דרוש חיזוק

דאמרי? אלטמן ? שחקנים שבאים בהמלצות מאברם ? מכבי חיפה נואשת לפתרונות כדי לשנות כיוון לקראת המשך העונה ולהוריד את מפלס הלחץ במועדון והאמת היא שאם קרלסן ומערך הסקאוטינג יחפרו קצת עמוק בליגה שלנו ובלאומית יזכו לגלות שחקנים איכותיים במחיר מוזל שיכולים להשתלב היום בקלות במועדון הירוק
האליפות האחרונה של מכבי חיפה הייתה אי שם בשנת 2011 ומאז שש שנים בהם האוהדים הירוקים מתחילים לבנות הרים של ציפיות, התחושה של "הפעם זה יהיה אחרת" אבל שוב ושוב הגלגל חוזר על עצמו והקבוצה מאכזבת בצורה חדשה ומפתיעה כל פעם. במהלך 6 השנים האחרונות עברו בקבוצה לא פחות מ-5 מאמנים, 31 זרים שרובם המוחלט אוהדי הקבוצה ירצו לשכוח ותקציב מטורף בגובה 84 מיליון שקל. השאלה המתבקשת כיצד בצד השני יריבות כמו הפועל ב"ש ומכבי ת"א מצליחות למצוא את השחקן המתבקש והמבטיח, בין אם הוא שחקן זר או ישראלי ומתעלות את זה להצלחה בזכייה באליפות בשנים האחרונות. אולם, מכבי חיפה פשוט צריכה להסתכל כאן, בליגה שלנו ואפילו בזאת שמתחתיה ותגלה כי יש שחקנים שכף רגלם בעבר דרכה במועדון ויכולים לחזור ולהיכנס להרכב של מולנסטיין. חמישה חיזוקים.

רז שטיין (הפועל קטמון,22)- שחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ואף כיהן כקפטן הקבוצה. החלוץ, בעל יכולת טכנית גבוה, סיבולת, כוח פיזי ומהירות ומראה נוכחות ברחבה. שטיין, שתפקידו הטבעי חלוץ משחק בעמדת הכנף הימיני מאז מונה בני בן זקן למאמן הקבוצה וגם בעמדה זו מציג את היכולות שלו, יכול בקלות להיות שחקן מפתח בקבוצה בליגת העל. בקטמון שטיין כבש בעונת הבכורה שלו 9 שערים, הפגין יכולת טובה, אך למרות זאת בסיום העונה, נשרה הקבוצה לליגה השלישית. עונה לאחר מכן שטיין עבר לעכו ששיחקה באותה עונה בליגת העל אך כמו כל הקבוצה לא הצליח לשחזר את היכולת שלו וכבש שער אחד ב-16 משחקים. שטיין הבין שקטמון זה הבית האמיתי שלו וחזר לקדנציה שנייה במועדון האדום.

שטיין במדי חיפה בנוער, זמן לחזור הביתה (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של רז שטיין)
שטיין במדי חיפה בנוער, זמן לחזור הביתה (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של רז שטיין)

אורן ביטון (הפועל קרית שמונה,22)- מגן שמאלי אשר גדל בהפועל חיפה והיה מושאל בעונה החולפת לנצרת עלית בלאומית. בהפועל ציפו כי בתום ההשאלה ביטון יחזור למועדון אך מוטי איווניר שבאותה תקופה היה מאמן קרית שמונה, זיהה את הפוטנציאל בשחקן והחתים את המגן ל-4 שנים, דבר שאותו קיבלו הפועל חיפה בהלם בעקבות ההחתמה מאחורי הגב. מדובר בשחקן מהיר,יכולת יציבה, התקפי ביותר בהתחשב בעמדה שלו – הוא המגן שבישל הכי הרבה שערים (5) העונה בליגת העל. יכול להוות רוטציה לסאן מנחם ולסיום תפקודו של אבו עביד בעמדה זו.

עלי מוחמד (מכבי נתניה,20)-עם שם מחייב ועבר במחלקת הנוער של בורדו ופרייבורג, מוחמד מציג יכולת גבוה ומוביל את מכבי נתניה בחזרה לליגת העל. הקשר התחיל את הקריירה בישראל בבית"ר ת"א-רמלה והגיע להתרשמות, אותה באותה תקופה אימנו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. במשחקן אימון נגד בית"ר ירושלים שיחק עלי במרכז השדה, הרשים והראה ניצוצות והשניים החליטו להחתים אותו, התנאים עמו סוכמו, אך איכשהו אחרי חודש עלי עלה על המטוס חזרה הביתה. הסיפור מאחורי החזרה הביתה קשור בכלל לבורדו. מוחמד הצטיין עם נבחרתו (ניז'ר) באליפות אפריקה עד גיל 17 וכתוצאה מכך הוזמן לפני שלוש שנים להתרשמות בבורדו. כאשר בית"ר תל אביב רמלה רצתה להחתימו, בורדו דרשה כ-200 אלף יורו עבור ויתור על האופציה והשחקן נאלץ לחזור לניז'ר עד הקיץ הנוכחי, בו תמה האופציה של הצרפתים ולאחר מכן חתם בקבוצה. עונה לאחר מכן עלי עשה את המעבר למכבי נתניה, שאותה מאמן, ניחשתם נכון- אותו דראפיץ' שבחן אותו ברמלה. השנה הקשר מציג יכולת גבוה וטכנית במרכז הקישור, נלחם על כל כדור בכל משחק והקהל מההתחלה התאהב בשחקן הצעיר. שחקן כה נמרץ וטכני יכול להתאים למרכז השדה של מכבי חיפה, שמתקשה לבצע משחק מעבר מהגנה להתקפה ועלי יכול להתאים לרוטציית הקישור.

דיא סבע (מכבי נתניה, 24) –עוד שחקן ממכבי נתניה עם שם מוכר וניסיון בליגת העל. הקשר שגדל בבית"ר טוברוק שיחק במכבי ת"א, הפועל ב"ש, בני סכנין, מכבי פ"ת וכעת הוא סוגר שנתיים במכבי נתניה. לקשר ההתקפי ציפו כל פעם מחדש שיפרוץ בכל קבוצה אליה הוא עבר, אך חוסר אמון מצד המאמנים בו ופציעות רבות שהשביתו אותו גרמו לשחקן לעבור מקבוצה לקבוצה ולאחר שחזר מפציעה נוספת, במכבי נתניה קיבלו את אותו שחקן שלא הפסיקו לדבר עליו. לסבע השנה יש כבר 11 שערים בליגה הלאומית, מציג יכולת גבוהה, מהירות, נמרצות וטירוף על המגרש, כל הדברים שהעונה חסרים למכבי חיפה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חיזוק מהלאומית? סבע (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של דיא סבע)
חיזוק מהלאומית? סבע (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של דיא סבע)

גיא מלמד (מכבי פ"ת,24) – שחקן שכובש בשני משחקים רצוף מול מכבי חיפה בליגה ובגביע המדינה חייב לפתוח את העיניים של קרלסן ובקולי. החלוץ שהתחיל את הקריירה בהפועל כפר סבא עבר ב-2013 למכבי פ"ת ושנה שעברה התחילה הפריצה הגדולה כאשר סיים את העונה עם 6 שערים ומלך השערים של הקבוצה. השנה מלמד כבר עומד על 5 שערים והרגל עוד נטויה. השחקן שמפגין קריאת משחק וביצוע מהלכים לא צפויים ומפתיעים וסיומת קטלנית בשני הרגליים. במכבי פ"ת בעיקר שומעים על צמד השחקנים דור אלו וגידי קאניוק, שחקנים שכל הליגה רודפת אחריהם אך דווקא מלמד יכול לבלוט במכבי חיפה לאחר שחרורם של פלט וגוזלן ויכול לספק רוטציה לצד דאמרי ועטר.

מלמד עם דור אלו. אחד כבר היה מועמד וכנראה ירד מהפרק, השני יכול לשדרג את ההתקפה (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של גיא מלמד)
מלמד עם דור אלו. אחד כבר היה מועמד וכנראה ירד מהפרק, השני יכול לשדרג את ההתקפה (מתוך דף הפייסבוק הפרטי של גיא מלמד)

חלון ההעברות עדיין בפתח, הקבוצות מתחמשות כולל חיפה שהחתימה שלושה שחקנים (דאמרי, איולפסון ואלושי) וככל הנראה תחתים שחקן שניים בנוסף, אבל צריכה לחשוב יותר קדימה , מי יהיו השחקנים שבשנים הבאות ייקחו את המושכות ויובילו את המועדון, מי יהיו השחקנים שכאשר השם שלהם נשמע ישר חושבים בגאווה ואהדה רבה על מכבי חיפה ולאחר 6 שנים שהאוהדים ירצו לשכוח, אותם שחקנים יצליחו להחזיר את האליפות אל הכרמל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort