יותר לאחר פתיחת עונה חלשה מאוד.

חלבי מתעופף באימון. ״החלום-אירופה״ (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)
חלבי מתעופף באימון. ״החלום-אירופה״ (ארכיון תמונות פרטי של משפחת חלבי)

מועין (20) נולד בדליית אל כרמל למשפחה המונה חמש נפשות ויש לו אח ואחות. אביו, כרמי חלבי, מנהל חברה מוכרת ומצליחה בכרמל, וכאמור מועין כבר מעביר שעות רבות של עבודה בחברה, והוא מנפץ את הסטיגמה על כדורגלנים לא מלומדים. מועין עבר קורסים רבים וסטודנט באוניברסיטה הפתוחה שם לומד תואר בכלכלה וניהול.הוא ממש לא מתכוון לעצור כאן.
השוער נחשב לפוטנציאל גדול שאמור לפרוץ ולפרוע שטרות. כבר מגיל קטן הוא סומן כהבטחה בין הקורות והוא בעל אינסטינקטים מעולים ושולט ברחבה ובולט במשחק אחד על אחד. אין ספק שעזיבתו של מועין הותירה חלל גדול בשערה של דליית אל כרמל ובלעדין הקבוצה תתקשה לשרוד בליגה א'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
במדי מכבי דליה בתחילת העונה (ויסאם גוטאני)
במדי מכבי דליה בתחילת העונה (ויסאם גוטאני)

לאחר החתימה בהפועל פ"ת הוא אמר בהתרגשות רבה "שמח ומתרגש לחתום במועדון גדול ובית חם כמו הפועל פ"ת, מקווה לתרום את חלקי על הצד הטוב ביותר ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה". הוא כמובן לא שכח להודות למאמנו האישי עמי גניש "אני מודה לעמי גניש שהוא כמו אבא בשבילי, לא מפסיק ללמד אותי ולדאוג לי, עוזר לי להתקדם ולהביא אותי ליכולת שאני נמצא בה היום".
עכשיו כשחובת ההוכחה עליו, מועין לא מתכוון לעצור כאן, הוא מקווה שזו תחנת מעבר לקריירה שלו ומשם הוא יקפץ על עוד משוכות ויגיע ליעד ולמטרה אותה הציב לעצמו "המטרה שלי שבשנים הקרובות לשחק ברמות הגבוהות באירופה!".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort