יובנטוס ופיורנטינה ממשיכות לרבע גמר הגביע

ארבע קבוצות מהסריה א'  שיחקו הערב במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי.

יובנטוס-אטאלנטה 2-3

גונזאלו היגוואין, ג'ורג'יו קייליני וג'יג'י בופון קיבלו מנוחה ממסימיליאנו אלגרי במשחק שמינית הגמר נגד אטאלנטה, שעושה עונה נהדרת בליגה, ורוצה לתרגם את ההצלחה גם למפעל המקומי השני בחשיבותו. תומאס רינקון ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב יובה. בעוד ג'אן פיירו גספריני גם נתן קצת אתנחתא לפאפו גומז, הארגנטינאי הנפלא שפתח על הספסל. אלברטו גילארדיני שנמצא על סף חתימה באינטר, כבר המריא למילאנו לבדיקות רפואיות, גם הוא וגם פרנק קסיי הצרפתי, לא עמדו לרשות גספריני.

רבע שעה מפתיחת המשחק הזדמנות ענקית לגברת הזקנה. ליכשטיינר הכניס כדור נפלא מהאגף אליו מריו מנדזוקיץ' שהמשיך עם הקישקעס מארבעה מטרים, אך הכדור פגע בעמוד השער. בדקה ה-22 המארחים עלו ליתרון.  קוואדו אוסמוואה הגביה כדור לרחבה, מנדוזקיץ' יישר עם הראש למרכז הרחבה, ופאולו דיבאלה הגיע לכדור ושחרר בעיטת יעף עוצמתית שנעצרה ברשת.  שחקני הלה דיה' קיוו ניסו לחזור למשחק כמה שיותר מהר, אך ניסיונות הבעיטה של קורטיץ' וספינזולה לא הקשו על נטו, שוער המשנה הברזילאי של הזברות.

בדקה ה-35 היתרון הוכפל, והפעם המבשל הפך למבקיע, בעוד המבקיע הפך למבשל. התקפה נהדרת של הדאבליסטית הסתיימה אצל דיבאלה שהכניס כדור נהדר למנדוזקיץ שבאחד על אחד מול השוער, שם את הכדור ברשת. שמונה דקות לאחר מכן הקרואטי יכל להכפיל את מאזנו, לאחר שמירלם פיאניץ' הכניס לו מסירה על מגש, אך הפעם הבעיטה לא התלבשה לחלוץ וההזדמנות פוספסה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מנדז'וקיץ' ודיבאלה במחצית פנטסטית (יובנטוס-דה קורבה)
מנדז'וקיץ' ודיבאלה במחצית פנטסטית (יובנטוס-דה קורבה)

 בדקה ה-71, די משום מקום האורחים חזרו למשחק.  אנדראה פטגנה הכניס כדור לעבדולאיי קנוקו, ומ-17 מטרים אלכסונית לשער, המרוקאי הוציא בעיטה נהדרת שנעצרה בחיבור הפינה הרחוקה. אך שלוש דקות בלבד לאחר צמצום התוצאה יובה זכתה בפנדל.  החלוץ מרקו ד'אלסנדרו ניסה לעשות עבודת הגנה וכתוצאה מכך הכשיל את ליכשטיינר ברחבה. מירלם פיאניץ' ניגש לנקודה הלבנה והכניע את אטריט ברישה.

12 דקות לסיום קונקו היה קרוב להחזיר את קבוצתו למשחק בשנית לאחר טעות לא אופיינית בהגנת יובנטוס סידרה למרוקאי בעיטה משישה מטרים, אך הפעם המרוקאי כשל להבקיע ממצב נוח הרבה יותר לעומת המצב ממנו כבש. שלוש דקות לאחר מכן ואטאלנטה מצליחה לחזור למשחק. אנדראה קונטי חדר לרחבה מהאגף, והעביר כדור מצוין לרחבת החמש שם חיכה עמנואל לאטה לט, שמקרוב הכניע את נטו. האורחים ניסו להשלים את הקאמבק  אך הגנת יובה, שפישלה במחצית השנייה, לא נתנה למחדל להיות מוחלט והתוצאה נשארה על כנה. יובה ממשיכה במסע ההגנה על התואר, בעוד אטאלנטה חוזרת להתרכז בליגה.

 

פיורנטינה-קייבו 0-1

המחצית הראשונה הייתה דלה באירועים והסתיימה ללא שערים, אך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית איוון רדובאנוביץ' ספג צהוב שני והורחק לאחר שביצע עבירה מאחור על ננאד טומוביץ'. גם הו'יולה נשארו בעשרה שחקנים לאחר  71 דקות של כדורגל. גם מאורו זראטה הכשיל מאחור, והפעם היה תורו של סמואל בסטיאן לשאת בתוצאות של המשחק האגרסיבי שהתפתח בארטמיו פרנקי. המשחק היה נראה שהולך להארכה, אך חצי דקה בתוך תוספת הזמן, השופט דומניקו סליו העניק פנדל גבולי לפיורנטינה. פדריקו ברנרדסקי ניגש לנקודה הלבנה והכניע את סטפנו סורנטינו, וחשוב מכך העלה את קבוצתו לרבע הגמר.

חניכיו של פאולו סוזה העפילו הערב לרבע הגמר (הפייסבוק הרשמי פיורנטינה)
חניכיו של פאולו סוזה העפילו הערב לרבע הגמר (הפייסבוק הרשמי פיורנטינה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort