פוסט ההעברות היומי, יום שישי 20.1

העברות שהושלמו

*ממפיס דפאיי עבר ממנצ'סטר יונייטד לליון תמורת 16 מיליון ליש"ט. ההולנדי כבש שבעה שערים ב-53 הופעות בשדים האדומים שהפסידו עליו 15 מיליון ליש"ט, לאחר ששילמו תמורתו 31 מיליון לפ.ס.וו איינדהובן בקיץ 2015. השחקן פרסם הודעת פרידה מהמועדון והאוהדים ובנוסף העלה לא פחות משישה פוסטים בפייסבוק בהם הודה לחבריו הקרובים וביניהם ויין רוני, פול פוגבה ודויד דה חאה

ינסה לשקם את הקריירה בצרפת (הטוויטר הרשמי של ליון)
ינסה לשקם את הקריירה בצרפת (הטוויטר הרשמי של ליון)

 

*ווסט ברומיץ' אלביון הודיעה על צירופו של הקשר ג'ייק ליברמור (27). הקשר האנגלי חתם לארבע וחצי שנים, האל סיטי קיבלה תמורתו 11.5 מיליון יורו.

הקשר שגדל בטוטנהאם מצטרף לווסט ברום (הטוויטר הרשמי של WBA)
הקשר שגדל בטוטנהאם מצטרף לווסט ברום (הטוויטר הרשמי של WBA)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

*אסטון וילה החתימה את הקשר הנרי לנסברי שעזב את נוטינגהאם פורסט וחתם על חוזה לארבע וחצי עונות. סכום ההעברה לא פורסם לתקשורת.

קיבל את הספרה 5. לנסברי עם החולצה החדשה (האתר הרשמי של אסטון וילה)
קיבל את הספרה 5. לנסברי עם החולצה החדשה (האתר הרשמי של אסטון וילה)

 

*הקשר קרלוס קרמונה (29) עבר מאטאלנטה לגנואה. הצ'יליאני יתפוס את מקומו של תומאס רינקון, שעבר ליובנטוס בפתיחת חלון ההעברות.

*ג'רמיין פנאנט בן ה-34, ששיחק בעבר בארסנל, ווטפורד, ליברפול וסראגוסה, עזב את קבוצתו בסינגפור וחתם בברי מהליגה השלישית באנגליה.

*רובין קאזאן הודיעה כי הקשר הספרדי, סאמו, יושאל ללגאנס עד תום העונה. הקיצוני בן ה-26 נרכש מויאריאל בקיץ האחרון תמורת 7 מיליון יורו, אך התקשה להתאקלם

*החלוץ סאידו בראהינו בן ה-23 עבר מווסט ברומיץ' לסטוק סיטי, ששילמה עבורו 12 מיליון ליש"ט.

ההודעה הרשמית על החתמתו של ברהינו (הטוויטר הרשמי של סטוק סיטי)
ההודעה הרשמית על החתמתו של ברהינו (הטוויטר הרשמי של סטוק סיטי)

 

* אחרי שש שנים, בלם נבחרת פורטוגל ז'וזה פונטה בן ה-33, עזב את סאות'המפטון וחתם בווסטהאם.

פונטה עם החולצה החדשה (הטוויטר הרשמי של ווסטהאם)
פונטה עם החולצה החדשה (הטוויטר הרשמי של ווסטהאם)

 

* האל הציגה את עומר אלעבדלאווי, מגן/קשר אולימפיאקוס, בן ה-25, שהושאל אליה עד תום העונה. הנורבגי הבינלאומי גדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי אך לא הצליח להשתלב בבוגרים. בשנים האחרונות הוא הושאל בין השאר לפיינורד ולבראונשוויג מהבונדסליגה השנייה.

עוד שחקן מצטרף לפרמיירליג (הטוויטר הרשמי של האל)
עוד שחקן מצטרף לפרמייר ליג (הטוויטר הרשמי של האל)

 

שמועות

* בתקשורת הצרפתית טוענים כי ריאל מדריד תיפרד מכריסטיאנו רונאלדו בקיץ 2018. נשיא ריאל מדריד לא מוכן לתחזק את חוזה העתק, שנחתם רק לאחרונה עם הכוכב הפורטוגלי, עד סיומו. על פי הדיווח, פלורנטינו פרס יהיה מוכן למכור את רונאלדו בקיץ 2018, במטרה לבנות פרויקט גלקטיקוס חדש. בצרפת טוענים כי רונאלדו עשוי לנצל את ההזדמנות כדי לשוב למנצ'סטר יונייטד ובמקביל לשקול הצעות מה-MLS והליגה הסינית.

האם הכוכב הפורטוגלי יעזוב לפני תום החוזה ?(האתר הרשמי של ריאל מדריד)
האם הכוכב הפורטוגלי יעזוב לפני תום החוזה? (האתר הרשמי של ריאל מדריד)

 

* נשארים במדריד. נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס פתח בשיחות מתקדמות עם שוער צ'לסי, טיבו קורטואה. הבלגי מעוניין לשוב לבירת ספרד, הפעם לצד הלבן של העיר. השיחות בין הצדדים הם בנוגע למעבר של השוער לאלופת אירופה בקיץ, כמחליפו של קיילור נאבאס.

*המלחמה בין אינטר ליובנטוס עולה שלב. שתי הענקיות האיטלקיות רודפות אחרי כוכב פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי, בתקווה לשכנע אותו לשוב לארץ מולדתו עד סוף ינואר. הגברת הזקנה הבהירה כי היא מוכנה להיפרד ממיראלם פיאניץ', שהגיע לאלופה רק הקיץ, כדי לצרף את וראטי. הנראזורי מצדם כבר הגישו הצעה בסך 80 מיליון יורו לאלופה הצרפתית

* ברצלונה מחפשת שדרוג לקישור וסימנה את היהלום של בורוסיה מנשנגלדבאך, מחמוד דאוד. הקשר הגרמני בן ה-21 פגש את האלופה הספרדית במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות העונה, וסכום העברתו מוערך ב-15 מיליון יורו.

* ליברפול לא מוותרת על האפשרות לצרף את ג'ו הארט. יורגן קלופ מקווה להחתים את שוער נבחרת אנגליה, המושאל לטורינו ממנצ'סטר סיטי, וכבר שיגר הצעה בסך 18 מיליון יורו עבורו, כך טוענים בממלכה הבריטית.

* קריסטל פאלאס מחפשת שדרוג להגנה. קבוצתו של סם אלרדייס פנתה לטוטנהאם בתקווה שהיא תסכים להעביר את בן דייוויס בהשאלה עד סוף העונה. המגן השמאלי הוולשי ממעט לשחק אצל התרנגולים, בשל הנסיקה ביכולתו של דני רוז.

* גם ניוקאסל מקווה לשדרג את הסגל. הקבוצה של רפא בניטס פנתה לקריסטל פאלאס בנוגע לאנדרוס טאונסנד. הקיצוני האנגלי עשוי לעבור בהשאלה עד סוף העונה, עם אופציית רכישה בקיץ.

* בורוסיה דורטמונד ממשיכה לסמן יהלומים צעירים. השם החם בפנקס של הגרמנים הוא קספר דולברג, החלוץ בן ה-19 מאייאקס. סכום ההעברה עשוי להגיע ל-20 מיליון יורו.

מבוקש ברחבי היבשת. דולברג (Voetbal)
מבוקש ברחבי היבשת. דולברג (Voetbal)
* בצרפת דווח שמארסיי החליטה לוותר על רכישת דימיטרי פאייט בינואר מכיוון שווסטהאם דורשת עליו 30 מיליון ליש"ט. הקשר הצרפתי לא מתאמן עם הקבוצה הראשונה של הפטישים בעקבות ההצהרה שלו "לא אשחק יותר במדי ווסטהאם".

* ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח שסוכנו של פאולו דיבאלה הגיע לטורינו לשיחות עם יובנטוס על הארכת חוזהו של הכוכב עד 2021. יובה מציעה לו שבעה מיליון יורו לעונה שכוללים משכורת בסיסית של חמישה מיליון יורו ועוד בונוסים. רק גונסאלו היגוואין מרוויח יותר בקבוצה, כ-7.3 מיליון יורו. חוזהו עשוי להיחתם בשבוע הבא.

* שאנדונג לוננג מציעה שכר של 16 מיליון ליש"ט לשלוש שנים לאשלי יאנג בן ה-31 ממנצ'סטר יונייטד שעשוי לעשות את המעבר. חוזהו מסתיים בקיץ 2018 והיונייטד צפויים לדרוש עליו דמי העברה של 10 מיליון ליש"ט.

* בורנמות' רוצה לרכוש את שוער צ'לסי, אסמיר בגוביץ'. הבלוז דורשים עליו 12 מיליון ליש"ט.

* קשר יובנטוס, הרנאנס, שלא מרבה לשחק העונה, עשוי לעבור בהשאלה לפנרבחצ'ה, שגם תקבל אופציה לרכוש אותו בחמישה מיליון יורו.
* סופית: ניקולה קליניץ' אמר לא לטיאנז'ין הסינית ונשאר בSerie A. החלוץ הקרואטי דחה את הכסף הגדול ופיורנטינה הפסידה סכום הקרוב ל-40 מיליון יורו
נשאר בפיורנטינה. קליניץ' (Eurosport)
נשאר בפיורנטינה. קליניץ' (Eurosport)
* הקשר הספרדי ג'רארד דאולופאו קיבל הודעה מאברטון כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. אייאקס ומילאן כבר הגישו הצעות כספיות לשחקן.

 

* בסרביה טוענים כי מונפלייה נכנסה למאבק על שירותיו של מיכאילו ריסטיץ'. המגן השמאלי, ששמו נקשר עם מכבי תל אביב ואספניול, נחשב לאחד השחקנים החמים ביותר במולדתו וכבר זכה לכינוי "היורש של אלכסנדר קולארוב". בחודשים האחרונים דווח כי הצהובים ואספניול נלחמו על שירותיו, אך הקבוצה הצרפתית מוכנה לשלם מיידית 1.8 מיליון יורו כדי לצרפו לסגל.

* מכבי תל אביב קיבלה הצעות רשמיות עבור טל בן חיים החלוץ. ויאריאל, קלאב ברוז', וקבוצת פרמייר ליג כבר הציעו על החלוץ כ3.5 מיליון יורו. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף הבהיר כי הוא לא ישוחרר בפחות מ-5 מיליון יורו.

* מכבי חיפה קרובה לצרף את החלוץ הנורבגי פיטים עזמי. הירוקים סיכמו עם קבוצת בודו גלימט על העברתו של החלוץ שינחת בשבוע הבא ויעבור בדיקות רפואיות. עזמי כבש 11 שערים בעונה החולפת בליגה הנורבגית.

* עוד רכש לירוקים – הקשר הקוסובני אניס אלושי עבר בדיקות רפואיות ויחתום על החוזה בתחילת השבוע הבא.

* החלוץ דובב גבאי סיכם את תנאיו בהפועל כפר סבא, וכעת הוא ממתין לשחרור מבני יהודה.

הארכת חוזה

*שיר צדק האריך את חוזהו בהפועל באר שבע עד לשנת 2021

צוות מקצועי

*סטיבן ג'רארד חוזר לליברפול ומצטרף לצוות האימון של האקדמיה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort