ווין האיום: יחסינו לאן?

בצל השוואת שיאו של סר בובי צ'רלטון במסכת השערים של מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, כוכבה הבלתי מעורער של מנצ'סטר יונייטד והקפטן הוותיק ווין רוני מצוי בצומת דרכים, היכן תוביל אותו הרוח? לאן הנהר יזרום?

אגדה ביונייטד, אגדה בנבחרת אבל כמה זמן עוד יחזיק ברמות האלה? (Metro)
אגדה ביונייטד, אגדה בנבחרת אבל כמה זמן עוד יחזיק ברמות האלה? (Metro)

לצד ההצלחה הארוכה מגיעה גם השערוריה, (כזכור מעורות ההשתכרות בנבחרת), זה מתאים לווין רוני השחקן שמשנת 2004 מאייש את עמדת החלוץ במנצ'סטר יונייטד כאשר סר אלכס פרגוסון זיהה את יכולתיו של ה"ילד" בן ה 18 והנחית אותו תמורת 25 מיליון ליש"ט מאברטון וכל השאר זו היסטוריה. ברשותו כ 5 אליפויות, גביע הליגה ואף התואר האירופי שכל שחקן רוצה לגעת בו, ליגת האלופות.

אגדה באדום, רוני עם השער הכי מפורסם שלו בקריירה (Daily Mail)
אגדה באדום, רוני עם השער הכי מפורסם שלו בקריירה (Daily Mail)

לאחר קריירה משגשגת במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת אנגליה כאשר בשתיהן הוא מלך השערים בכל הזמנים, כאשר ביונייטד הוא כבש בצוותא עם סר בובי צ'רלטון כ-249 שערים ועוד שער אחד יספיק לו להשאיר חותם לעולמי עד. בעונות האחרונות רוני אינו נמצא בכושר אשר כולם מצפים לו, הוא אינו מספק את כמות השערים הרגילה שלו והוא מצוי בבעיה כמו הקבוצה שבעונות האחרונות אף אינה מצליחה להגיע לליגת האלופות. יכול להיות שירידה ביכולתו הגיע לאחר הסבתו לעמדת הקשר ההתקפי ולא החלוץ הראשי של הקבוצה כאשר היום זלאטן איברהימוביץ מאייש אותה, או כיוון שאינו מקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו מז'וזה מוריניו, במשחקים האחרונים כאשר רוני מקבל את ההזדמנות הוא מוכיח את עצמו לטובה כמו שראינו במשחק הגביע האחרון רוני סיים את המשחק עם שער ובישול אך עדיין רצות שמועות על רצונו של מוריניו לסיים את ההתקשרות עם הכוכב הבלתי מעורער עם המועדון ולהוציא אותו שעיר לעזאזל.

נפילה כואבת. למרות הכל, הוא כבר לא מה שהיה פעם (The Sun)
נפילה כואבת. למרות הכל, הוא כבר לא מה שהיה פעם (The Sun)

כבר דובר רבות בשנים האחרונות על עזיבתו של רוני את יונייטד אף בתקופת פרגוסון צצו שמועות לפיהם רוני היה צריך למצוא את עצמו בריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי שכבר אוהדיה מיהרו לחגוג ב 2010 אף אוהד קיעקע את דיוקנו של רוני על גבו אך בסופו של דבר רוני חתם על חוזה ל 5 עונות ביונייטד.

אופס, מוקדם מדי. אוהד סיטי הגיב במהרה לשמועות ולא חשב להתעכב רגע בשביל לברר את אמינותן (The Sun)
אופס, מוקדם מדי. אוהד סיטי הגיב במהרה לשמועות ולא חשב להתעכב רגע בשביל לברר את אמינותן (The Sun)

כיום רוני מצוי באותו קונפליקט שרק אז הוא היה הדמות הדומיננטית וכיום הוא שחקן ככל שאר הסגל. רוני מחזיק בהצעות מהליגה הסינית, ואף הגיעו גישושים מצד נאפולי וקבוצות ב MLS. רבים האנשים אשר טוענים שרוני סיים את דרכו ביונייטד אם לא בינואר אז בסוף העונה, אך בואו לא נשכח רוני בן 31 יש לו עוד הרבה מה לתרום ליונייטד בעזרת הניסיון הרב והכישרון הנהדר שמצוי בו. זו תהיה טעות חמורה מצד יונייטד לשחרר אותו כי מלבד היותו שחקן חשוב, הוא סמל בקבוצה שמשחק בה כבר יותר מ 12 שנים והוא יכול להוות מודל לחיקוי לכל הדור הצעיר של שחקני יונייטד. זו גם תהיה טעות מצידו של רוני לעבור לליגה אחרת, זאת תהיה בריחה מבחינתו במקום להוכיח לכל אלה שטענו שהוא גמר את התחמושת, והוא לא יקבל כבוד והערכה כמו שיש לו ביונייטד בשום מקום אחר, עוד מספר עונות אם רוני לא ירצה לפרוש אני ממליץ לו לחזור הביתה לסיים את הקריירה באברטון, מקום שהוא כבר מכיר ואוהב. לרוני אף יש משפחה וילדים, 3 במספרם ומעבר לסין הרחוקה תקשה אל התאקלמותם במדינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
"תישאר תישאר תישאר" לרוני יש מעמד של אליל ביונייטד, חבל להרוס (Daily Mail)
"תישאר תישאר תישאר" לרוני יש מעמד של אליל ביונייטד, חבל להרוס (Daily Mail)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort