הפועל באר שבע מסיימת בתיקו מול הפועל תל אביב. הפער ממכבי – 7 נקודות

משחק פיזי ונוקשה מצד שתי הקבוצות, ובעיקר עם יכולת פושרת של האלופה, מסתיים בתיקו מאכזב מבחינתו של ברק בכר. באר שבע סופרת משחק שני ברציפות ללא ניצחון. גיא לוזון משיג תיקו ראשון עבור קבוצה יריבה בטרנר, והוא יכול להרגיש מאוד מרוצה. הפער ממכבי ת"א – 7 נקודות בלבד. כתבתו של נתיב כפרי

באר שבעה מגיעה למשחק החשוב הזה מול הפועל תל אביב  עם רצף נהדר של 23 משחקי בית רצופים ללא הפסד. היא רוצה לשמור על המאזן הביתי המושלם העונה, שכולל שישה ניצחונות ליגה ויחס שערים נהדר 2:22. גם לברק בכר רקורד נהדר מול הפועל תל אביב. ב-8 מפגשים מול האדומים הוא מעולם לא רשם הפסד. היא רוצה לרשום ניצחון ולהחזיר את הפער ל-9 נקודות. מולה נעמדה הפועל תל אביב שממשיכה את תהליך הפירוק. גיא לוזון רוצה להשיג תוצאה טובה שתרגיע את המערכת במגרש הכי קשה והכי ביתי בליגת העל.

עוד בטרם החל המשחק, הייתה הדלקת נרות חגיגית ומרגשת, בה בירכו הרבנים את הקבוצה ואת ההנהלה. המצלמות התמקדו באלונה ברקת המתרגשת. בואו נגיד ככה: כיף לקבל תמונות כאלה לעומת קריאות גזעניות ומראות מכוערים אחרים, שלמרבה הצער אנו רואים בחלק ממגרשי ליגת העל. ספורט זו חגיגה.

כבר מתחילת המשחק המארחת לחצה על כל חלקי המגרש. בדקה ה-6 עברה על ראדי ובעיטה חופשית, שנגמרת בלא כלום. דקה 12 – אוחנה מתמסר עם גאדיר, ורץ על האגף. הוא החדיר לו כדור גאוני, גאדיר מצא עצמו מול הארוש ובעט ישר לידיו. בוזגלו היה על הכדור החוזר, אך פספס את המסגרת. באר שבע המשיכה להניע את הכדור בסבלנות. דקה 15 התקפה של האורחת הסתיים בכניסה קשה של ג'ון אוגו. כרטיס צהוב בלבד, ללא ספק כבוד מהשופט.

המשחק נהיה מבולגן בדקות אלה. חוסר דיוק מצד שתי הקבוצות. דקה 19, עבירה על וואקמה באגף שמאל. בוזגלו לקח את הבעיטה ובעט כדור מסוכן שבנס פגעה רק בעמוד, אחרי נגיעה קלה בראש של אוגו. המשחק' החל להיות אלים ואגרסיבי, והשופט גרינפלד מתחיל לאבד את המשחק. קשה לראות כדורגל שוטף ואיכותי כשהמשחק נעצר כל דקה. בדקה 26 איבוד כדור של הגנת הפועל מביא לאחד על אחד של הארוש מול וואקמה ומול גאדיר שניסה מספרת. הארוש לוקח טוב. דבר אחד אפשר להגיד בבירור, תל אביב לא הגיעה לכאן להיות תפאורה. השחקנים של לוזון באו להילחם.

דקה 30 חילוץ ברחבה ש/ל גל שיש שמנטרל את גאדיר.הדיפה רעה מאוד של הארוש מכדור קרן הביאה לבעיטה מסוכנת מאוד של ראדי. הרוש מתקן והודף כדור קשה. בדקות האלה הלחץ של האלופה גבר. התקפות האורחת נוטרלו בקלות, ובאר שבע ייצרה התקפות מעבר במטרה לחפש את הראשון ולפתוח את המשחק. דקה 33 תנועה חדה של אוחנה משמאל מביאה לבעיטה טובה ועוד הצלה נהדרת של הרוש. המשחק המשיך להיות פיזי מאוד. מה יהיה? זה גרינפלד או גארפילד? דקה 37 בוזגלו בועט בצורה לא מדויקת. 2 דקות עוברות והרוש יורד בקלילות לדרדלה מתוצרת אוגו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 42 טעות קשה של טאהא שמוסר בלי להסתכל מגיעה לאלטמן. צדק מכשיל אותו ברחבה, פנדל לאורחת. אלטמן בעצמו בועט לפינה השמאלית, 1-0 להפועל תל אביב. האם אנחנו בדרך להפתעת השנה? בתוספת הזמן פריצה מסוכנת של עזרה מדגישה איפה הראש של באר שבע כרגע, קרן לאורחת נגמרת בלא כלום, אך היא יורדת עם היתרון.

צילום מתוך הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע
צילום מתוך הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע

באר שבע החלה ללחוץ מפתיחת המחצית השנייה, והיא נתקלה במשחק לחימה של שחקניו של לוזון, שאולי מתחיל לחשוב כבר על העונש הצפוי בהפחתת הנקודות, והכין את הקבוצה מראש לקראת קרבות ההישרדות. באר שבע עדיין נראית לא מחוברת. אולי זה הזמן לתת לברדה או מליקסון להיכנס ולעשות קצת סדר. דקה 56 בעיטה חופשית של בוזגלו נגמרת בלא כלום. ואכן מליקסון נכנס במקומו של אוחנה אחרי חודש וחצי בלי דשא.

דקה 58 הגבהה של שיימן לא מוצאת כתובת. הפועל תל אביב משחקת ללא רגשי נחיתות. וואקמה עד כה במשחק חלש, גאדיר פעיל מאוד אך מגיע למעט מצבים. בוזגלו לא לוקח מנהיגות. דקה 60 דגני קוצר את מליקסון שרק חזר מפציעה, וחוטף צהוב מאוחר מאוד מגרינפלד, שנמצא במימד מקביל. דקה אחר כך גורש מאבד את הראש, במזלו הכדור שאיבד יוצא לחוץ. מה קורה לשלוות הנפש של אלופת המדינה? דקה 65 בכר מגיב ומחליף את גאדיר בבן שהר. אחרי דקה התקפה לא רעה מסתיימת בבעיטה של וואקמה מחוץ  למסגרת.

דקה 70 בוזגלו מגביה ויוצאת מזה בעיטה מסוכנת. הרוש הודף אך נפגע מהעמוד. הוא בסדר. באר שבע מנסה לחפש את הפתרונות, שנראים לראשונה מאז ההפסד לחיפה לא קיימים. ברדה קם להתכונן לכניסה, חילוף מתבקש. הוא החליף את ראדי דקה 77 בוזגלו סוף סוף מרים כדור טוב מימין, שפגש את הראש של שהר שנכנס בטירוף. הרוש בהדיפת המשחק. חולפת דקה ובן שהר מקבל כדור מצוין, שמשאיר אותו לבד בדהרה מול הרוש. שער נפלא בדקה ה-79 שמאזן את התוצאה, מכדור שהיה כתוב עליו שער. שער שמיני לשהר בעונה נהדרת. בואו נזכור, מדובר בשחקן שלא פותח בכל משחק.

שני האסים שנכנסו הפריחו רוח חדשה באלופה. דקה אחרי השער היה נראה פנדל על קורהוט. שידור חוזר הראה שזה גבולי. דווקא בדקות שאחרי השער האלופה נסוגה לאחור, ונתנה כמה הזדמנויות לא מסוכנות במיוחד לתל אביבים. בתוספת הזמן ג'ון אוגו עושה תנועה לא נכונה ונשכב על הדשה. הוא ממהר לקום. אחרי עברה על מנגה לוזון פשוט מאבד את הראש ונכנס למשחק. על מה הוא חשב באותו רגע? בושה וחרפה. המשחק מסתיים ב-1-1, מאכזב מבחינתם של בכר והפועל באר שבע, מצוין מבחינת לוזון והפועל תל אביב.

הרכבים:

הפועל באר שבע: 4-3-3

דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, מיהאי קורהוט, מיכאל אוחנה, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור בוזגלו, מוחמד גדיר, אנתוני וואקמה.

הפועל תל אביב: 4-5-1

אריאל הרוש, עופר ורטה, אוראל דגני, גל שיש, שמואל שיימן, דולי מנגה, בן רייכרט, ישראל זגורי, אביחי ידין, חן עזרא, עומרי אלטמן.

במשחק נוסף, מכבי פתח תקווה מנצחת 2-0 את רעננה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort