צמרת צמרת ועוד קצת צמרת

מכבי חיפה-עירוני קרית שמונה (שבת 16:00):
קרב צמרת מהליגה שלנו שהמרוויחה העיקרית ממנו תהיה בית"ר ירושלים.
מכבי חיפה המחודשת שעברה מהפכה בחלון ההעברות עד כה, תבצע ניסוי כלים שני לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. עומר דמארי כבש צמד במשחק האימון של הקבוצה נגד קבוצת הנוער ונראה שהרכש הישראלי הראשון של הירוקים מתחיל להיכנס לאט לאט לכושר משחק-דבר שלא היה לא בתקופה האחרונה. אין ספק שהוא יוכל לתרום לקבוצה רבות בהמשך ואולי אפילו כבר במשחק הקרוב.
תוצאת תמונה עבור ‪omer damari‬‏
מתחיל להיכנס לכושר-דמארי (Heute.at)
ק"ש שפתחה את העונה בצורה חלשה עם מוטי איווניר על הקווים, החליפה את זהות המאמן לתומר קשטן-הבן של… ומאז היא הספיקה להגיע לגמר גביע הטוטו (וגם להפסיד בו), ולהפסיד פעם אחת בלבד בשבעה מחזורים. אמנם הפסד אחד בשבעה מחזורים זהו מאזן מצויין, אך ההפסד היה במחזור האחרון ונראה שהוא יכול להכניס את ק"ש לדאון רציני. 5 שערים נכבשו לחובתו של איתמר ניצן במשחק האחרון נגד סכנין ונראה שהולכות לקרות מהפכות בהרכב בעקבות אותו משחק. אם מכבי חיפה תהיה חכמה מספיק כדי לנצל החור שנוצר במעטפת של ק"ש ולהגדילו, היא תוכל להיצמד אליה ואל בית"ר בקרב על המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה.
כדאי לשים לב ל: הולמר איולפסון, הרכש החדש של הירוקים שספג עם קבוצתו שני שערים כבר במשחקו הראשון בקבוצה-נגד מכבי פתח תקוה. תפקודו בתוך ההגנה הקלוקלת של חיפה יהיה קריטי והוא יצטרך לעבוד קשה על מנת להשאיר בסוף המשחק רשת נקייה.
ניחוש מושכל: 2-1 לחיפה שתשווה את מאזן הנקודות שלה לזה של הצפוניים.
טוטנהאם-מנצ'סטר סיטי (שבת 19:30):
כחלק מהרצף האדיר של משחקי הצמרת בפרמייר ליג, תארח מנצ'סטר סיטי את טוטנהאם באתיחאד, ושוב כמו במשחק הקודם המרוויחות העיקריות מהמשחק יהיו חברותיהן לצמרת של שתי הקבוצות.
אז אחרי ההפסד המביך בהחלט וגם הגדול ביותר בקריירה של פפ (4-0 לאברטון), מגיעה מנצ'סטר סיטי למשחק הקרוב כשהיא על הקרשים. הקבוצה חטפה ביקורות מכל כיוון אפשרי והיא נראית חלשה מנטלית וחסרת מנהיגים אם זה על הקווים ואם זה על המגרש. דבר שאמור לעזור לה זהו צירופו הרשמי והסופי של גבריאל ז'סוס הצעיר שיכול לתרום לקבוצה רבות בהתקפה.
בטוטנהאם מצב הרוח יותר מרומם מאחר והקבוצה רושמת שבעה ניצחונות רצופים והיא ניצבת כרגע במקום השני בטבלה. ההתקפה המדהימה שלה כבשה 21 שערים בשבעת הניצחונות-ממוצע מצויין של שלושה שערים למשחק. אם היא תמשיך בדרך הזו היא עשויה לראות את עצמה מלקטת שלוש נקודות נוספות בדרך לצמצום הפער מצ'לסי לארבע נקודות (לפחות ל23 שעות עד המשחק של הבלוז). מה שעלול להעיב על הצלחת המשחק של התרנגולים זוהי פציעתו של יאן ורטונגהן העוגן שלה במרכז ההגנה לשישה שבועות. אריק דייר או קווין ווימר, אחד מהם אמור להחליף את הבלגי במרכז המגרש והמשחק של קבוצתם יהיה תלוי מאוד בתפקודו של מי שישחק.
