צמוד צמוד

גם בחלוף סוף השבוע אנו נשארים עם מאבקים נפלאים בכדורגל האירופאי.

 

מילאן- נאפולי (שבת 21:45):

המארחת מילאן נמצאת בתקופה סבירה. מצד אחד, מאז ההפסד לרומא לפני יותר מחודש היא לא הפסידה משחק בכל המסגרות+ זכייה מתוקה בסופרקאפ האיטלקי על חשבונה של האלופה יובנטוס. מצד שני ב3 משחקים מתוך ה5 האלה, מילאן סיימה בתיקו, כולל חזרה מ2-0 מול טורינו במחזור שעבר. למילאן, שהשאיפות שלה בתחילת העונה לחזור לליגת האלופות, המשחק הזה חשוב מאוד. מנגד, האורחים מהדרום בתקופה נהדרת ולא הפסידו כבר 11 משחקים בכל המסגרות, שרק 3 נגמרו בתיקו, ועם ממוצע של 2.5 שערים למשחק כשהם שואפים הכי גבוה שאפשר ובשביל להתחיל לאיים על יובנטוס, היא חייבת ניצחון גם כאן. במילאן תולים הרבה תקוות לקראת המשחק בקרלוס באקה שיוביל את ההתקפה, אך לדעתי כדאי לשים עין על סוסו המוכשר בן ה23, מלך הבישולים של מילאן ובמקום הרביעי בטבלת הבישולים של הסרייה א'. בנאפולי נולד לו כוכב בלתי מעורער שמאז פציעתו של מיליק עליו סומכים הדרומיים. זהו כמובן דריס מרטנס הבלגי שבעונת שיא בקריירה שלו עם 12 כיבושים ובמקום החמישי בליגה, לצידו האמשיק הסלובקי שבישל כבר 7 פעמים והוא שני בליגה בקטגוריה זו.

הימור שלי: תיקו 1-1 שהורס ל2 הקבוצות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מרטנס בעונת שיא, יעזור לנאפולי? (Goal)
מרטנס בעונת שיא, יעזור לנאפולי? (Goal)

יובנטוס- לאציו (ראשון 13:30):

יובנטוס עד לפני שבוע הייתה נראית בלתי מנוצחת, ואז באה פיורנטינה של פאולו סוזה ועשתה בית ספר לשחקנים של אלגרי. ליובנטוס לא היה זמן לנשום והנה עוד משוכה קשה, הפעם לאציו. בגברת הזקנה מרגישים שהיציבות שהייתה בשנה שעברה קצת התערערה, והם רוצים להראות שמה שקרה בשבוע שעבר היה מעידה חד פעמית, ולנשום עוד שבוע מובטח במקום הראשון. לאציו במגמת התאוששות מהטראומה שחטפו מאינטר לפני 3 משחקים וניצחו במחזור האחרון את אטלנטה העיקשת, ועלו למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. בלאציו מאמינים שאפשר לעשות את זה מול יובנטוס ובאים חדורי מטרה כשנורה מהבהבת בראש- לא עוד פעם מה שקרה באינטר. השם הבולט ביובה הוא כמובן היגוואין, עם 13 שערי ליגה, אך כדאי לשים לב להגנה של יובה במשחק הזה, כי מה שהם שינו מהמשחק הקודם זה מה שישפיע על המשחק. בלאציו האחריות בקו הקדמי היא של אימובילה, שנמצא בעונת שיא וכבש כבר 11 שערים.

פיפיטה היגוואין, צריך להוביל את ההתקפה (the curva).
פיפיטה היגוואין, צריך להוביל את ההתקפה (the curva).

הימור שלי: יובנטוס מנצחת בשיניים 2-1 ושומרת על הפסגה.

בילבאו- אתלטיקו מדריד (ראשון 17:15) :

בילבאו באה למשחק הזה במצב רע. היא נמצאת במקום ה7 ואחרי ההדחה מהגביע מול ברצלונה היא סיימה ב0-0 עם לגאנס, משחק שהיא חייבת לנצח. במדריד נשמו לרווחה אחרי ששרדו 2 מותחנים: נגד לאס פאלמס בגביע ונגד בטיס בליגה ועכשיו ההתרכזות היחידה של אתלטיקו היא להבטיח את המקום בליגת האלופות, לברוח מסוסיאדד וויאריאל שמלחיצות מלמטה ואולי לעלות עוד כמה מקומות למעלה. בבילבאו יהיה מעניין לראות את ראול גרסיה, שמאז האליפות ההיסטורית עם אתלטיקו קצת ירד ביכולת, והעונה חזר לכושר טוב, נגד האקסית שבה זכה בכל התארים בקריירה, וששם עשה את עונות השיא שלו. באתלטיקו יהיה מעניין לראות אם סימאונה ימשיך לתת לגאייטן, שכבש במשחק האחרון ונראה מצוין, את המקום בהרכב בפעם הרביעית בלבד העונה.

הימור שלי: אתלטיקו מדריד מנצחת 2-0 ונושמת לרווחה.

גאייטן, יקבל עוד צ'אנס? (תמונות גוגל)
גאייטן, יקבל עוד צ'אנס? (טוויטר)

ליון- מארסיי (ראשון 22:00):

אחרי ההפסד המביך לקון מהמקום ה15, בליון יודעים שהסיכוי לליגת האלופות דרך הליגה קטן עד בלתי אפשרי (בצרפת רק שני המקומות הראשונים עולים עקב השינוי בשיטה), אך הם רוצים לפחות להבטיח את המקום בליגה האירופית ועל הדרך להרחיק משם את יריבתה. במארסיי עצבניים מאוד על התבוסה הביתית ממונאקו דווקא אחרי תקופה טובה, ורוצים להוכיח שזה היה חד פעמי ועל הדרך להתקרב לכרטיס לליגה האירופית. לשתי הקבוצות יש כוכבים בלתי מעורערים שעליהם בנויה ההתקפה של קבוצותיהם. בליון יש כמובן את אלכסנדר לאקזט שכבש כבר 16 שערים (0.8 שערים למשחק, מקום שני בליגה), ורק שתבינו כמה הוא סוחב את הקבוצה לבד- בטבלת מלכי השערים של ליון השנה נמצא במקום השני קורונה עם שני שערים בלבד. למארסיי יש את  בפטימבי גומיס שמצא בית חדש ויש לו כבר 10 שערים העונה, מחצית מהכמות שמארסיי כבשה.

עשרה שערים העונה- גומיס  (SBAT)
עשרה שערים העונה- גומיס (SBAT)

הימור שלי: 2-1 מארסיי מוכיחה שהתבוסה במונאקו הייתה חד פעמית ומכניסה את ליון למשבר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort