השנה של דני

דניאל קרבחאל בשנים האחרונות מיקם את עצמו במקום מכובד כאחד מן המגנים הימניים הטובים בעולם, כמעט כל אוהד כדורגל ימנה אותו כשחקן מהטובים ביותר בעמדה הזו ובשנת 2016 הוא אפילו הגדיל את מעמדו, אך אני חושב שהמעמד של "אחד מהמגנים הימניים הטובים ביותר בעולם" עושה לו עוול, כי מדובר ללא ספק בשחקן מספר 1 בתחום. "השור הספרדי" חוגג 25.

לא רק אחד מהטובים בעולם, אלא הטוב בעולם(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
לא רק אחד מהטובים בעולם, אלא הטוב בעולם (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

שנת 2016 הייתה שנת שיא עבור דניאל קרבחאל, במהלכה הוא הספיק לנצח ניצחון מוחץ את דנילו שהתיימר לתפוס את מקומו בהרכב ריאל מדריד, לזכות בליגת האלופות, בגביע העולם למועדונים ובסופרקאפ האירופאי עם הקבוצה (כולל שער ניצחון בדקה ה-117 בסופרקאפ נגד סביליה) ובעיקר הוא הפך את עצמו לשם רציני בכדורגל העולמי.
עוד בתחילת אימוני עונת 2013/14 הרשים דני את קרלו אנצ'לוטי, כשנשאל קרלו מאיזה מהשחקנים הוא הכי התרשם לטובה, בחר המאמן האיטלקי לציין לא את כריסטיאנו רונאלדו, לא את גארת בייל ולא אף אחד מהכוכבים הגדולים ביותר, אלא דווקא את דני קרבחאל, הילד שגדל במחלקת הנוער של הבלאנקוס וחזר לאחר עונה בבאייר לברקוזן-דווקא הוא הרשים את אנצ'לוטי יותר מכל.

RELATED POSTS

קרבחאל הרשים את אנצ'לוטי כבר מהאימון הראשון(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
קרבחאל הרשים את אנצ'לוטי כבר מהאימון הראשון (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

מאז תקופת קרלו אנצ'לוטי קרבחאל הספיק להתאמן כבר תחת שני מאמנים, רפא בניטס שאימן במשך חצי עונה את ריאל מדריד הביא איתו את דנילו מפורטו, דנילו הוא אולי השחקן שהכי מסמל את תקופת בניטס האפרורית בריאל מדריד, מהרגע הראשון ועד היום הוא לא השתלב בקבוצה אבל רפא החליט לתת דווקא לו את המקום בהרכב הקבוצה, ודני? לא התרשם, לא עשה בעיות, פשוט החליט שהוא הולך להרוויח את המקום שלו בחזרה בעבודה קשה, הוא שיפר את הפיזיות שלו, את משחק ההתקפה ובעיקר את משחק ההגנה, כשבניטס פוטר וזידאן נכנס במקומו עדיין היו ספקות בנוגע לשאלה מי צריך לפתוח אך לאחר צמד המשחקים נגד וולפסבורג כבר לא נותר אחד שלא קיבל תשובות, במשחק הראשון דנילו פתח בהרכב והשאיר את ההגנה חשופה פעם אחר פעם, נכשל במשימות ההתקפיות והיה שותף עיקרי בהפסד 2-0 בגרמניה, בבירת ספרד ידעו שמהפך הוא לא בלתי אפשרי והפעם זידאן בחר לפתוח עם דני, ההחלטה הכי טובה שקיבל במשחק הזה. המגן הספרדי פתח בסערה כשהוא ראשון לכל כדור ומגביה הגבהות נהדרות לרחבה, תוך 2 דקות בישל ויצר את המצב שהוביל לשער השני, עצר כל שחקן גרמני שרק חשב על להתקרב לשער של נבאס והוכיח אחת ולתמיד שהמקום בהרכב שייך לו.
יש שמכנים את צמד המשחקים האלו "המסמר האחרון בארון הקבורה של הקריירה של דנילו בריאל מדריד" ולא סתם, כי מאותו יום אף אחד לא חשב על לתת לו את המקום הקבוע בהרכב.

הרמונטאדה על וולפסבורג היה המשחק בו הוכיח דני אחת ולתמיד את המעמד שהוא ראוי לו(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
הרמונטאדה על וולפסבורג היה המשחק בו הוכיח דני אחת ולתמיד את המעמד שהוא ראוי לו (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

אז כאמור דני קרבחאל הפך את עצמו השנה למגן הימני הטוב בעולם בזכות שיפור גדול בכמה מאפיינים במשחק:
הוא הפך את הפיזיות שלו ליתרון ענק, אם בתחילת עונת 13/14 הוא הגיע כילד צנום וקטן אז כמו כל שחקן שמגיע לקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד הוא התחזק באופן קיצוני, דבר שמאפשר לו להיות ראשון לכל כדור בגובה ועל המגרש, הכוח שלו עוזר לו גם במשימות ההגנתיות, הוא לא נותן לאף שחקן לעבור אותו בקלות אם בכלל, הוא מרבה לתקל כשצריך ועושה את זה בצורה פנומנלית.

מלבד המשחק הפיזי וההגנתי, דני שיפר גם את המשחק ההתקפי שלו, בשיטה של זידאן בה במשחק עומד המגנים עולים לשחק כקיצוניים הוא מביא את עצמו לידי ביטוי במידה הגבוהה ביותר, כמעט תמיד מצליח קרבחאל לעבור בעזרת מהירות, דריבל או דאבל פס(בדרך כלל עם מודריץ') על הקו ולהעביר הרמה לרחבה או כדור עומק לאחד משחקני ההתקפה, הוא מאוד מתואם בעיקר עם הBBC וכמעט תמיד מוצא את הראש או את הרגל של אחד מהם.
קרבחאל תמיד היה מגן אחראי, אחד כזה שלא יפקיר את ההגנה ויקח את ההחלטות הנכונות בהתקפה, אבל בשנה האחרונה הוא לקח את עניין האחריות צעד קדימה ובאמת אפשר לספור על כף יד אחת את כמות הפעמים שבהן השאיר את ההגנה חשופה.

הרוויח בחזרה את המקום שלו בזכות עבודה קשה(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
הרוויח בחזרה את המקום שלו בזכות עבודה קשה (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

עוד אלמנט שהפך את השנה של דניאל למדהימה הוא האלמנט המנטאלי, אפשר להגיד שאחרי העזיבה של איקר קסיאס המועדון היה שרוי בסוג של משבר זהות מבחינת שחקנים וסמלים, היה נראה שמלבד ראמוס ואולי מרסלו, אין הרבה שמשחקים בבלאנקוס עם הלב והנשמה, שם נכנס קרבחאל שהוא מדרידיסטה במלוא מובן המילה, הוא עבר בכל מחלקות הנוער של המועדון, הוא נלחם, מרביץ יורק דם, מקדש את הניצחון ושם את הקבוצה מעל הכל.

15590481_10151162907629953_4572813188332208015_n
Made in madrid-קרבחאל ומוראטה עם גביע העולם למועדונים (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

בעזרת כל האלמנטים שציינתי, הוא כבש את ליבם של אוהדי ריאל, חלקם אפילו תובעים לתת לו את סרט הקפטן בעתיד היותר רחוק בתקופה שאחרי סרחיו ראמוס, עצם העובדה שקרבחאל הצליח לגרום לאוהדי ריאל מדריד לחשוב עליו בטווח הכל כך ארוך מראה שהוא סיפור הצלחה, ולא מן הנמנע שהוא באמת ישאר עוד הרבה שנים בבלאנקוס מאחר ובריאל מדריד שואפים להחזיק בשחקנים הטובים בעולם בכל עמדה, והוא ללא ספק אחד מהם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?