פוסט ההעברות היומי, יום שלישי 17.1

העברות שהושלמו

*החלוץ לואיז אדריאנו עזב את מילאן אחרי שנתיים רעות וחתם רשמית אתמול בספרטק מוסקבה. לפי דיווחים באיטליה, הרוסים שילמו עליו רק מיליון יורו בגלל שמילאן העדיפה למכור אותו ובכך לחסוך את תשלום שכרו.

RELATED POSTS

אדריאנו עם חולצתו החדשה (הפייסבוק הרשמי של ספרטק)
אדריאנו עם חולצתו החדשה (הפייסבוק הרשמי של ספרטק)

*סוונזי סיטי ממשיכה להתחמש לקראת קרבות ההישרדות בליגה. מרטין אולסון השוודי חתם בקבוצה לאחר ששיחק חצי עונה במדי נוריץ' מהליגה השנייה.

חוזר לפרמייר ליג. אולסון (הטוויטר הרשמי של סוונזי)
חוזר לפרמייר ליג. אולסון (הטוויטר הרשמי של סוונזי)

 

*הקשר גאל קאקוטה ששיחק בעבר בצ'לסי ולאחרונה בהביי הסינית עבר בדיקות רפואיות וחתם בדפורטיבו לה קורוניה הספרדית.

הקשר הצרפתי ינסה שוב את מזלו בלה ליגה (הטוויטר הרשמי של לה קורוניה)
הקשר הצרפתי ינסה שוב את מזלו בלה ליגה (הטוויטר הרשמי של לה קורוניה)

 

*עוד העברה מעניינת בספרד – מרטין דמיצ'ליס, שעזב את אספניול, חזר לקדנציה שנייה במלאגה, אליה עבר בהעברה חופשית. הבלם הארגנטינאי בן ה-36 הגיע לתוכים בתחילת העונה, אך לא זכה לשחק תחת קיקה סאנצ'ס פלורס.

חוזר אל הרוסלדה (הטוויטר הרשמי של מלאגה)
חוזר אל הרוסלדה (הטוויטר הרשמי של מלאגה)

 

*מנצ'סטר סיטי העבירה בהשאלה את ברונו זוקוליני לוורונה. הקשר הארגנטינאי בן ה–23 ינסה לשקם את הקריירה באיטליה

*באסטיה צירפה בהשאלה מוולבס את הקשר הקונגולזי פרינס אוניאנגה, ששיחק בצרפת במדי ראן, אנז'ה, טור וריימס. השחקן בן ה-28 עבר לאנגליה רק בקיץ האחרון.

*עדן בן בסט שעזב רשמית את מכבי תל אביב אחרי תקופה לא מוצלחת מבחינתו, בחר לחתום בשורות האקסית הפועל חיפה אותה העדיף על פני בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת. החלוץ חתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה שלישית ויוצג במועדון ביום חמישי. ירוויח כ-220 אלף דולר לעונה.

שמועות

* שנחאי שנואה הסינית הציעה לצלסי 75 מיליון יורו על כוכבה הברזילאי וויליאן.

* האם קארים בנזמה יעזוב את ריאל מדריד לטובת הליגה הסינית? ראשי הקבוצה הסינית טיינג'ין קואנג'יאן פנו לריאל מדריד והגישו הצעה רשמית במטרה לצרף את החלוץ הצרפתי. העסקה מוערכת ב-80 מיליון יורו. נשיא טיינג'ין קואנג'יאן הצהיר: "יצרנו קשר עם דייגו קוסטה ואדינסון קבאני אבל בנזמה הוא ללא ספק המטרה העיקרית שלנו. שוחחתי עם הסוכן ז׳ורז׳ מנדש, אני מקווה שהוא יעזור לנו להשלים את העסקה

* הנהירה לסין ממשיכה ובאנגליה מדווח שאשלי יאנג עשוי לקבל הצעה רשמית בקרוב משנדונג לוננג, קבוצתו של גרציאנו פלה האיטלקי.

* פייר אמריק אובמיאנג מוביל את נבחרת גאבון באליפות אפריקה, אך גם מעסיק את הקבוצות הבכירות ביבשת. ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי מתעניינות, אך פריס סן ז'רמן היא הרצינית ביותר ומתכננת לרכוש את החלוץ בן ה-27 בקיץ ומוכנה לשלם לדורטמונד 75 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה להסתער בקיץ על אנטואן גריזמן ועל פי ה"סאן" תציע 100 מיליון פאונד עבור כוכב אתלטיקו

* מנצ'סטר סיטי מצידה מציעה עכשיו 100 מיליון ליש"ט על ליאו מסי ושכר של 800 אלף ליש"ט לשבוע.

* ארסנל סימנה מחליף לאלכסיס סאנצ'ס. על פי דיווחים בממלכה, אמבייה ניאנג ממילאן סומן על ידי ארסן ונגר. מחירו: 22 מיליון ליש"ט

 דייגו קוסטה נשאר לבינתיים בצ'לסי ואמור לחזור להרכב מול האל. צ'לסי דחתה הצעה משודרגת של ג'יאנגסו סונינג לרכוש אותו ב-80 מיליון ליש"ט ושכר שבועי של 600 אלף ליש"ט, אבל המאבק עליו לא הסתיים.

* צ'לסי סימנה מחליף לדייגו קוסטה? על פי דיווחים באנגליה, אלברו מוראטה עשוי להגיע בקיץ אל הבלוז שמוכנים להשקיע על החלוץ 60 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם דחתה הצעה שנייה וגבוהה יותר על דימיטרי פאייט בסך 22 מיליון ליש"ט ממארסיי. הפטישים דורשים עליו 30 מיליון ליש"ט.

ממפיס דפאי מתקרב לליון. הקיצוני ההולנדי כבר סיכם את מרבית תנאיו במועדון, אך עדיין מחכה שהצרפתים יסגרו סכום רכישה עם מנצ'סטר יונייטד. ליון העלתה את הצעתה מ-13 ל-15 מיליון יורו.

* מגן ארסנל, קרל ג'נקינסון, בדרך לקריסטל פאלאס ולאיחוד עם המנג'ר סם אלרדייס שאימן אותו בווסטהאם

* ווטפורד במו"מ עם פיורנטינה על רכישתו של הארגנטיני, מאורו סראטה, החלוץ ששיחק בעבר בווסטהאם.

* רומא מחפשת חיזוק להתקפה והשמות החדשים שנמצאים על הפרק הם גרגור דפרל הצרפתי מססואולו ולואיס מוריאל הקולומביאני מסמפדוריה

* פלמנגו רוצה את שחקן הכנף השמאלי של צ'לסי, קנדי הברזילאי שלא משחק תחת אנטוניו קונטה.

* מילאן מנסה להחתים את ג'רארד דאולפאו מאברטון. הספרדי לא ממש משחק העונה והרוסונרי אישרו שיש מגעים.

* מכבי חיפה קרובה לצרף בהשאלה את אניס אלושי, קשרה של נירנברג ונבחרת קוסובו. השחקן אמור לנחות בארץ בימים הקרובים ולעבור בדיקות רפואיות.

יובל שבתאי חוזר להפועל רעננה. הקשר שלא התאקלם בבירת הנגב צפוי לחזור לקבוצה של אשר אלון שסגרה עם האלופה הפועל באר שבע את מרבית תנאי העסקה.

* אנדרלכט הבלגית פנתה לבני יהודה בבקשה לרכוש את השוער אמיליוס זובאס, שנותן עונה נהדרת עד כה.

* טוטו תמוז במו"מ מתקדם עם האלופה הרומנית אסטרה ג'יורג'יו. לחלוץ יש הצעה גם מהליגה השניה בטורקיה.

* שמעון אבוחצירה, שקיבל הודעה מבית"ר ירושלים שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, מבוקש בהפועל כפר סבא והפועל רעננה.

 

הארכת חוזה:

פאוליניו האריך את חוזהו בגוואנגז'ו אברגראנד עד 2020

צוות מקצועי:

* "ספורט" הקטלוני פרסם שאקס מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה לא שולל אפשרות שיעבור לאמן את נוטינגהאם בצ'מפיונשיפ למרות שמלאגה רצתה אותו וזלצבורג לא מעוניינת לשחררו כרגע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?