שכח להגיע

אנדראה גומש בא לברצלונה בקול תרועה אחרי שברצלונה חטפה אותו מולנסיה על חשבונה של היריבה המושבעת ריאל מדריד, וציפו ממנו להיות המחליף העתידי של צ'אבי אחרי שנה מעולה בולנסיה פלוס זכייה באליפות אירופה ביחד עם פורטוגל. בגדול, זה לא קרה. הקשר המאכזב בישל עד עכשיו פעם אחת ועדיין בלי שערים בכל המסגרות, כשבשנה שעברה היה לו 2 שערים ובישול בחצי מההופעות שהיה לו בברצלונה עד עתה, השאלה השכולם מנסים להבין היא "למה"?
ברור שלכל דבר יש סיבות ולנפילה של גומש יש כמה:

ag-val-aol
אנדרה גומש במדי ולנסיה, המלך הבלתי מעורער בקישור (My Africa Online)

1. שינוי המעמד בקבוצה- גומש בולנסיה היה הסופרסטאר והיה ברור שולנסיה לא יצליחו להשאיר אותו אז המטרה הייתה, למכור למרבה במחיר. ברצלונה וריאל נאבקו וברצלונה ניצחה בסופו של דבר. אבל גומש לא התרגל שיש הרבה שחקנים שנמצאים מעליו. מסי, ניימאר, סוארס, אינייסטה וראקיטיץ' הם רק חלק מהשמות שמעליו במעמד המקצועי ומבחינת הקהל, והוא מבחינתם רק עוד רכש מחליף שאמור לחפות על פציעות בקישור ובהתקפה, וקשה לו תחת המעמד הזה. ביקורות בלי סוף, ספסולים, ובעיקר, חוסר סבלנות אליו, וככה אי אפשר לעבוד, בטח לא באותה איכות כמו בולנסיה.
2. תג המחיר- הוא נמכר מולנסיה לברצלונה ב50 מיליון יורו, השחקן הפורטוגלי בין היקרים בהיסטוריה (שלישי לפיגו ולרונאלדו) וכמו כל שחקן עם תג מחיר גבוה, גם על גומש חובת ההוכחה שהוא שווה את המחיר הזה וקשה לו להוכיח זאת, כי תכלס, הוא לא שווה כל כך את המחיר ששולם ולמרות זאת הוא מנסה להוכיח לאוהדים שכן, מה שלא כל כך עובד לו עד עכשיו. הלחץ של תווית המחיר יכול לעלות לראש, וזה קשה להתמודד עם זה.

גומש (מס 15) עם נבחרת פורטוגל במעמד ההנפה אחרי גמר היורו השנה (Goal)
גומש (מס 15) עם נבחרת פורטוגל במעמד ההנפה אחרי גמר היורו השנה (Goal)

3. שינוי העמדה- באופן סטיסטי, הוא נשאר באותה עמדה- הקשר האמצעי, אבל זה לא אותו דבר. שנה שעברה גומש היה הבחור החכם, סוג של קשר קדמי שנותן את הכדורים החכמים להתקפה ועל כך יעידו שבעת הבישולים שלו בשנה שעברה. שנה שעברה הוא גם היה זה ששיחרר את הלחץ של היריבה ומידי פעם גם שיחק באגף שמאל ועשה עבודה התקפית נהדרת. בברצלונה זה לא עובד כך. כשיש לך את אינייסטה, מסי, ראקיטיץ' וניימאר אתה לא חייב עוד מישהו שעושה את הטאצ', אתה צריך מישהו שיילחם כמו שור בהגנה ויחלץ כדורים, וגומש הוא לא הבן אדם שיעשה את זה, כי הוא לא שחקן מהסוג הזה.
4. כמות המשחקים- עם כל הכבוד לולנסיה, כמות המשחקים של ברצלונה בשנה הוא מטורף, ולשחקן יחסית שברירי כמו גומש קשה לעמוד בקצב הזה עונה שלמה, בטח בלחץ שברצלונה נמצאת בו (רחוקה 3 נקודות מהפסגה כשלריאל מדריד משחק חסר) ושהיא יודעת שאם היא רוצה להישאר באזור של ריאל מדריד היא חייבת לנצח כל משחק, כי ריאל כמעט לא מאבדת נקודות ועדיין בלי הפסד העונה.

מתקשה במדי הבלאו-גראנה, גומש עם טור סטטיסטי דל מאוד בבארסה (Blaugranes ESP)
מתקשה במדי הבלאו-גראנה, גומש עם טור סטטיסטי דל מאוד בבארסה (Blaugranes ESP)

אם נתמקד בנכתב מעלה ,נראה שיש הרבה סיבות מוצדקות למצבו של גומש, אבל אם נזכור, עדיין לא עברה חצי עונה ואין לי ספק שעד סוף ינואר יצליח להסתגל לשיטה ואולי להראות סוף סוף את היכולת שהפכה אותו לאלוף אירופה בקיץ האחרון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort