איוון האיום: פרישיץ' מסדר לאינטר ניצחון רביעי ברצף

כבר אתמול הליגה האיטלקית חזרה אלינו מחופשה ארוכה, והיום זכינו לראות את החלק הארי של מחזור מספר 19. המשחק בין פסקארה לפיורנטינה נדחה עוד בבוקר עקב מזג האוויר קשה שהפכו את תנאי המגרש בפסקארה, ללא אפשריים. חמישה משחקים נערכו בשעות הצהריים

אודינזה-אינטר 2-1

שתי קבוצות שיצאו לחופשת חג המולד בצורה חיובית למדי נפגשו היום באודינה. שחקני אינטר הגיעו לאצטדיון הפריולי בידיעה שניצחון יעלה אותם לפחות באופן זמני למקום החמישי. מנגד, חניכיו של ג'וזפה יאקיני סיימו את 2016 עם ארבעה משחקים ללא הפסד, וקיוו להמשיך במומנטום החיובי. ניצחון והזברות הקטנות יהיו רחוקות שתי נקודות בלבד מאינטר.

שחקני אינטר עלו למגרש בתלבושת לא אופיינית, בצבעים זרחניים משהו, בעוד שחקני אודינזה עלו במדי הפסים המסורתיים. הקבוצה המארחת הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, וכבר לאחר שש דקות סקאו פופאנה בחן מעשרים מטרים את סמיר האנדנוביץ', שהדף היטב. הלחץ של  שחקני אודינזה המשיך, ובדקה ה-17 הם באו על שכרם. מסירה נפלאה של סמיר מצאה את יאקוב יאנקטו שמתוך הרחבה הכניע את האנדנוביץ' חסר האונים. סמיר המשיך להיות המצטיין במשחק ובדקה ה-21 כמעט ובישל בשנית. המגן הברזילאי חדר באגף והעביר מסירת רוחב מצוינת לעבר רודריגו דה-פול, שהמשיך בנגיעה ופגש את עמוד השער. שתי דקות עברו ו-יאנקטו כמעט השלים צמד כיבושים. הצ'כי יצר לעצמו מצב בעיטה מתוך הרחבה לאחר מבצע סולו יוצא מן הכלל, אך הבעיטה שלו חלפה ליד עמוד השער. אך למרות השליטה המוחלטת של אודינזה, הנראזורי חזרו למשחק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.  15 שניות לסיום המחצית, מאורו איקרדי העביר כדור למרכז הרחבה, שם חיכה איוון פירשיץ', שבעט כדור שטוח שעבר מתחת לידו של קרנזיס. אין ספק שהשוער היווני היה יכול לעשות יותר על מנת למנוע את השער. זה היה המהלך האחרון במחצית הראשונה.

למרות שליטת הקבוצה המארחת, שיווין במחצית (seria a tim).
למרות שליטת הקבוצה המארחת, שיווין במחצית (seria a tim)

 ארבע דקות מפתיחת המחצית, אבר באנגה קלט כדור ברחבה אך הבעיטה שלו חלפה ליד עמוד השער. שתי דקות לאחר מכן, בצדו השני של המגרש, נגח דובאן זפאטה היטב אך הכדור גם כן לא פגש את המסגרת. ארבע דקות חלפו, ושוב מצב טוב לזפאטה, החלוץ הקולמביאני קיבל כדור ברחבה ושחרר בעיטה שנעצרה בעמוד השער. בדקה ה-71 אינטר זכתה בבעיטה חופשית, 17 מטר מהשער. פרישיץ' היה קרוב לכבוש את שערו השני במשחק, אך הבעיטה של הקרואטי הנפלא חלפה ליד הקורה. בדקה ה-83, הזדמנות נפלאה בוזבזה על ידי ז'ואו מריו. המחליף הפורטוגזי מצא את עצמו במצב קורץ בתוך הרחבה, לאחר הדיפה רעה של קרנזיס הישר לרגליו, אך הבעיה שלו חולצה מקו השער על ידי מגן בחולצת פסים. אך ארבע דקות לאחר אותה החמצה, הכישרון הפורטוגזי גרם לקבוצתו לזרוח, ממש כמו מדיהם הייחודים. מריו לקח בעיטה חופשית 30 מטרים אלכסונית מהשער, והרים כדור נפלא שפגש את ראשו של פרישיץ' שנגח את שערו השני במשחק בצורה מושלמת . בסיום חניכיו של סטפנו פיולי חגגו ניצחון רביעי ברציפות בליגה.

פרישיץ' העניק לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות (seria a tim).
פרישיץ' העניק לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות (seria a tim)

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אודינזה-אינטר (seria a tim).
אודינזה-אינטר (seria a tim)

גנואה-רומא 1-0

הרומאים הגיעו למאראסי במטרה להמשיך ולהיצמד למקום הראשון. מנגד, גנואה סיימה את 2016 בקול ענות חלושה ושחקניה קיוו לשמור על הבית, ולפתוח את השנה החדשה בצורה חיובית.

דקה מפתיחת המשחק והמארחת כמעט עלתה ליתרון מפתיע. דייגו לאקסלט בעט מתוך הרחבה, אך וישצ'ק שצ'ני הציל את קבוצתו מספיגה מוקדמת. רבע שעה מפתיחת המשחק גם רומא כמעט וכבשה, אך הבעיטה של רז'ה נוינגולאן חלפה ליד העמוד. לוקס אוקמפוס סחט משצ'ני עוד הצלה נהדרת בדקה ה-24. שחקני גנואה היו קרובים פעמיים לכבוש, ובדקה ה-36 חברם לקבוצה אכן מצא את הרשת, אך של השער הלא נכון. הגנת הרוסבלו הרחיקה את הכדור בצורה לא מספקת, וברונו פרז המשיך מהאוויר מתוך הרחבה, הכדור לא היה אמור לפגוע במסגרת אך למזלם של הג'יאלורוסי הכדור פגע בבלם ארמנדו איזו, שכבש שער עצמי אומלל.

רומא סיימה את המחצית ביתרון בזכות שער עצמי (seria a tim).
רומא סיימה את המחצית ביתרון בזכות שער עצמי (seria a tim)

במחצית השנייה קצב המשחק הפך אטי יותר וכתוצאה מכך מצבי הכיבוש הצטמצמו משמעותית. אדין דז'קו הגיע למצב בעיטה לא רע בדקה ה-70, אך הכדור הלך מעל השער. רומא עשתה את העבודה למרות יכולת בינונית וממשיכה לדלוק אחרי יובנטוס.

 

הרכבים:

גנואה-רומא (seria a tim).
גנואה-רומא (seria a tim)

קייבו- אטאלנטה 4-1

חניכיו של גספריני קיוו לפתוח את השנה החדשה בצורה חיובית, לאחר שחלה ירידה ביכולתם לקראת פגרת חג המולד, הלה ד'יה הגיעו ל-ורונה על מנת להתארח אצל קייבו המקומית, שניצחון יקרב אותה למרחק 4 נקודות מאותה אטאלנטה.

4 דקות בלבד מפתיחת המשחק והאורחת עלתה ליתרון. רמו פרולר קלט כדור ברחבה והעביר מסירה מצוינת ל-פאפו גומז שבנגיעה כבש מקרוב. בדקה ה-23  היתרון הוכפל.  לאונרדו ספינזולה דהר באגף והעביר כדור מצוין לרחבה, אליו הגיע כמובן-פאפו גומז, שעצר את הכדור ובנגיעה השנייה שחרר פצצה שנעצרה ברשת. צמד מהיר לארגנטינאי המצוין. בדקה ה-38 אטאלנטה הייתה צריכה לזכות בפנדל לאחר נגיעת יד ברורה של שחקן קייבו, אך השופט התעלם והורה להמשיך לשחק. בדקה ה-42 חניכיו של גספריני המשיכו בבליץ'. גומס יכל להשלים שלושער לאחר שהשתלט על כדור שנהדף מהגנת המארחים, אך הפעם סורטינו הדף את הכדור, אך אל הריבאונד הגיע אנדראה קונטי, שראה מולו שער ריק, וכבש שער קליל. מחצית קטלנית של הלה ד'יה.

אוהדי אטאלנטה בשלט מחווה לפאפו גומס שהבקיע צמד נהדר במחצית הראשונה (seria a tim).
אוהדי אטאלנטה בשלט מחווה לפאפו גומס שהבקיע צמד נהדר במחצית הראשונה (seria a tim)

בדקה ה-62 גם המארחים עלו ללוח התוצאה. אנטוניו פלורו פלורס הוריד כדור עם הראש לעבר סרג'יו פליסייר, הקפטן הוותיק עבר את השוער באלגנטיות, ביצע הטעיה על מגן שעמד על קו השער וגלגל לרשת. אך את אטאלנטה זה לא במיוחד הלחיץ. בדקה ה-69 אנדראה פטגנה הכניס כדור מצוין לרמו פרולר שמתוך הרחבה כבש את הרביעי של קבוצתו. זו הייתה גם תוצאת הסיום.

הרכבים:

קייבו-אטאלנטה (seria a tim).
קייבו-אטאלנטה (seria a tim)

לאציו-קורטונה 0-1

העולה החדשה הגיעה לאולימפיקו בידיעה שיהיה לה מאוד קשה להוציא משהו מול לאציו, שעושה עד כה עונה מצוינת תחת הדרכתו של סימונה אינזאגי.

בדקה ה-25, צ'ירו אימובילה מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול השוער, אך מרקו פסטה בהצלה נהדרת השאיר את התוצאה מאופסת.  חמש דקות לאחר מכן, הבינקוסלסטי זכו בפנדל. לוקאס בילייה ניגש לנקודה הלבנה, אך הכדור שלו פגע בעמוד בלבד. מנגד האורחים כמעט הפתיעו בדקה ה-38, לאחר שדייגו פלסינלי קיבל כדור ברחבה אך מרקאטי שמר על שערו היטב. דקה חולפת והפעם מרקו פרולו כמעט והקפיץ את האולימפיקו, אך שוב פסטה הציל את העולה החדשה. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס למרות מספר מצבים קורצים. גם במחצית השנייה לאציו המשיכה לתקוף בחירוף נפש, אך קורטונה עמדה היטב והקשתה על המארחים להגיע למצבים מסוכנים. אך בדקה ה-90 צ'ירו אימובילה הציל את קבוצתו ממבוכה. החלוץ הבלונדיני שעבר תקופת צינון בתחום כיבוש השערים חזר לסורו, אימובילה ניצל טעות קשה בהגנת קורטונה והכניע את פסטה מתוך הרחבה.

אימובילה העניק ללאציו ניצחון דרמטי (seria a tim).
אימובילה העניק ללאציו ניצחון דרמטי (seria a tim)

הרכבים:

לאציו-קורטונה (seria a tim).
לאציו-קורטונה (seria a tim)

ססואלו-טורינו 0-0

חניכיו של סינישה מיכאילוביץ' חוו ירידה מסוימת ביכולת לקראת פגרת חג המולד, אך בכל זאת השכילו לסיים את השנה שעברה עם ניצחון על גנואה. השוורים קיוו לחזור ליכולת שאפיינה אותם מפתיחת העונה. מנגד סאסולו קיוותה להתרחק מאמפולי, יריבתה לתחתית, שניצחה אתמול. דומניקו ברארדי החלוץ הנפלא של הנרו-ורדי, חזר לסגל לאחר פציעה ממושכת, ועמד לרשות אאוזביו דה-פרנצ'סקו מספסל המחליפים.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוה והסתיימה בתיקו מאופס. במחצית השנייה ברארדי גם זכה להרגיש דשא לאחר שנכנס במקומו של  מתיאו פוליטאנו,  אך גם הוא לא עזר לקבוצתו והמשחק הסתיים ללא שערים.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית