המשחקים הגדולים של הסופ"ש

בילבאו- ברצלונה (חמישי, 21:55): שתי הקבוצות מגיעות למפגש הזה אחרי הפגרה הקצרה כשהן באות במומנטום טוב. ברצלונה, אחרי רצף של 4 תוצאות תיקו, מתחילה לחזור לעצמה עם מאזן שערים של 18-1 בארבעת המשחקים שאחרי בכל המסגרות (ממוצע של 4.5 שערים למשחק!!), בבילבאו לא הפסידו בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות. בברצלונה כמובן העיניים יהיו מופנות לmsn שיעשו את העבודה, אך לדעתי צריך להפנות תשומת לב להגנה, שמאז הקלאסיקו לא עמדה מול מבחנים גדולים ויהיה מעניין אם גם במשחק הזה תצליח לשמור על שער נקי. בבילבאו השם החם הוא אדוריס אך יש עוד מישהו בגילו שעושה חייל- הבלם קרלוס גורפגי שבישל עד כה 3 פעמים. כמוהו כדי לשים לב לראול גרסיה, שמאז עונת האליפות של אתלטיקו מדריד נעלם מהרדאר, אך נראה שהוא בדרך למעלה עם 5 שערים עד כה.
הימור שלי- בילבאו עוצרת את ברצלונה בסן ממס עם 1-1, בדרך לגומלין מותח במיוחד בקאמפ נאו.

גביע בחמישי, ליגה בראשון. שלישיית msn חייבת להיות במיטבה לקראת הקרבות הקשים (as)
גביע בחמישי, ליגה בראשון. שלישיית msn חייבת להיות במיטבה לקראת הקרבות הקשים (as)

ווסטהאם- מנצ'סטר סיטי (שישי, 21:55): אחרי ההפסד לליברפול, סיטי ופפ מתחילים לעכל שהסיכויים שהאליפות תבוא לאתיחד בסוף השנה נמוכה מאוד, ופפ לא מוכן לסיים עונה בלי תואר, כך שהמשחק הזה חשוב להם מאוד. כמו כל משחק של הסיטי, יש שני שחקני מפתח שישפיעו על התפקוד שלה- מלך השערים ומלך הבישולים של הסיטי: אגוורו ודה ברויינה. אם הם טובים, כל הקבוצה טובה ואם לא, קשה מאוד לסיטי לפתח משחק. בווסטהאם מאוכזבים משני ההפסדים האחרונים (ללסטר ולמנצ'סטר יונייטד), שעצרו את התקופה הטובה שהייתה לקבוצה, ומתמקדים בעיקר בלנטרל את סיטי (בעיקר את מי שהזכרנו מקודם) ולנסות לעקוץ. הרבה מונח על כתפו של פאייט, הסופרסטאר הבלתי מעורער שלהם אך כדאי לשים לב גם למיקאיל אנטוניו, מלך השערים של ווסטהאם, שיכול לגנוב גול מהסיטי.
הימור שלי- 3-0 קל לסיטי בדרך לשלב הבא.

יעקוץ? מיקאיל אנטוני ינסה לנצל את העובדה שלגביע חוקים משלו (דיילי מייל)
יעקוץ? מיקאיל אנטוני ינסה לנצל את העובדה שלגביע חוקים משלו (דיילי מייל)

אברטון- לסטר (שבת, 17:00): רק לפני שבועיים הן נפגשו בליגה, ואברטון ניצחה 2-0 בקינג פאוור סטדיום בלסטר. מאז, הן באותו מאזן- ניצחון ותיקו, כשלששתיהן אסור להפסיד. המטרה שהוגשה לקומאן בתחילת העונה הייתה להיאבק על אירופה וכבר עכשיו אפשר לומר שהוא לא בכיוון. לוקאקו וחבריו נמצאים 9 נקודות ממנצ'סטר יונייטד במקום השישי, שמוביל לאירופה. האלופה לעומת זאת לא מזכירה בכלל את מי שדרסה את הליגה בשנה שעברה. שחקנים כמו ג'יימי וארדי, ריאד מחרז, דני דרינקווטר ועוד לא מזכירים את היכולת הטובה שלהם, ונראה שלסיים באמצע הטבלה יהיה מעולה בשבילם (תזכורת: היא האלופה!). היא חייבת את הנקודות בשביל להתרחק מקרבות התחתית שמאיימות עליהם.
הימור שלי: 2-1 לאברטון שיפגע במורל של לסטר עוד יותר.

ורדי, חסר לאלופה. (דיילי מייל)
ורדי, חסר לאלופה. (דיילי מייל)

טולוז- מארסיי (ראשון, 15:15): שתי הקבוצות מגיעות במומנטום הפוך אחת מהשנייה לקראת המשחק. מארסיי באה למשחק הזה כשהיא נראתה מעולה לפני הפגרה. בליגה יש לה רצף של 4 ניצחונות רצופים והיא רוצה להמשיך את המומנטום בגביע. טולוז בדיוק ההפך, בשבעת המשחקים האחרונים ניצחה רק פעמיים (ואחד מהם בא על חשבון לוריין, שנמצאת במקום האחרון בליגה). השחקן שצריך להשפיע במארסיי הוא בפטימבי גומיס שנראה מעולה ויש לו כבר 10 שערים (מקום 5 בליגה) ורוצה להמשיך את העונה הטובה גם בגביע. בטולוז יש את מרטין ברייטוייט שנראה לא רע ויש לו 7 שערים ו3 בישולים, ועליו ייתלו את הציפיות במועדון.
הימור שלי- מארסיי מנצחת 3-1 ומדלגת לשלב הבא.

המושיע של מארסיי העונה, גומיס (ל׳אקיפ)
המושיע של מארסיי העונה, גומיס (ל׳אקיפ)

ויאריאל- ברצלונה (ראשון, 22:15): ישר אחרי המשחק הקשה נגד בילבאו, לברצלונה יש עוד משוכה לא קלה בליגה בדמות ויאריאל. בליגה בארסה יודעת שאסור לזלזל בשום מצב, בעקבות הפער מריאל והם יודעים שאיבוד נקודות באל מדריגל פירושו כמעט בטוח איבוד האליפות, למרות שאנחנו רק בינואר. אצל הצוללת הצהובה, כדאי לשים לב לניקולה סנסונה, מלך השערים של הקבוצה אך גם מלך הכרטיסים הצהובים שלה, וזה מתאר אותו הכי טוב. כשהוא טוב, הוא כובש הרבה ולפעמים שערים מדהימים עם מלא חוצפה (ראו שער מחצי מגרש נגד סוסיאדד, אבל כשלא הולך לו, הוא עצבני ורואים את זה על המשחק שלו ובגלל כך הצהובים. השאלה איך הוא ייראה תשפיע על המשחק של הצוללת הצהובה.
הימור שלי- ברצלונה לא מרשה לעצמה לאבד נקודות ומנצחת 2-0.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort