השתגעתי בגללה – באר שבע מביסה את קריית שמונה וזוכה בגביע הטוטו

RELATED POSTS

הפועל באר שבע הגיעה לגמר גביע הטוטו אחרי שבועיים לא טובים, והיא חוזרת ובגדול. שני שערים של בן שהר בתוך שתי דקות העלו אותה ל-2-0 בהפסקה. שער עצמי של תורג'מן צימק לזכות קריית שמונה, ודווקא בדקות הכי טובות של היריבה מנצלת באר שבע את האקס פקטור שלה – הווינריות ומנצחת 4-1 משערים יפהפיים של מהראן ראדי ואליניב ברדה כדי להניף את התואר השני העונה

הפועל באר שבע ובפועל קריית שמונה נפגשו למשחק על התואר השני של העונה, גביע הטוטו. באר שבע, שמחזיקה כבר באלוף האלופים, רוצה לנסות להשיג ארבעה תארים העונה, ולהיות הקבוצה הישראלית הראשונה שעושה זאת (אלוף האלופים, גביע הטוטו, גביע המדינה ואליפות). קריית שמונה רוצה להחזיר את עצמה לקדמת הבמה אחרי תקופה טובה, ואף על פי שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו, עבורה זוהי הזדמנות חגיגית לזכות בתואר, ואולי אף היחידה. האלופה, שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים, רוצה לחזור ליכולת הטובה שמאפיינת אותה העונה.

לשתי הקבוצות 2 זכיות בגביע הטוטו, ובעוד קריית שמונה זוכרת היטב את הזכייה השנייה ברציפות ב-2012, באר שבע צריכה להביט 20 שנה לאחור לזכייה האחרונה שלה בגביע. הקבוצה שתזכה תהיה היחידה עם 3 זכיות, כשרק מכבי תל אביב, מכבי חיפה ומכבי והפועל פתח תקווה יקדימו אותה עם 4 זכיות כל אחת.

שני המאמנים, בכר וקשטן, לוטשים עין אל הגביע (פייסבוק מנהלת הליגה)
שני המאמנים, בכר וקשטן, לוטשים עין אל הגביע (פייסבוק מנהלת הליגה)

המשחק התחיל באיחור של 10 דקות בגלל פקקים. דווקא קריית שמונה הגיעה למצב המסוכן הראשון בדקה ה-5, אך קריאף איבד קור רוח מול חיימוב ובקושי בעט. המשחק היה די מאוזן בפתיחה. בדקה ה-16 בן ביטון הוכשל על סף הרחבה. בהיעדרו של בוזגלו על המגרש, ניגש ראשי לבעוט, והוציא בעיטה טובה לפינה השמאלית, איתמר ניצן הדף לקרן. דקה אחר כך שהר הבקיע, אך מעמדת נבדל.

הפועל באר שבע המשיכה להניע כדור וללחוץ את קריית שמונה. בדקה ה-27 שוב בן ביטון הוכשל אחרי שספג מכה לפנים, אך אדלר לא שרק. שתי דקות עוברות, אמיר נסאר מוסר לאחמד עאבד, שהוכשל באותה נקודה כמו בן ביטון בצד השני. בעיטה שלו פוגעת רק בחומה וההתקפה מסתיימת בלא כלום. בדקה ה-33 מליקסון פרץ באגף השמאלי והוכשל ברחבה על ידי נסאר. דקה אחר כך בן שהר לא התבלבל, וכבש לפינה הנגדית לזינוק של ניצן את ה-1-0 לזכות הפועל באר שבע.

בן שהר בלתי עציר, בעונה עם מספר דו ספרתי של שערים. עוד הצלחה גדולה במדי האלופה (פייסבוק מנהלת הליגה)
בן שהר בלתי עציר, בעונה עם מספר דו ספרתי של שערים. עוד הצלחה גדולה במדי האלופה (פייסבוק מנהלת הליגה)

דקה 35 שלומי אזולאי החליף את דידייה ברוסו שנפגע. דקה אחר כך, אזולאי בעט ברשלנות לאחור, הכדור פוגע בלוסיו ומגיע לבן שהר שעשה תנועה חכמה ופריצה אדירה שלו מביאה אותו אל מול השער. הוא חולף על פניו וכובש בקלילות את השני ואולי גומר את המשחק. 2-0 בתוך 2 דקות לאלופת המדינה. קריית שמונה יצאה לכמה התקפות מתפרצות בלבד, אך בדקה ה-44 עאבד יצא מהמגרש בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי. עבירה לאספורטיבית  על בן שהר גוררת צהוב די כהה, אך אחרי שני השערים שכבש ב-2 דקות הוא יורד להפסקה מרוצה. 2-0 מבטיח לשחקניו של בכר במחצית.

באר שבע יורדת מרוצה למחצית (פייסבוק מנהלת הליגה)
באר שבע יורדת מרוצה למחצית (פייסבוק מנהלת הליגה)

המחצית השנייה נפתחת עם חילוף נוסף בקריית שמונה, הפעם עאבד יוצא ואופיר טקיאר נכנס במקומו. באר שבע המשיכה לשלוט ולהכתיב את קצב המשחק, אם כי המשחק שלה התאפיין בחוסר דיוק. בדקה ה-56 פריצה של בן ביטון באגף ימין מייצרת מסירה לשהר שמגביה טוב, אך לוסיו נוגח החוצה. דקה אחר כך ברדה נכנס במקומו של בן שהר. דקה 63, מאוריציו כמעט מגיע לכדור הגבהה לא מפסיק מדויק, אך חיימוב סוגר אותו. דקה אחר כך עבירה מצד באר שבע רחוק מהשער אך הבעיטה לא מניבה דבר.

דקות טובות של קריית שמונה כעת. בדרך לקאמבק? דקה 68 בראון יוצא, מיכאל אוחנה נכנס. דקה 69, אורן ביטון פורץ על האגף השמאלי, מוסר רוחב שעובר את כולם, ופוגע בבן תורג'מן. המגן נוגע לא טוב והכדור שהפתיע את חיימוב נכנס. 2-1, וכעת המושכות אצל ק"ש.  

תקווה חדשה ךק"ש אחרי שער עצמי מצמק (פייסבוק מנהלת הליגה)
תקווה חדשה לק"ש אחרי שער עצמי מצמק (פייסבוק מנהלת הליגה)

אבל כאן הגיעה התפנית בעלילה. דקה 72 פריצה תמימה לכאורה של ראדי באגף הימני, אך הקשר הותיק משתהה, ולפתע עושה דריבל על פני המגן, מניף שמאלית אימתנית וכובש לחיבורים. 3-1 לאלופה, שחוזרת לעוצמות שכל כך מאפיינות אותה.

ראדי שוב מנשה את המשחק עבור האלופה (פייסבוק מנהלת הליגה)
ראדי שוב משנה את המשחק עבור האלופה (פייסבוק מנהלת הליגה)

דקה 76 גם שבתאי נכנס לחגיגה, וראדי שיוצא צפוי לקבל חוזה לשנתיים נוספות. התרומה שלו להפועל ב"ש היא פשוט פנומנלית, ללא ספק ראוי לכך. המשחק נע מרחבה לרחבה. דקה 83 הדיפה של חיימוב מקרן מסוכנת. בדקה ה-90 הגיע הדובדבן בקצפת. בן תורג'מן פרץ באגף שמאל והגביה כדור שלא היה יכול להסתיים בשום מקום אחר מלבד הפדחת של ברדה, שנוגח בחכמה פנימה. 4-1 בסיום לאלופה, שחוזרת לעצמה ובגדול עם תואר שני מתוך ארבעה אפשריים. בכר מצידו משלים את כל 4 התארים בקריירה.

השמחה חוזרת לדרום (פייסבוק מנהלת הליגה)
השמחה חוזרת לדרום (פייסבוק מנהלת הליגה)

הרכבים:

ההרכבים (פייסבוק מנהלת הליגה)
ההרכבים (פייסבוק מנהלת הליגה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?