פתיחת הסיבוב השני; ליגה לאומית, מחזור 16

הסיבוב הראשון של הליגה הלאומית הסתיים לו. בתקופה הזו שעריים זכתה לראשונה, כשקלינגר על הקווים, בגביע הטוטו. לאחר ש-12 קבוצות מהלאומית עברו לסיבוב ח' של גביע המדינה, היום נפתח לו המחזור 16, ואיתו הסיבוב השני של הלאומית.

בית"ר ת"א/רמלה ממשיכה לשמור על המקום. קרדיט: עמוד הפייסבוק הרישמי של בית"ר ת"א/רמלה
בית"ר ת"א/רמלה ממשיכה לשמור על המקום (עמוד הפייסבוק הרשמי של בית"ר ת"א/רמלה)

בני לוד – הפועל רמת-גן 1:2

אולי אחת התוצאות המפתיעות של המחזור זה המשחק בין בני לוד להפועל רמת גן. רמת גן, שהייתה זקוקה מאד לניצחון הזה על מנת לעלות זמנית למקום הראשון בטבלה ועל מנת לצמצם את הפער מהפועל עכו, (שתשחק רק ביום שני), לא צלחה את המשחק עם 3 הנקודות הכה חשובות.
מנגד, בני לוד שממוקמים במקום הראשון יחד עם מכבי שעריים במספר ההפסדים בליגה, בלמו את המספר הזה ועלו את המקום השביעי בטבלה.
כבר בדקה ה-11' המקומיים עלו ליתרון 1:0 משער מדהים של מוסטפא שיח יוסף, שערו הראשון בליגה מתחילת העונה. אך לאחר 18 דקות בלבד הוציא השופט כרטיס אדום לעברו של חן ראובן לאחר שנכנס ביהלום של רמת גן, מוטי ברשצקי. עימות חריף נרשם כאשר אבו סובחי, בעלי הקבוצה, התפרץ לעבר השופט לאחר שזה הוציא את הכרטיס.
עם עשרה שחקנים בלבד, ולאחר שירדו להפסקת המחצית באותה התוצאה, היה זה וואיל מריסאת שהכפיל את התוצאה בתוספת הזמן והעלה את בני לוד ל-2:0.
לאחר דקה אחת בלבד, ישראל ראש צימק את התוצאה ל-2:1, אך זה לא עזר לר"ג לחזור לפחות עם נקודה אחת הביתה.

בית"ר תל-אביב/רמלה – מכבי שעריים 1:2

בית"ר ת"א/רמלה אירחה בביתה את נועלת הטבלה הלאומית נכון לעכשיו, מכבי שעריים. האחרונה, שעברה לא מעט טלטלות לאחרונה, שינויי מאמנים ואינטריגות בצוות המקצועי. מנגד, זכייה בגביע הטוטו – כל אלו ללא ספק משפיעים על תפקוד הקבוצה, במיוחד כשזו מגיעה להתארח אצל אחת הקבוצות החזקות בליגה.
עדן שרם העלה את המארחת ליתרון 1:0 כבר לאחר 18 דקות משחק. ואם זה לא מספיק לשעריים, לאחר החזרה מהפסקת המחצית, בדקה ה-58' יוריצה גרגץ הקרואטי קיבל את הכרטיס הצהוב השני שלו וכך השאיר את קבוצתו בפיגור ועם עשרה שחקנים על כר הדשא.
אך כנגד כל הציפיות, לאחר כ-5 דקות נוספות של משחק גיל יצחק מצא את השער והשווה עבור קבוצתו את התוצאה.
אך אלו לא השכילו לשמור על המצב הקיים, שהרי נקודה אחת כנגד קבוצה כל כך חזקה ועם עשרה שחקנים, הדבר יכול היה להיחשב כהישג. בדקה ה-81' וויליאם נג'וקו החזיר את היתרון לידיה של בית"ר ת"א/רמלה, יתרון שנשמר כך עד תום המשחק.

עירוני נשר – הפועל ירושלים 1:1

העולה החדשה אל הליגה הלאומית ממשיכה להראות עליונות ולאחר שסיימה את הסיבוב הראשון עם התברגות בששת הקבוצות הראשונות אירחה את הפועל ירושלים.
המשחק נפתח בצורה משעממת מאד ונטולת מצבים ורגע קטן לפני שיורדים אל הפסקת המחצית דאליבור פנדז'ה העניק לעירוני נשר את היתרון לו ייחלו. אך אלו עלו שאננים מדי אל המחצית השנייה. כבר לאחר 3 דק' משריקת המחצית השנייה גיא כהן מצא את הרשת בנגיחה והשווה עבור הירושלמים את התוצאה, שעשו דרך ארוכה חזרה הביתה, אך חזרו עם נקודה בודדת.

מכבי אחי נצרת – הפועל ראשון לציון 1:1

הפועל ראשון לציון רחוקה מאד מהמקום אליו שאפה בתחילת העונה לאחר שהקבוצה הורכבה מסוללת שחקנים מרשימה במיוחד. אך לא כך הדבר והמשחק הזה גם יוסיף להעיד על כך.
החבר'ה של לבנדה הגיעו למשחק אצל אחי נצרת (קבוצת נעוריו של דאבור שאף הגיע לצפות במשחק היום) ופתחו את המשחק בצורה טובה, יש לציין. כבר בדקה ה-29' הכתומים מראשון מצאו את השער, כאשר על הנגיעה האחרונה חתום איליי בכר שהעלתה את האורחים ליתרון 1:0.
התוצאה הזו נשמרה עד לתוספת הזמן של המשחק ובאופן דרמטי למדי, בדקה ה-94' מתיאס מרטין כבש את השער לאחר בישול נהדר של השוער גד עמוס. וכך ראשל"צ הפסידו בצורה אכזרית 2 נקודות שהיו משמעותיות מאד עבורן על מנת לחזור להיות בין מובילות הטבלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחקי יום שני, 26.12:
מכבי נתניה – הפועל פ"ת
הפועל קטמון – הפועל עפולה
מכבי הרצליה – הפועל נצרת עילית
הפועל רמה"ש – הפועל עכו

אלה הקבוצות שהעפילו לסיבוב ח' בגביע המדינה:

בני לוד, בית"ר ת"א/רמלה, הפועל נצרת עלית, הפועל ירושלים, הפועל עפולה, הפועל עכו, מכבי שעריים, הפועל ר"ג, מכבי אחי נצרת, הפועל רמה"ש, מכבי נתניה והפועל ראשל"צ.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort