אלון בוזורגי: "אין ספק שאני ראוי לשחק בליגה הלאומית"

שלום לכל קוראי אתר jsport וכמדי שבוע אתה מצטרפים לפינה הנוספת שלי "כישרון עולה" ובפינה זו אני מארח כל פעם שחקן אחר מוכשר מהליגות הנמוכות והפעם מתארח אצלי בפינה אחד החלוצים המוכשרים שאני מכיר, אלון בוזורגי שמו, חלוצה של מכבי צור שלום מליגה א' צפון.

אלון בוזורגי: "אין ספק שאני ראוי לשחק בליגה הלאומית"

RELATED POSTS

היום בליגות שלנו בישראל קשה למצוא כמות גדולה וטובה של חלוצים. אומנם יש כמה אבל לא כולם ברמה הכי טובה ובגלל זה מביאים זרים. יש כמות קטנה של חלוצים מוכשרים שנמצאים אי שם בליגות הנמוכות ולדעתי יכולים גם למצוא את מקומם בקלות בליגה הלאומית ובליגת העל, אחד מהחלוצים האלה הוא אלון בוזורגי שהחל את דרכו בכדורגל בקריית שמונה ובסיום גיל הנוער חתם בהפועל חיפה לשנתיים ומשם התגלגל לכל מיני קבוצות עד שמצא את עצמו משחק בליגה א' צפון בשלוש קבוצות כמו הפועל הרצליה, כרמיאל/צפת והאחרונה מכבי צור שלום בה הוא משחק כיום.

עכשיו הוא נוחת כאן אצלנו באתר jsport בראיון מיוחד ומעניין ומדבר על התחלת הדרך בקריית שמונה, על המעבר המהיר להפועל חיפה, על התקופה הקצרה בליגה הלאומית, ההחלטה לרדת לשחק בליגה א', על המסכה של ספיידרמן, על החתימה במכבי צור שלום וההעפלה לשלב הבא בגביע על חשבונה של הפועל פ"ת וכמובן השאיפות לעתיד.

תכירו את אלון בוזורגי בן ה26, בחור צנוע ומשקיען אמיתי,  אחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות שהחל את דרכו בקבוצה הצפונית בקריית שמונה אבל עם הזמן החליט החלטה לנדוד לקבוצה אחרת: "התחלתי את הדרך שלי בקריית שמונה מאז שאני ילד וברגע שהגעתי לקבוצה הבוגרת וראיתי שאני לא מקבל יותר מדי דקות משחק החלטתי לעזוב ובאותה הזדמנות נפתחה לי אופציה להגיע להיבחן בהפועל חיפה כי באותו זמן שהם פנו אליי הם חיפשו חלוץ אז הגעתי למבחנים ואחרי שבועיים שהרשמתי את הצוות המקצועי חתמתי שם על חוזה לשלוש שנים. בסך הכל בשנתיים ששיחקתי בהפועל עשיתי התקדמות גדולה ושיחקתי 24 משחקים רובם כמחליף ובנוסף, במשחק הבכורה שלי נתתי שער מול הפועל עכו. אחרי שתי עונות שראיתי שאני בקושי מקבל דקות משחק החלטתי לרדת לשחק בליגה הלאומית".

כמעט לכל כדורגלן בארץ ובעולם יש את הרגעים האלה שהוא נודד מקבוצה לקבוצה ובסופו של דבר ההחלטות הן שגויות וכך גם בוזורגי מספר לנו על המעבר בין קבוצות שהוא נדד בהן וגם על ההחלטה לרדת לשחק בליגה א: "בין כל הקבוצות שהייתי בהן יצא לי לשחק בהפועל ירושלים מהליגה הלאומית ונתתי שם עונה יפה והטעות הכי חמורה שלי שעשיתי היא שעזבתי את ירושלים וחתמתי בקבוצת עירוני טבריה, העולה החדשה שעלתה ללאומית. אחרי שבוע הבנתי שהגעתי למקום הלא הנכון כי ישבתי ביציע שלושה חודשים מסיבות לא מקצועיות וזה פגע בי קשות לשבת ביציע ולא לשחק. אחרי התקופה בטבריה הגעתי להחלטה ללכת לשחק בליגה א', הגעתי להפועל הרצליה ואחרי עונה בהרצליה עברתי לקבוצה הקטנה מכרמיאל במטרה לחזור לעצמי ושיחקתי שם המון. שם חזר לי החשק וההנאה למשחק והיכולת הטובה שלי בכיבוש שערים שכיום אני רואה אותה באה לידי ביטוי. כמו שאמרתי, לפני כרמיאל שיחקתי לראשונה בליגה א' בהפועל הרצליה ובאופן כללי אני לא מצטער ומתחרט לרגע שירדתי לשחק בליגה א' כי אין טעם להסתכל לאחור על מה שהיה אלא רק להסתכל קדימה ואני נהנה מכל רגע ושרק ימשיך ככה".

לא לכל חלוץ בליגות שלנו יש דרך יצירתית ומקורית להביע שמחה אחרי כיבוש שער אבל לאלון אחרי כל שער שהוא מבקיע יש דרך מעניינת במיוחד להביע את שמחתו אחרי כיבוש שער: "אני זוכר לפני ארבע שנים שעשיתי סדר בדברים שלי בחדר מצאתי את המסכה מתוך תחפושת ישנה שלי בפורים בגיל 7 ופשוט חשבתי לעצמי שזה יכול להיות יפה לשים את המסכה אחרי כיבוש שער ועם הזמן זה תפס יפה ואני יכול להגיד לך שעברו שלוש שנים מאז ששמתי את המסכה בפעם האחרונה ובהחלט הגיע הזמן להחזיר אותה".

בוזורגי וחגיגת הספיידרמן (מתוך ארכיון תמונות פרטי של אלון בוזורגי)
בוזורגי וחגיגת הספיידרמן (מתוך ארכיון תמונות פרטי של אלון בוזורגי)

אחרי ששיחק בהפועל הרצליה ובכרמיאל צפת מצא לעצמו החלוץ בית חם בקבוצת מכבי צור שלום איתה גם גם זכה בהישג מרשים של הדחת הפועל פ"ת מסיבוב ז' בגביע המדינה: "לא סתם חתמתי בצור שלום, ידעתי שהגעתי למועדון חם עם תנאים טובים, אפשר לומר שההנהלה והצוות המקצועי נהדרים עם יחס נפלא לא מחסירים מאיתנו דבר, אני מאוד נהנה שם ומקווה שאמשיך להשתפר ולהנות ממה שאני עושה". העונה עד כה ב11 משחקים כבש בוזורגי 6 שערים ובישל עוד 2 (וגם סחט 4 פנדלים). "לגבי המשחק גביע אני האמנתי שאפשר לנצח כי ידעתי מה אני והחברים שלי לקבוצה שווים ואמרתי להם לפני המשחק שהכל תלוי בנו ואנחנו מנצחים את המשחק הזה ולשמחתי כך היה והצלחנו לנטרל אותם והניצחון המתוק הזה הגיע לנו. בשלב הבא קיבלנו הגרלה קשה מול הפועל באר שבע שהיא אחת הקבוצות הטובות היום בכדורגל הישראלי כי זו פשוט קבוצה עוצמתית עם סגל שחקנים אדיר ומאמן מצוין. בגדול מצפה לנו חוויה במגרש בטרנר ואני מקווה שנעשה הופעה טובה ונהנה מהמעמד".

אמרתי לחברים שלי שאנחנו הולכים לנצח וכך היה, בוזורגי עם דניאל מקונן אחרי הניצחון על הפועל פ"ת וההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה. ( שי חדד)
"אמרתי לחברים שלי שאנחנו הולכים לנצח וכך היה", בוזורגי עם דניאל מקונן אחרי הניצחון על הפועל פ"ת וההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה. ( שי חדד)

כמעט כל שחקן במיוחד מהליגות הנמוכות מחפש את הרגע המתאים במהלך הקריירה שלו כדי לנסות לפרוח ולהגיע לליגה גבוהה יותר וכך גם בוזורגי: אין ספק שאני ראוי לשחק בליגה הלאומית ומקווה בעתיד לחזור לשם, חזרתי ליכולת שכולם הכירו אותי ואני באמת עובד קשה כדי להיות טוב יותר כל יום מחדש ובגדול השאיפות שלי הן להנות ממה שאני עושה כי ברגע שאני נהנה אני מצליח להוציא מעצמי את המיטב. אני שואף ומכוון גבוה ובעזרת אמונה ועבודה קשה אמשיך להתקדם".

שחתמתי בצור שלום ידעתי שהגעתי לבית חם, בוזורגי במדי צור שלום. (מאור אלקסלסי)
שחתמתי בצור שלום ידעתי שהגעתי לבית חם, בוזורגי במדי צור שלום. (מאור אלקסלסי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?