כדאי לשים לב ל: קלאודיו בראבו, מי שהצטיין במדי ברצלונה חלש מאוד אצל הסיטיזנס ורוב השערים שנכבשו לחובת הקבוצה היו באשמתו הישירה או העקיפה. במשחק חשוב כזה שהוא אחת ההזדמנויות האחרונות של סיטי להיצמד לצמרת הגבוהה אסור לו לפשל, בטח שלא מול הארי קיין שכבש כבש שלושה עשר שערי ליגה.
 בראבו בתנוחה האופיינית לו העונה (The Sun)
בראבו בתנוחה האופיינית לו העונה (The Sun)
ניחוש מושכל: 3-1 לטוטנהאם הלוהטת שתברח לסיטי ותתקרב מעט לצ'לסי.
ר.ב. לייפציג-איינטרכט פרנקפורט (שבת 19:30):
עוד קרב צמרת מעניין יהיה לנו בשעה שבע וחצי, בין לייפציג השנייה בבונדסליגה-שחוזרת אחרי פגרה של חודש, לפרנקפורט הרביעית.
לייפציג שפתחה נהדר את העונה, שומרת עד כה על יציבות והיא מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון! (להזכירכם זוהי העולה החדשה, לסטר סיטי פרק ב'?). לייפציג משחקת כדורגל התקפי וסוחף בעזרתם של שחקנים נהדרים כמו אמיל פורסבורג, טימו וורנר ואחרים. ללייפציג אסור להפסיד את המשחק אם היא לא רוצה שבאיירן תברח לה ושהרטה ופרנקפורט יתקרבו אליה.
כדאי לשים לב ל: טימו וורנר, הגרמני הצעיר כבש תשעה שערים העונה ובכל אחד מהמשחקים בהם עשה זאת קבוצתו לא הפסידה. לייפציג מחזיקה לו אצבעות שהוא ימצא את הרשת פעם נוספת.
תוצאת תמונה עבור ‪timo werner‬‏
עונה מצויינת עד כה עבור הצעיר המוכשר של לייפציג (Goal.com)
ניחוש מושכל: 2-1 ללייפציג, שתמשיך להסעיר את הכדורגל הגרמני.
מכבי פתח תקוה-הפועל באר שבע (שבת 20:30):
אין ספק שאף אחד לא חזה בתחילת העונה שהמשחק בין באר שבע למכבי פתח תקוה יהיה בין המקום הראשון לשלישי. אין ספק גם שההפתעה כאן זאת דווקא לא באר שבע. המלאבס הפכו לקבוצת צמרת לגיטימית לכל דבר ועניין, וכבר ניצחו קבוצות איכותיות כגון: מכבי חיפה וק"ש, אך בפעם האחרונה שהם פיתחו ציפיות מול האלופה הם ספגו 5-0 כואב למדי וירדו מיד לקרקע. הפעם הם כנראה חושבים על לנצח את המשחק הזה, אך אין ספק שהם לא יבואו לעשות לב"ש חיים קלים.
ב"ש שצירפה לשורותיה את אמיר חלאיילה ואת ניב זריהן, התאוששה מהתקופה הרע שעברה עליה והיא סופרת ניצחון שלישי ברציפות ובסך הכול משחק חמישי ללא הפסד. ניצחון במשחק הקרוב ירחיק את באר שבע מרחק 11 נקודות ממכבי השנייה (זמנית) ו13 נקודות מפתח תקוה השלישית. טוני וואקמה-מלך השערים של הליגה, ינסה להגדיל את מאזנו להעלותו מ11 שערים עליהם הוא עומד כיום.
תוצאת תמונה עבור ‪tony wakame‬‏
מלך השערים של הליגה (ויקיפדיה)
כדאי לשים לב ל: מאור בוזגלו, שהסעיר את כל הנגב עם ההצהרות על כך שהוא מחזיק בהצעות והוא רוצה לעזוב, נקנס ויחזור לסגל. יהיה מעניין לראות את תפקודו אם יעלה אל הדשא במשחק הקרוב.
ניחוש מושכל: 3-1 לאדומים, הקטר של ברק בכר ממשיך לנסוע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort