פוסט ההעברות היומי, יום שני 16.1

העברות שהושלמו

ניב זריהן חתם ל4 וחצי עונות בהפועל באר שבע. החלוץ יוצג מחר רשמית

זריהן יחד עם סוכנו דודו דהאן (הפועל באר שבע, דף הפייסבוק הרשמי)
זריהן יחד עם סוכנו דודו דהאן (הפועל באר שבע, דף הפייסבוק הרשמי)

 

*הקשר חן עזרא חתם היום רשמית בבית"ר ירושלים לעונה וחצי.

*החלוץ שובל גוזלן חתם ב"עירוני איתוראן קרית שמונה" עד תום העונה. גוזלן שנחשב לפוטנציאל גדול הושאל ממכבי חיפה עד תום העונה כאשר למועדון קיימת האופציה לרכישת השחקן בתום העונה. עוד סוכם כי החלוץ לא ישחק מול קבוצתו לשעבר במפגשים ביניהן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

*הקשר חסן אבו זייד חתם על חוזה לעונה וחצי והצטרף רשמית להפועל תל אביב.

האדומים ממשיכים להתחזק (הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א)
האדומים ממשיכים להתחזק (הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א)

 

*רועי גורדנה עזב את הפועל באר שבע וחתם היום בבני יהודה על חוזה עד תום העונה. הקשר בן ה-26, נצר לשושלת מפוארת של שחקנים שכיכבו אצל הזהובים, ינסה לשקם את הקריירה אחרי שמיעט לשחק העונה במדי האלופה.

*גם החלוץ נריוס ולסקיס הוצג רשמית בבני יהודה. הזהובים הודיעו היום על החתמתו של נריוס ולסקיס, חלוץ ליטאי בן 29, שכבש 17 שערי ליגה בעונה החולפת במדי קבוצת טרקאי מהליגה הליטאית.

חיזוק כפול לזהובים (האתר הרשמי של בני יהודה)
חיזוק כפול לזהובים (האתר הרשמי של בני יהודה)

 

*המגן עלי סיסוקו הוצג באולימפיאקוס, אליה הושאל מאסטון וילה עד סוף העונה.

חיזוק לא רע ליוונים. סיסוקו (Goal)
חיזוק לא רע ליוונים. סיסוקו (Goal)

 

*אלכסנדר בוטנר, ששמו נקשר עם מכבי תל אביב, חתם בוויטסה ארנהיים. המגן ההולנדי בן ה-27 חזר לקדנציה נוספת בקבוצה בה גדל אחרי ששוחרר מדינמו מוסקבה

*גם דפורטיבו לה קורוניה מתחזקת. אחרי עזיבתו של ריאן באבל לבשיקטאש, הספרדים צרפו את גאל קאקוטה. הצרפתי, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעשור הקודם, עזב את הביי הסינית כאשר לה קורוניה תהיה קבוצתו השלישית בספרד אחרי קדנציות קצרות בסביליה וראיו ואייקנו.

*ספרטק מוסקבה הודיעה על החתמתו של החלוץ לואיז אדריאנו, שנפרד ממילאן אחרי 2 עונות בהן מיעט לקבל דקות משחק.

אדריאנו עם החולצה החדשה (הפייסבוק הרשמי של ספרטק)
אדריאנו עם החולצה החדשה (דף הפייסבוק הרשמי של ספרטק)

 

*אפועל ניקוסיה השלימה הערב החתמה נהדרת מבחינתה. החלוץ דויד באראל שרשם עונות יפות בליגה הספרדית חתם בשורות האלופה הקפריסאית.

באראל מוצג רשמית במשרדי הקבוצה (הטוויטר הרשמי של אפועל)
באראל מוצג רשמית במשרדי המועדון (הטוויטר הרשמי של אפועל).

 

שמועות

דמבה בה ששיחק שנה שעברה בליגה הסינית ונפצע עשוי לחזור לבשיקטאש ולהיפגש עם הפועל באר שבע בליגה האירופית. כך פורסם בטורקיה. הוא שבר את רגלו לפני ארבעה חודשים בצורה קשה כששיחק בשנחאי שנואה והיה מלך השערים של הליגה.

* עוד כוכב מבוקש בסין –  דריס מרטנס עשוי להגיע למזרח הרחוק כאשר אחת הקבוצות בליגה הסינית הציעה לנאפולי סכום של 30 מיליון יורו על הבלגי שחווה עונה נהדרת, אך כרגע נאפולי מוכנה לשחררו רק בסכום של 50 מיליון יורו.

יעבור לסין ? מרטנס בפוזה אופיינית העונה (Goal)
יעבור לסין ? מרטנס בפוזה אופיינית העונה (Goal)

 

* לוצ׳יאנו ספאלטי, מאמנה של רומא, אישר לתקשורת כי הוא מתעניין בשני קשרים מהפרמייר-ליג: צ׳רלי מוסונדה מצ'לסי וסופיאן פגולי שחקנה של ווסטהאם.
* ברצלונה מעוניינת בילד הפלא בן ה-16 של פלאמנגו ויניסיוס ג'וניור. בברזיל טוענים שהוא הניימאר החדש והקטלונים רוצים להקדים קבוצות רבות בפרמיירליג שמעוניינות בו גם כן. ברסה עוקבת אחריו מאז 2015 והוא שיחק באליפות דרום אמריקה עד גיל 17.
 * גם ארסנל חושקת בילד פלא משלה. התותחנים מעוניינים במויז קין, הקשר המוכשר בן ה-16 של יובנטוס והצטרפו למירוץ אחריו יחד עם מנצ'סטר סיטי.

* אחרי שהודח מהסגל של צ'לסי לפני המשחק מול לסטר דייגו קוסטה היה בדרך החוצה, היום מדווח כי החלוץ הספרדי ממוצא ברזילאי ישאר עד סוף העונה אך לא יקבל חוזה חדש

* ליברפול ומנצ׳סטר יונייטד נאבקות על ז׳וזה פונטה, בלמה הפורטוגלי המבוקש של סאות'המפטון

* מידלסברו רוצה את בוז'אן קרקיץ' מסטוק אחרי שהשחקן איבד את מקומו בהרכב של מארק יוז. הוא לא שיחק בניצחון של סטוק על סנדרלנד 1:3, אבל יוז טען שלא היה כשיר והוא רוצה שיישאר בקבוצה.

* על פי ה"ל'קיפ", פריס סן ז'רמן מעוניינת לחזק את ההתקפה ויש לה שני שמות על הפרק – מיצ׳י בטשואי מצ'לסי וכריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס

* פ.ס.ז' לא עוצרת ומתכננת גם להציע כ-25 מ' יורו על המגן השמאלי של וולפסבורג, ריקארדו רודריגס

* קשר מונפלייה, מורגן סנסון, שהיה מבוקש בווסט ברומיץ' יצטרף למארסיי שהציעה תחילה 8 מיליון יורו, אבל ההצעה נדחתה. הצעה חדשה משודרגת של 12 מיליון יורו כנראה תסלול את מעברו. גם בורנמות' ודורטמונד היו מעוניינות

* בכלי התקשורת הצרפתית מדווחים שטיאנג'ין קוואנג'יאן מהליגה הסינית הגישה הצעה על רדאמל פלקאו ממונאקו בסך 50 מיליון יורו.

* מידלסברו מוכנה למכור את גסטון ראמירז האורוגואי ללסטר, ובנוסף מאמנה של מידלסברו מתכוון להחתים את פטריק במפורד אם עסקת בוז'אן קרקיץ' לא תצא לפועל

* לוקאס פודולסקי שמבוקש בסין צפוי לדחות את ההצעה ולבצע מעבר סופר מפתיע לליגה היפנית

*בית"ר ירושלים צפויה להגיש הצעה רשמית עבור אייל משומר, שקיבל הודעת שחרור ממכבי חיפה.

* הפועל ב"ש הגישה הצעה על המגן הימני של מכבי פ"ת, דור אלו כאשר גם הבלם וויליאם סוארס ששיחק בעבר במועדון, צפוי לחזור לקדנציה שניה.

* מי שעשוי לשלם את המחיר בעקבות הגעתו של גורדנה לבני יהודה, הוא הקשר ניקולה מיטרוביץ׳, שקיבל כבר מספר הצעות מקבוצות בחו"ל.

* מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לחלוץ הנורווגי פיטים עזמי.

פיליפ ארז׳ינה החל להיבחן במ.ס אשדוד. גם קשר ברזילאי צפוי לנחות בקבוצה מעיר הנמל.

* תור כריסטיאן קרלסן, מנהלה המקצועי של מכבי חיפה דיבר עם אחת מקבוצות הפייסבוק של האוהדים של מכבי חיפה ואמר להם כי רוב הסיכויים שינחת קשר אחורי זר כבר השבוע בישראל, עוד טען כי שמו עדיין לא פורסם בישראל ולכן הוא גם לא רוצה לפרסם. קרלסן הוסיף גם שהשחקן הוא לא שם מוכר אבל שחקן שיכול לתרום הרבה.

*אחרי שהשאלתו של שחר הירש להפועל ת"א סוכמה, בקבוצה מוולפסון מעוניינים להשאיל עוד מספר שחקנים מהירוקים, איסמעיל ריאן ואיאד חבשי הם השמות החמים, כאשר מנגד חיפה מעוניינת בעומרי אלטמן.

הארכת חוזה:

* התקשורת האיטלקית פרסמה כי סוכנו של פאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס, נפגש בימים האחרונים עם ראשי הגברת הזקנה והחל מו"מ בנוגע להארכת חוזהו של השחקן. החוזה הנוכחי של דיבאלה מסתיים ביוני 2020, ובמסגרת החוזה החדש הוא צפוי להרוויח 7.5 מיליון יורו בעונה, מה שאמור להרחיק את שתי המחזרות העיקריות שלו, ברצלונה וריאל מדריד

*פיורנטינה חושבת על דור העתיד שלה. החלוץ הצעיר פדריקו קייזה הוחתם על חוזה חדש עד 2021.

*אריאן רובן האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2018. ההולנדי שיהיה בן 33 בעוד שבוע, הגיע לאלופת גרמניה בעונת 2009/10 וכבש במדיה 121 שערים

נשאר במינכן. רובן בעת החתימה על החוזה (הטוויטר הרשמי של באיירן)
נשאר במינכן. רובן בעת החתימה על החוזה (הטוויטר הרשמי של באיירן)

 

צוות מקצועי:

ריאן גיגס נמצא ברשימת המועמדים הסופיים לאימון נוטינגהאם פורסט. הקבוצה שפיטרה את המאמן פיליפ מונטנייה הצרפתי ניצבת במקום ה-20 בלבד בצ'מפיונשיפ לאחר 26 מחזורים, והוולשי עשוי לקבל את התפקיד. גם אוסקר גארסיה ברשימות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort