נבחרי הסיבוב בבונדסליגה – חלוצים

פגרת החורף בגרמניה התחילה, וכחלק מסדרת ״מיהו הטוב ביותר בגרמניה?״, אבחר לכל עמדה את שלושת השחקנים הטובים ביותר בכל עמדה של הסיבוב הראשון בבונדסליגה, בעונת 2016/17. היום, אבחר את שלושת החלוצים הטובים ביותר, ואת זה שלא נכנס.

לכל כתבות "נבחרי הסיבוב בבונדסליגה" נבחרים שחקנים ששותפו מעל ל-1000 דקות.

RELATED POSTS

לא נכנס לטופ 3: רוברט לבנדוסבקי – באיירן מינכן
לבנדובסקי הוא אחד מהחלוצים הטובים ביותר בעולם, והעונה הוא עומד על 12 שערים ו-2 בישולים. לאחר שסיים את העונה שעברה ככובש השערים הפורה ביותר בבונדסליגה, הוא פתח את עונת 16/17 עם 5 שערים ובישול ב-3 משחקים בלבד, אבל אז נכנס לבצורת של 5 משחקים ללא כיבוש, שבה באיירן סיימה בתיקו מול קלן ופרנקפורט ברצף. לאחר מכן, הוא עשה סימני חזרה, כשהיה מעורב ב-3 שערים בניצחון מול אאוגסבורג, אך עוד פעם נקלע לחוסר היציבות, ושעריו חסרו לקבוצתו במשך 320 דקות נוספות, בהן הבווארים ביצעו תיקו נוסף והפסידו בפעם הראשונה העונה, לבורוסיה דורטמונד המתקשה.

מועדון הפאר ממינכן לא מצליח לשחזר את עליונותו במסגרת המקומית, ואחד מהגורמים המרכזיים לכל זה הוא שחלוצה הפולני פשוט לא יציב. מצד שני, כשהוא מבקיע, אין הרבה שטובים ממנו, אם יש בכלל. קרלו אנצ׳לוטי חייב להעיר ולייצב את המפלצת הפולנית, לפני שהוא ימצא את עצמו בסיום העונה ללא תואר בונדסליגה, בו באיירן זכתה 4 פעמים ברציפות בשנים האחרונות.

כפי שכבר ציינתי, לבנדובסקי של העונה הוא שחקן מאוד לא יציב. למרות שהיה מתוקף ב-14 משערי המועדון, הוא לא כבש ב-9 משחקים שונים העונה בבונדסליגה, ולכן הוא לא מתאים להיות בטופ 3. למרות זאת, כשהוא מבקיע, הוא עושה את זה יותר טוב מכמעט כולם, ולכן הוא שווה אזכור בכתבה הזו.

לא יציב / Getty Images
לא יציב (Getty Images)

 

טופ 3

במקום ה-3: אנתוני מודסט – פ.צ קלן
מודסט נמצא במקום השני בטבלת הכובשים בליגה הגרמנית, עם 13 שערים ובישול אחד. הצרפתי פתח את העונה עם 10 שערים ב-9 משחקים ואפילו הוביל את טבלת הכובשים. בעונה שעברה, הוא עבר מהופנהיים למועדון בו משחק עכשיו (קלן), ואז הוא הוביל את קלן למקום ה-9 בסיום העונה, לעומת העונה שלפני כן, כשקלן הגיעה למקום ה-12 (ללא מודסט). היום, בסיום הסיבוב הראשון של הליגה הגרמנית, קבוצתו עומדת במקום ה-7, כשהיא רושמת תוצאות תיקו מרשימות נגד באיירן מינכן, ר.ב לייפציג ובורוסיה דורטמונד (כולן 1-1).

כמו זה שמעליו בטבלת הכובשים (אובמיינג), החלוץ הצרפתי חגג מול המבורג, שספגה ממנו שלושער. הוא גם הוסיף שני שערים מול אינגולשטדט של אלמוג כהן ופרייבורג. אנתוני מודסט הוא מחלוצי ה-9 היחידים הטובים והטבעיים שנותרו בעולם הכדורגל, עולם שנוטה לכיוון הטכני של השחקנים. הצרפתי עושה את עבודתו נאמנה עד עכשיו, כשהוא כובש כ-62% משערי הקבוצה העונה.

למרות ההשפעה הפנומנלית שלו על קלן, מודסט לא נמצא בקליבר של ״הטיל הגבוני״ והוא לא סנסציוני כמו החלוץ הצעיר מלייפציג וקבוצתו, ולכן הוא נמצא אצלי רק במקום ה-3.

