נינג'ה סטייל:רומא עולה לרבע הגמר, שער ענק לנאינגולן

רומא סיפקה הערב תצוגת תכלית לאוהדיה. הג'יאלורוסי בהנהגת ראז'ה "הנינג'ה" נאינגולן, מפרקים את סמפדוריה באולימפיקו, הבלגי כבש שער פנטסטי בבעיטת יעף מחוץ לרחבה. אל שערוואי בישל לדז'קו את השני, ואז כבש בעצמו שער מדהים. נאינגולאן השלים צמד בדקה ה-90. רומא תפגוש את צ'זנה ברבע גמר הגביע

המשחק האחרון של שמינית גמר הקופה דה'איטליה, נערך הערב באולימפיקו ברומא. הג'יאלורוסי המקומיים אירחו את סמפדוריה במשחק שקבע מי מביניהן תמשיך לשלב הבא, למפגש מול צ'זנה מליגת המשנה, שהפתיעה והדיחה את סאסואולו אמש. אנטוניו רודיגר ודניאלה דה רוסי חזרו מפציעות ישירות להרכב של לוצ'יאנו ספלאטי שעלה בהרכב חזק למדי, ביחס לשאר קבוצות הצמרת, שנתנו מנוחה לחלק משחקני המפתח שלהן.

המשחק נפתח בקצב גבוה, וכבר לאחר שלוש דקות מפתיחת המשחק, והאורחים כמעט והממו את האולימפיקו. לואיס מוריאל ניצל רכות מסוימת בהגנת רומא, חדר לרחבה, ושחרר בעיטה שננעצה בעמוד השער. ההתקפות של הקבוצות תפסו נמנמת עד הדקה ה-25, הגנת סמפ' הרחיקה את הכדור מחוץ לרחבה, לאנדרו פרדס רץ  אל הריבאונד, וב-וולה אדיר הדביק את הכדור למשקוף. חמש דקות לאחר מכן, ברונו פרז הכניס כדור טוב לסטפן אל שארעוואי שבנגיעה בעט למסגרת , אבל פוג'יוני ירד היטב וקלט את הכדור. אל שערוואי המשיך להיות מסוכן, החלוץ האיטלקי דהר לעבר השער, אך המבצע הסתיים בקול ענות חלשה, לאחר שהבעיטה החלשה שלו התגלגלה לידי השוער של הקבוצה מהעיר ג'נואה.

פרדס שוב ניסה את מזלו מרחוק, לאחר דה רוסי השאיר לו כדור טוב, אך שוב פוג'יוני הדף היטב. בדקה ה-40 קיבלנו עוד רגע קסום, פרי רגלו של ראז'ה נאינגולן. אל שרעאוואי ניסה להכניס כדור לעבר הבלגי, אך הכדור שלו לא היה מדויק וסילבסטרה בלם את הכדור, הריבאונד הגיע לראז'ה שמשמונה עשר מטרים, שחרר וולה פנטסטי שנעצר בחיבור השער. שתי דקות לאחר מכן, מהלך נפלא של הרומאים, כמעט וסידר לבלגי עטוף הקעקועים בישול אדיר. נאינגולאן קיבל כדור ברחבה, והמשיך עם העקב לעבר אל שעראווי, שבעט את הכדור שהלך מעט מעל המשקוף. עוד שתי קטנות חלפו ושוב החלוץ האיטלקי מסכן את השער,לאחר מבצע אישי,  הפעם פוג'יוני נאלץ למתוח איבריו בשביל למנוע ספיגה. המחצית הסתיימה ביתרון למארחים בזכות השער אדיר של הנינג'ה הבלגי.

נאינגולאן ודה רוסי חוגגים עוד שער אדיר של המכשף הבלגי (as roma the curva)
נאינגולן ודה רוסי חוגגים עוד שער אדיר של הנינג'ה הבלגי (as roma the curva)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי דקות בלבד מחידוש המשחק, הרומאים עלו ליתרון כפול. אל שערוואי הכניס צ'יפ חכם לאדין דז'קו,  שהכניע את פוג'יוני. החלוץ הבוסני כמעט והשלים צמד בדקה ה-55. דז'קו המשיך קרן של דה רוסי בנגיחה אחורנית, אך הכדור פגש את העמוד, רודיגר הגיע לריקושט אבל פוג'יוני התמקם בזמן והדף. פוג'יוני תסכל את מלך השערים של רומא גם בדקה ה-58, לאחר שהדף בקצות האצבעות בעיטה חכמה שלו מ-18 מטרים.

בדקה ה-61 סוף סוף  סטפן אל שרעאווי זוכה בשער שכל כך הגיע לו, ועוד איזה שער. החלוץ שהגיע לרומא בעונה שעברה, הצליח להשתלט על כדור ארוך מהקישור, ותוך כדי לגבור על בלם יריב. אל שעראווי ראה שפוג'יוני עומד מחוץ לקו השער, והקפיץ כדור אלגנטי שעבר מעל ידו המושטת של השוער, והתגלגל לרשת. בדקה ה-69 פרנצ'סקו טוטי שנכנס כמחליף קיבל כדור טוב ברחבה, אך הבעיטה שלו הלכה למרכז השער, ופוג'יוני קלט ללא קושי. ניכר הרצון של שחקני רומא לשתף את הקפטן שלהם בחגיגה, בדקה ה-76 נאינגולן הכניס לו כדור טוב לתוך הרחבה, אך הבעיטה של האגדה הרומאית נהדפה על ידי פו'גיוני.  כמה מתאים שראז'ה נאינגולן יקבע את אקורד הסיום של המשחק. בדקה ה-90, דייגו פרוטי הכניס כדור מצוין לרחבה, הבלגי נכנס מצוין הקדים את פג'יוני שיצא לכדור, וכבש שער קל, בטח יחסית לביצועיו הרגילים. חניכיו של ספלאטי בתצוגת תכלית, עולים לרבע הגמר בסטייל.

בישול חכם ושער נפלא לסטפן אל שרעוואי (as roma the curva)
בישול חכם ושער נפלא לסטפן אל שרעוואי (as roma the curva)

תוצאות נוספות מרחבי היבשת:

גביע טורקי:

קירקלריספור-סאנליורפספור 2-0

גאזינטפספור-אוסמנייספור 0-2

בשיקטאש-דרסיה גנצ'לרבילריגי 0-3

בויקספור-יני אמסייספור 0-0

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort