מסעות הגביע הקדוש: אינטר מנצחת בהארכה ועולה לרבע הגמר, שער פנטסטי למוריו

אינטר מעפילה לרבע הגמר, לאחר משחק קשה שכלל חמישה שערים, אחד מהם של בלם במספרת מושלמת, עוד אחד של חלוץ קשיש, קאמבק אדיר של בולוניה, הארכה ושער ניצחון של אנטוניו קנדרבה 

אינטר בולוניה נפגשו הערב בסאן סירו במסגרת שמינית גמר הקופה דה'איטיליה. גארי מדל חזר מפציעה הישר להרכב הנראזורי, כמו גם הרכש החדש מאטאלנטה, רוברטו גאלירדיני, שכבר הספיק לערוך הופעת בכורה בשבת מול קייבו. גביגול רודריגו פלאסיו ושוער המשנה חואן קריזו, גם כן פתחו בהרכב המארחים, בעוד מאורו איקרדי, איוון פרשיץ', אנטוניו קנדרבה, מרסלו ברוזוביץ', מירנדה  וסמיר האנדנוביץ' קיבלו מנוחה מסטפנו פיולי. הבולונזים הגיעו בסגל חסר עקב פציעות של מספר שחקני מפתח כדוגמת ואסיליס טורוסידיס ודניאלה גסטאדלו. רוברטו דונאדוני ידע שהמשימה שעומדת בפני חניכיו אינה קלה, אך בגביע הכול אפשרי.

RELATED POSTS

 

המשחק נפתח בצורה מגומגמת למדי, כששתי הקבוצות משחקות בעיקר במרכז המגרש, ולא מצליחות לייצר התקפות מסוכנות. לאחר ח"י דקות, בלרים דז'מאילי הוציא את הרוסובלו להתקפה מתפרצת לאחר חטיפת כדור במרכז המגרש, השוויצרי הכניס כדור טוב למתייה דסטרו, שמתוך הרחבה לא הצליח לשחרר בעיטה ראויה לשמה. שתי דקות לאחר מכן גם גביגול חדר לרחבה, אך גם ניסיון הבעיטה שלו לא היה משהו ששווה להתרברב בו.

בדקה ה-24, שוב ניסיון בעיטה של הברזילאי שהגיע בקול תרועה בקיץ האחרון, הפעם לאחר שנכנס היטב מהאגף לאמצע ומ-18 מטרים שחרר בעיטה שנקלטה על ידי אנג'לו דה קוסטה , שוער המשנה של הרוסובלו. אך בדקה ה-34 למרות המשחק המנומנם, קיבלנו את אחד השערים הגדולים של השנה!!! ז'ואו מריו הרים קרן שהסתובבה החוצה, לכיון אזור הנקודה הלבנה, ג'ייסון מוריו הבלם, שעלה לקרן, הגיע לכדור הקשה, וביצע מספרת פנטסטית מ-12 מטרים שלא השאירה  לדה קוסטה שום סיכוי. שער פשוט אדיר שהופך למתחרה ראוי  לאוליביה ג'ירו, אנדי קארול ומקאטיריאן בתחרות שער החודש באירופה, ונזכיר שמדובר בבלם!!

חמש דקות לאחר הביצוע הנפלא של הקולמביאני, היתרון הוכפל על ידי דרום אמריקני נוסף, הפעם ארגנטינאי. ז'ואו מריו השלים בישול שני, לאחר שהכניס כדור פנטסטי לרודריגו פלסיו, שמתוך הרחבה כבש באלגנטיות כמו בימיו הגדולים. אך בדקה ה-43 האורחים חזרו למשחק. בלרים דז'מאילי קיבל כדור ברחבה, ביצע סיבוב מצוין ושחרר בעיטה שפגעה ב-ג'ופרי קונדוגביה, והטעתה את השוער שזינק לצד אחד בעוד הכדור התגלגל לרשת. לאחר שבתחילת המשחק הקצב על הדשא הזכיר נסיעה על קולנעית, רבע השעה האחרונה של המחצית הזכירה נסיעה על למבורגיני חדשה. דקה בתוך תוספת הזמן גביגול ניסה להפתיע את דה קוסטה בבעיטה מחוץ לרחבה, אך השוער קלט את הכדור. ובצורה משוגעת משהו הסתיימה המחצית הראשונה.

ג'ייסון מוריו והחברים חוגגים את אחד הגולים הגדולים של השנה (הפייסבוק הרשמי אינטר)
ג'ייסון מוריו והחברים חוגגים את אחד הגולים הגדולים של השנה (הפייסבוק הרשמי אינטר)

 

שחקני בולוניה פתחו את המחצית בהתלהבות במטרה לחזור למשחק, אך שחקני הנראזורי עמדו היטב, והמשחק חזר לקצב הרצוי מצידם. בדקה ה-53 עוד קרן מוצלחת של מריו כמעט הסתיימה בצורה הרצויה מבחינת אינטר, הכדור עלה בחצי גובה פגע ברצפה, והמשיך לקפץ לעבר רחבת החמש, פלאסיו ניסה לכבוש עם החזה, אך דה קוסטה התמקם היטב וקלט את הכדור. בדקה ה-66 גליארדיני הכניס כדור מצוין לפלאסיו, אך שוב הארגנטינאי סחט הצלה מצוינת מהשוער הבולונזי. בדקה ה-68  ז'ואו מריו ניצל איבוד כדור של הגנת הרוסובלו, לניסיון כיבוש, אך הבעיטה של הפורטוגזי הכישרוני לא הייתה מספיק טובה ודה קוסטה לא התקשה לקלוט את הכדור.

בדקה ה-73 בולוניה חזרה מן המתים. אנטוני מונייר המחליף, הרים בצורה נהדרת מהאגף השמאלי, אל הכדור הגיע גודפרד דונסה, שנגח בצורה מצוינת את שער הקאמבק של קבוצתו. בדקה ה-77 אינטר כמעט חזרה להוביל. אדר חדר מהאגף השמאלי והכניס כדור מצוין לאיקרדי שנכנס כמחליף, אך משישה מטרים מלך השערים של הנראזורי, לא הצליח לייצר בעיטה ראויה, כשרק השוער ניצב מולו.

שחקני אינטר ניסו להימנע מללכת להארכה וניסו להרוג את המשחק, אך בולוניה התגוננה היטב. חצי דקה לפני סיום הזמן החוקי, גליארדיני הכניס כדור טוב לרחבה, איקרדי ניסה גם כן מספרת אך הכדור לא התלבש לו. גם בשלוש דקות תוספת הזמן אינטר כשלה להכריע את ההתמודדות, והמשחק הלך לחצי שעה נוספת של כדורגל.

בולוניה חזרה מהמתים, והמשחק הלך להארכה (seria a tim)
בולוניה חזרה מהמתים, והמשחק הלך להארכה (seria a tim)

 

חמש דקות בהארכה, דה'פרנצ'סקו חדר היטב לרחבה והכניס מסירה טובה לרחבת החמש, אך לא הייתה שם רגל מסיימת והגנת אינטר הרחיקה. בדקה ה-98 היתרון חזר למארחים. דנילו דא'מברוסיו הכניס כדור טוב לאיקרדי, שמתוך הרחבה העביר כדור למרכז, הגנת בולוניה הרחיקה רע ומי שהגיע לריבאונד זה אנטוניו קנדרבה שנכנס כמחליף, בעט כדור שפגע בשחקן אורח הטעה, הטעה את השוער ונעצר בתוך הרשת.

בדקה ה-114 איקרדי הוציא התקפה מתפרצת, והכניס כדור על מגש לז'ואו מריו, שאיבד שיווי משקל תוך כדי הבעיטה והכדור הלך החוצה. על אף הקושי והעייפות, חניכיו של פיולי עושים את המשימה ומעפילים לרבע הגמר. שחקני בולוניה זכאים לכל המחמאות על הקאמבק הנפלא והלחימה, אך הם נפרדים מהמפעל.

אנטוניו קנדרבה, נכנס כמחליף וסידר לקבוצתו ניצחון בהארכה (seria a tim)
אנטוניו קנדרבה, נכנס כמחליף וסידר לקבוצתו ניצחון בהארכה (seria a tim)

 

תוצאות נוספות מרחבי היבשת:

גביע אנגלי:

פליטווד טאון-בריסטול סיטי 1-0

ברנלי-סנדרלנד 0-2

ווימבלדון-סוטון יונייטד 3-1

ברנסלי-בלקפול 2-1

קריסטל פאלאס-בולטון 1-2

לינקולן-איפסוויץ' 0-1

גביע טורקי:

אלזיגספור-גלטסראיי 4-1

ארזינצ'ן רפחייספור-טוזלספור 1-0

בולוספור-קייסריספור 0-0

אינגולספור-ריזספור 0-0

קוניאספור-קיזילצ'בולוקספור 0-1

בורסספור-אקחיסר 4-1

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?