מאור בוזגלו חייב להישאר אדום

בעידן של היום שחקן מסיים משחק וכבר רץ לצייץ בטוויטר או לכתוב פוסט בפייס. כשהעצבים עוד קיימים ולכן קורה הרבה פעמים ששחקנים רצים כותבים משהו ומתחרטים מיד אחרי זה.

במקרה של מאור בוזגלו זה לא המקרה. בכל מקום שהוא היה, היה בעיות, איתו, נו טוב עם אבא שלו, יותר נכון תחת המסווה של אבא שלו.
פעם אחר פעם דובר שזה יהרוס לו את הקריירה, פעם אחר פעם זה הרס ובמקום להיות שחקן מוביל, זה גרם לו להיות שחקן ספסל, ולא בגלל סיבות מקצועיות.

בוזגלו הגיע לב"ש כשהקריירה גמורה (הפייסבוק של מאור) (הפי
בוזגלו הגיע לב"ש כשהקריירה גמורה
(דף הפייסבוק הפרטי של מאור בוזגלו)

הפרק בבאר שבע
בבאר שבע החליטו שנמאס לאחר מספר שנים של מאבקי הישרדות. במועדון קיבלו החלטה אסטרטגית למשוך כמה שיותר ישראלים טובים.
חזרתו של הקפטן שגדל במועדון לאחר שנים בגנק הבלגית, משך גם את מאור בוזגלו, שחיפש מקום לשקם את הקריירה, אחרי תקופה לא מוצלחת כולל פציעה קשה בליאז'. תחת אלישע לוי מאור בוזגלו סיים כמלך הבישולים בליגה, ונתן את המספרים שציפו ממנו תמיד. בסופו של דבר אלישע לוי לא הצליח להביא את ההצלחה המיוחלת ובמקומו בא ברק בכר. ההצלחה לא איחרה לבוא וכבר באותה עונה באר שבע לקחה אליפות.

בוזגלו כבר בקיץ התחילו הבעיות (הפייסבוק של מאור)
בוזגלו כבר בקיץ התחילו הבעיות
(הפייסבוק הפרטי של מאור בוזגלו)

כבר בקיץ התעורר מחלוקת בין השחקן לקבוצה שגרמה לאבא שלו להגיד מאור לא יהיה בבאר שבע העונה.
בבאר שבע קיבלו את הבשורה בהפתעה, והודיעו, מאור חתום והוא ישאר בקבוצה. מאור התנצל, ואמר שום דבר שאבא שלי אומר לא קשור אלי, הוא זה לא אני (בפעם האלף בקריירה שלו)
הכל המשיך להתנהל בנעימים. והשיא הגיע באנגליה בסאות'אמפטון עם שער אדיר, של מאור, שהעלה את באר שבע לשלב השמינית בליגה הארופאית.
הכל התפוצץ בשבת האחרונה. השחקן קיבל 8 דקות מול מכבי חיפה והוא אחרי המשחק העלה פוסט שכותב שזה לא היה מקצועי לתת לו לשחק 8 דקות.
אז האם זה מקצועי או לא אני לא יודע,
מה שאני כן יודע שהנה מאור חשף את עצמו באמת, והפסיק להסתתר מאחורי אבא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בוזגלו הבעיה היא לא מקצועית (הפייסבוק של מאור)
בוזגלו הבעיה היא לא מקצועית
(הפייסבוק הפרטי של מאור בוזגלו)

אז טוב עשה מאור שהתנצל, אבל הוא צריך להבין שהוא חייב למועדון שהוא נמצא בו כרגע ולאלונה ברקת, את הקריירה שלו. כשהחתימו אותו הקריירה שלו הייתה גמורה ובכל זאת האמינו בו. נתנו לו מעמד של כוכב. נתנו לו להוביל מה שהוא תמיד רצה. וברגע שהתחרות על ההרכב נעשתה קשה הוא ירק על המועדון, המאמן, באלונה, ובכל המערכת. זה התחיל בקיץ ונמשך עכשיו. שלא יהיה טעות אני אוהב את מאור, אני אוהב לצפות בו משחק, אני אוהב לראות כל בעיטה ומסירה שלו. כי בזה הוא טוב. והגיע הזמן שישאיר את השטויות בצד. ושיהיה ברור גם אבא שלו, כי עכשיו ברור שאבא שלו זה הוא.
ואם הוא חושב על הקריירה שלו שיבוא לאלונה יתנצל ויבקש חוזה ארוך טווח, כי בבאר שבע הוא כוכב. בבאר שבע יש את השקט, יש את המקצועיות, ויש את הרצון להתקדם. לא אבא שלו אלא הוא לשם שינוי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort