"כישרון עולה" מאת שי חדד, כישרון השבוע: יניב טבאצ'ניק

שלום לכל קוראי אתר jsport ואנחנו ממשיכים במסורת הקבועה בפינה שלי "כישרון עולה" והפעם אני מארח את שוער מצוין וכישרון ענק, את יניב טבצ'ניק, שוער הפועל חדרה מליגה א' צפון.

יניב טבצ'ניק: "חדרה זה מקום מדהים ואני נהנה שם מכל רגע

RELATED POSTS

בתור אחד שמכיר מקרוב קצת את הליגות הנמוכות יוצא לי לראות כמה וכמה שחקנים מוכשרים וביניהם יצא לי לראות שוער ברמה גבוהה שדי מבוזבז לליגה א' צפון ושמו יניב טבנצ'יק.

עכשיו הוא נוחת אצלנו כאן באתר jsport לראיון מיוחד ומסקרן ומדבר על התחלת הקריירה בהפועל תל אביב ומה דעתו על המצב הכלכלי של הקבוצה כיום, הירידה במהלך הקריירה לשחק בליגה ג' והנדידה בהרבה קבוצות, ההצעה הנדיבה שקיבל לשחק באום אל פאחם ועל העונה הנוכחית בהפועל חדרה.

תכירו את יניב טבנצ'יק, שוער מוכשר ובחור מקסים, חגג בשבת האחרונה יומולדת 31, במקור מרעננה וגר כיום בראש העין. תאמינו או לא אבל טבנצ'יק החל את דרכו בכדורגל במדים האדומים של הפועל תל אביב ועם הזמן משהו בדרך השתבש וגם מה דעתו על המצב הכלכלי היום של הפועל ת"א: "אכן גדלתי בהפועל תל אביב ובגיל נוער עברתי למועדון בית"ר טוברוק שמאוד התלהבו ממני ורצו אותי אך לצערי עברתי פציעה קשה בברך שמנעה ממני לשחק שנה כדורגל ואני אשקר לך אם אגיד שלא התבאסתי שזה קרה לי, אפשר לומר שמשם הדרך לחזור לשחק הייתה מאוד קשה. הפועל תל אביב זה מועדון ענק ויקר וקשה לראות ולשמוע על כל הדיבורים בזמן האחרון סביב מה שקורה שם וכולי תקווה שהאנשים שהגיעו לקבוצה לא מזמן באמת יוציאו אותה מהמצב ויביאו אותה למקום הראוי לה שזה בצמרת ליגת העל".

יש תקופות בכדורגל ששחקן צריך לעבוד קשה מאוד וגם לעשות ירידה קטנה לצורך עלייה וכך גם קרה לשוער חדרה: "במהלך הקריירה של כדורגלן מגיע מצב שהוא צריך לקחת החלטות ואחת ההחלטות שהגעתי אליהן היא לרדת לשחק בליגה ג' בגלל העבודה שלי כי זה לא ממש הסתדר לי עם האימונים אבל אני לא מתחרט או מתבאס על כלום כי עליתי חמש פעמים ליגה רצוף והתפרנסתי יפה מאוד. לגבי הנדידות מקבוצה לקבוצה אני יכול להגיד שכמעט כל כדורגלן בארץ או בעולם במהלך הקריירה עושה נדידה מקבוצה לקבוצה ואם זה קרה לי אז כנראה שהייתי צריך לעבור ואני מאמין שהכל קורה לטובה".

מה שקרה לי במהלך הקריירה הכל לטובה (וואסים מואסי)
"מה שקרה לי במהלך הקריירה הכל לטובה" (וואסים מואסי)

בתור אחד שעוקב אחרי ליגה א' צפון אני יכול להגיד לכם שטבצ'ניק הוא שוער מוכשר שנתן משחקים טובים ואז במהלך העונה מכלום ירד לספסל: "במהלך העונה הנוכחית שיחקתי שבעה משחקים רצוף והצגתי יכולת מצוינת וספגתי רק 3 שערים ואפילו נבחרתי פעמיים לשוער המחזור באתרים השונים, למה ירדתי לספסל? את זה האמת צריך לשאול את המאמן אבל אם זה מה שהיה צריך לקרות אני מכבד כל החלטה".

נהנה מכל רגע, טבצ'ניק במדי חדרה. (וואסים מואסי)
נהנה מכל רגע, טבצ'ניק במדי חדרה. (וואסים מואסי)

במהלך העונה הנוכחית קיבל טבצנ'יק הצעה מפתה לשחק בקבוצה אחרת ומסביר מה קרה בסופו של דבר וגם מדברה על העונה עד כה של חדרה: "אני יכול להגיד שהייתה לי הצעה מאוד מפתה ונדיבה מקבוצת אום אל פאחם בליגה ב' צפון לעבור לשחק שם אבל לאחר שיחה שלי עם יושב ראש הקבוצה אורן גולן הגענו להחלטה שאני יישאר בחדרה ומבחינתי זה כבר היסטוריה וכרגע אני חושב רק על הצלחת הקבוצה לא מעבר. אין ספק שחדרה השנה עושה עונה מדהימה, בתור אחד שנמצא במערכת אני יכול להגיד לך שחדרה זה מקום מדהים ואני נהנה שם מכל רגע. חדר ההלבשה שלנו מגובש עם המאמן וכולנו משפחה אחת גדולה וכולי תקווה שרק אנחנו השנה נעלה ליגה".

מרגיש במשפחה אחת גדולה, טבצ'ניק עם חבריו לקבוצה, מנשה זאלקה ואבי קרמר (וואסים מואסי)
מרגיש במשפחה אחת גדולה, טבצ'ניק עם חבריו לקבוצה, מנשה זאלקה ואבי קרמר
(וואסים מואסי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?