62% משערי קלן. מדהים / Espiridu Deportivo
62% משערי קלן. מדהים (Espiridu Deportivo)

 

במקום ה-2: טימו ורנר – ר.ב לייפציג
ורנר הוא אחד הברגים החשובים ביותר במערכת השנואה ביותר בגרמניה, שבה הוא כבש עד עכשיו 9 שערים והוסיף שני בישולים. בתחילת העונה, לייפציג עלתה מהליגה השנייה, ומאז אפילו מצאה עצמה מובילה את הליגה, ורבות בזכותו. היא כעת נמצאת ראש בראש עם באיירן מינכן, והיא מסתמנת כיורשת של לסטר לזכייה סנסציונית באליפות. הקבוצה הצעירה ביותר בבונדסליגה בשני המובנים (נוסדה רק ב-2009, ממוצע הגילאים הנמוך ביותר בליגה) החתימה את טימו ורנר משטוטגרט, הקבוצה והעיר בה גדל ושיחק מילדות, ומאז הוא משגע את כל ההגנות מולן משחק עם המהירות המטורפת שלו.

אנשים רבים כבר מדברים שהוא חלק מדור העתיד של נבחרת גרמניה, וכשהוא משחק עם כל כך הרבה נחישות ורצון, הוא ימשיך לקבל את הקרדיט ממאמנו בלייפציג, ואולי גם בקרוב מיואכים לב, מאמן הנבחרת הלאומית של גרמניה. ותזכרו, הוא בן 20 בלבד.

המינוס היחיד שיש לי כלפיו הוא לא מה שקורה עכשיו, אלא מה שעלול לקרות בעתיד. בשנים האחרונות שלו בשטוטגרט הוא לא הראה את הנחישות שהוא מראה היום בלייפציג. אני מאוד מקווה שלייפציג ידעו לשמור על התכונה הזו של הילד, אחרת היא תאבד אותו מהר מאוד.

למרות שהייתי שמח לשים אותו במקום הראשון, בגלל היכולת שלו להשפיע על קבוצת טופ-בונדסליגה חסרת ניסיון בצורה כל כך גדולה, וגם בגלל גילו הצעיר מאוד (20), החלוץ שהבקיע הכי הרבה שערים באירופה (ביחס לכמות משחקיו) צריך להיות מדורג ראשון. אבל אל תדאג טימו, אתה כנראה תגיע לשם יום אחד.

הדבר הבא? / DPA
הדבר הבא? (DPA)

 

במקום ה-1: פייר אמריק אובמיינג – בורוסיה דורטמונד
אובמיינג הוא החלוץ הלוהט ביותר באירופה. הגבוני נמצא בתקופה הטובה בחייו, כשהוא מבקיע 16 שערים ומוסר אסיסט אחד, ובכך רושם נתון סטטיסטי מיוחד: הוא מעורב ב-17 שערי בונדסליגה של קבוצתו העונה, זאת אומרת שהוא מעורב בשער בכל 79 דקות משחק שלו (היחיד שמעורב בשער בכל פחות מ-90 דקות בבונדסליגה). יש גם לציין שהוא לא קיבל דקות משחק במשחק מול דארמשטאדט במחזור ה-3, ולכן השתתף רק ב-15 משחקים. הוא השחקן המהיר ביותר בגרמניה, אולי אפילו באירופה, והוא משתמש ביכולת זו כדי לפרק כל הגנה שהוא מתייצב מולה. הוא כבש מול 10 קבוצות שונות (היחיד שעושה זאת העונה), כולל רביעייה מהדהדת לשערה של המבורג.

החלוץ האפריקאי של דורטמונד אחראי לכ-46 אחוזים משערי קבוצתו העונה, כאשר אף שוורצגלבן אחר לא הבקיע יותר מ-4 שערים (אובמיינג הבקיע 16). בההקבוצה לא הצליחה לכבוש רק ב-3 משחקים (רק באיירן ולייפציג לא הצליחו בפחות), ואובמיינג הוא חלק עיקרי בהישג הזה.

הוא החלוץ הטוב באירופה (רק אדינסון קבאני כבש יותר ממנו, אך הוא עשה זאת ב-17 משחקים לעומת 15 של פייר אמריק), ולכן הוא במקום הראשון אצלי.

הטוב בעולם \ Sky Sports
הטוב בעולם (Sky Sports)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?