לא באו על שכר: רעננה מפסידה לאשקלון בבית

הפועל אשקלון רשמה ניצחון שלישי העונה בליגה, מול הפועל רעננה. ריף מסיקה "בישל" לעמנואל אמבולה שער עצמי במחצית הראשונה, וקינח בשער משלו בתוך תוספת הזמן של המשחק. מוחמד שכר הורחק בדקה ה-18 ובלעדיו התקפת רעננה לא שווה יותר מידי, אשקלון תישאר מעל הקו האדום במידה ובני יהודה לא תנצח את ב"ש, רעננה ספגה הפסד רביעי ברציפות בליגה

הפועל אשקלון הצפינה הערב עד לאצטדיון בנתניה על מנת לנסות ולדלג מעל הקו האדום. מולם התייצבה הפועל רעננה שספגה במהלך השבוע הפסד קשה מול מכבי ת"א. מושיקו לוגאסי, מירקו אורמוש ותומר סוויסה שהורחקו במחזור אמצע השבוע, כמו גם רז מאיר הפצוע, לא עמדו לרשות יובל נעים הערב. ברניסלב יובאנביץ', שחתם השבוע בקבוצה מהדרום, ובעצם התאחד עם מאמנו מהתקופה בהפועל עכו, פתח בהרכב האורחים.  חניכיו של יובל נעים ידעו שניצחון הערב והם עלולים לסיים את המחזור מעל הקו האדום.

יובל טיטלמן, הכישרון הצעיר, פתח בהרכב של רעננה על חשבון רועי שוקרני. גם השוער אריק יאנקו, ורנה מיחליץ', שהיה ספק לגבי שיתופם במשחק עקב פציעות, עלו ב-11 של סילבס. בקבוצה מהשרון קיוו להתאושש מהתקופה הרעה בליגה ולהמשיך ולברוח מהתחתית הבוערת.

חמש דקות מפתיחת המשחק, טיטלמן הכניס כדור מצוין למוחמד שכר, שיכל להגיע למצב טוב. אך במקום להיות תכליתי, החלוץ החם של רעננה בחר לנסות לאלץ פנדל, וכתוצאה מכך זכה לכרטיס צהוב מאלי חכמון. 10 דקות מפתיחת המשחק, האורחים עלו ליתרון כתוצאה ממתפרצת בזק. ריף מסיקה דהר לתוך הרחבה, והעביר מסירת רוחב מצוינת לעבר מתן חוזז.  החלוץ הצעיר לא כבר היה בדרך לגלגל את הכדור לרשת מתוך קופסת החמש, אך דווקא עמנואל אמבולה מגן רעננה, הקדים אותו, וכבש שער עצמי אומלל מבחינתו. הצרות של רעננה המשיכו בדקה ה-18, לאחר שחיים סילבס איבד את הכלי ההתקפי הדומיננטי ביותר שלו. מוחמד שכר נתן מכה ללא כדור לשחקן אשקלון, והרוחק על ידי אלי חכמון. המארחים נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, לאחר פחות מעשרים דקות של כדורגל.

לאחר 26 דקות רוג'רס קולה יכל להחזיר את קבוצתו למשחק, לאחר שעידו לוי הוריד לו כדור מצוין בתוך הרחבה, אך החלוץ הזמבי בעט בצורה רשלנית, והכדור יצא החוצה. למרות היתרון המספרי, שחקני אשקלון ויתרו מראש ובצורה מושכלת על החזקת הכדור, והתרכזו ביצירת משחק לחץ צפוף וניסיונות יציאה למתפרצות. רעננה המשיכה להחזיק בכדור ובדקה ה-31 שוב החמיצה בגדול הזדמנות ענקית להשוות. הפעם היה תורו של עידו לוי שידוע כבלם שמשתתף רבות גם במאמץ ההתקפי, אך לאחר שקיבל כדור עומק נפלא מרנה מיחליץ', שהציבו לבד מול איינוגבה, אך גם הוא בזבז את ההזדמנות עם בעיטה רשלנית מעל המשקוף. רעננה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-35 הגבה מצוינת של עדי נימני גרמה לאיינובה לתפוס אוויר, אך יובל טיטלמן מיהר עם הבעיטה, שהורחקה על ידי שחקן אשקלוני. 10 שניות לסיום המחצית מתן חוזז מצא את עצמו במצב בעיטה מבטיח מ-25 מטרים, אך הבעיטה שלו פגעה בשחקן באדום  והכדור יצא לקרן. מחצית אטרקטיבית יחסית הסתיימה ביתרון של האורחים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יתרון לאשקלון במחצית, שכר הורחק ברעננה (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)
יתרון לאשקלון במחצית, מוחמד שכר הורחק ברעננה (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)

,רעננה המשיכה להכתיב את הטון של המשחק בדקות הפתיחה של המחצית השנייה, למרות הפיגור והנחיתות המספרית. מנגד שחקני אשקלון המשיכו ללחוץ צמוד את הכדור, ולהתגונן. בדקה ה-55 קרן של האדומים יצרה ערבוביה ברחבה, הגנת אשקלון הרחיקה רע, ובן והבה ניצל את הכאוס, וביצע נגיחה מוצלחת שהלכה לעבר השער, אך איינוגבה זינק היטב והדף את הכדור לקרן נוספת.

המחצית השנייה הייתה איטית בהרבה מזו שקדמה לה, וחיים סילבס ניסה לעורר את שחקניו לאחר שביצע חילוף כפול בדקה ה-60. שוקרני ודור חוגי נכנסו במקומם של בבייב ומיחליץ'. בדקה ה-72 רעננה זכתה בקרן, חוגי המחליף, סובב היטב את הכדור לראשו של קולה, אך שוב החלוץ לא פגע במסגרת. רבע שעה לסיום ריף מסיקה מצא את עצמו במצב בעיטה, אך הבעיטה שלו פגעה בשני שחקני רעננה כמו במשחק פינבול, לפני שהכדור הגיע בבטחה לידי אריק יאנקו, חסר התעסוקה מאז שהוציא כדור מהרשת בתחילת המחצית הקודמת חמש דקות לסיום עדי נימני הכניס כדור רוחב נפלא ללוצ'אנגה המחליף, אך רגלו הייתה קצרה מידי והכדור שייט לו בבטחה מחוץ לתחומי המגרש. חכמון הוסיף חמש דקות תופסת זמן, אך חצי דקה בלבד לסיום הזמן החוקי אשקלון סגרה את הסיפור. רודי חדד ניצל את העורף הדליל של הקבוצה מהשרון, דהר קדימה והשאיר כדור נפלא לריף מסיקה, שלבד מול יאנקו לא התקשה להכפיל את התוצאה. מסיקה שיצר בעצמו את שער היתרון, מתכבד בנעיצת המסמר האחרון של ההתמודדות.

אשקלון עולה מעל הקו האדום, ותישאר שם, אלא אם כן בני יהודה תבצע סנסציה גדולה מול האלופה- הפועל ב"ש. רעננה סופרת הפסד רביעי רצוף בליגה, ואין ספק שהקבוצה מהשרון נמצאת במשבר ממנו היא תהיה חייבת להתנער במהרה.

ריף מסיקה הכריע את המשחק בתוספת הזמן (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)
ריף מסיקה הכריע את המשחק בתוספת הזמן (הפייסבוק הרשמי הפועל אשקלון)

הרכבים:

הפועל רעננה:

אריק יאנקו, עמנואל אמבולה, עידו לוי, בן והבה, עדי נימני, יובל טיטלמן, אלי בבייב (דור חוגי,60), בן בנימין, עדי נימני, רנה מיחליץ' (רועי שוקרני, 60), יובל טיטלמן (קונליד לוצ'נגה,78), מוחמד שכר (הורחק, 17), רוג'רס קולה

הפועל אשקלון:

דלה איינוגבה, חיים איצרין, טל מכלוף, אבי מלכה, שניר משען, ברניסלב יובאנביץ', ריף מסיקה, ברוך דגו (קובי בן חמו,68) (אסי בוזגלו,87), מתן חוזז, רודי חדד, בן אז'ובל (ירדן אבוחצירה, 58)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort