אשר חוללו הרעננים: הפועל רעננה מדהימה את ב"ש

לאחר תשעה ניצחונות רצופים בליגה הפועל ב"ש  נעצרת מול רעננה. מוחמד שכר ניצל טעות של אוגו וכבש שער מצוין 

הפועל ב"ש הצפינה הערב לאצטדיון בנתניה על מנת להתארח אצל הפועל רעננה. חניכיו של ברק בכר ידעו שניצחון הערב יעניק לקבוצתם פער של 12 נקודות ממכבי ת"א הנמצאת במקום השני. מנגד הפועל רעננה הגיעה למשחק לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות בידיעה שיהיה קשה מאוד להשיג אפילו נקודה אחת מול האלופה הנמצאת בכושר שיא. 2000 אוהדי ב"ש, התעטפו היטב בצעיף אדום, עשו את הדרך הארוכה יחסית במזג האוויר לא אופטימלי ובשעות עמוסות למדי, על מנת לתמוך בקבוצתם הנהדרת.

 

חמש דקות מפתיחת המשחק מהארן ראדי הגיע למצב בעיטה מחוץ לרחבה, הקשר הפנטסטי קיבל כדור מטוני וואקמה, התקדם מעט ושחרר בעיטה שטוחה וחדה, אך יש שוער בשער בדמותו של אריק יאנקו שהשתטח וקלט את הכדור. שתי דקות חולפות והזדמנות ענקית לוואקמה. מאור בוזגלו הרים כדור קשתי ומסובב מהאגף הימני, יאנקו השתהה ביציאתו אל הכדור שהגיע לראשו של וואקמה, אך השוער התעשת בזמן ובלם את הנגיחה של הניגרי. אך רעננה קבוצה שיודעת לעקוץ. בדקה התשיעית  איבוד כדור של ג'ון אוגו  במרכז המגרש הובילה להתקפה מתפרצת של מוחמד שכר שפתח מבערים, ניצל חור בהגנת האדומים, עקף את גורש וגלגל את הכדור לרשת. שחקני האלופה המשיכו להחזיק בכדור בדקות הפתיחה ולנסות לחדור את המערך של סילבס, אך שחקניו עמדו היטב וגרמו לשחקנים שניצחו את אינטר וסאות'המפטון לאבד כדורים בשלומיאליות. בדקה ה-20, בן שהר במבצע נאה, סידר לעצמו מצב בעיטה אך הכדור הלך גבוה. עוד מצב טוב של וואקמה סוכל על ידי אריק יאנקו בדקה ה-28. חמש דקות חולפות, גם בוזגלו אילץ את יאנקו למתוח איבריו, לאחר שסובב כדור טוב לעבר השער, מחוץ לרחבה. המחצית הסתיימה בתוצאה מפתיעה למדי.

מוחמד שכר כובש מול האלופה (הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה).
מוחמד שכר כובש מול האלופה (הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה).

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים מצד שני המאמנים. ב"ש המשיכה לנסות לתקוף, אך שחקני רעננה ממושמעים וסגרו בצורה מצוינת את האופציות של שחקני האלופה. הזמן שיחק לטובת המארחים מהשרון, בעוד ששחקני ב"ש החלו להרגיש את הלחץ. לאחר שעה של כדורגל כדור טוב של המחליף מיכאל אוחנה כמעט והגיע לבוזגלו בתוך הרחבה, אך עמנואל אמבולה שם את גופו בין הכדור ליריב ואפשר לכדור להתגלגל החוצה. שחקני רעננה המשיכו לקחת את הזמן בכל מסירת חוץ, עבירה או בעיטת שוער  מה שהתסיס את הקהל האורח. בדקה ה-67  וואקמה שוב ניסה את מזלו בבעיטה מהאוויר, הכדור הלך לעבר השער אך פגע בבלם רעננה, עידו לוי ונהדף לקרן. שתי דקות וגם רעננה יוזמת, שוב איבוד כדור של שחקני ב"ש הוביל לבעיטה טובה של רועי שוקרני  אך דודו גורש זינק היטב והדף לקרן. ברק בכר החליט לעבות את משחק ההתקפה והכניס את לוסיו במקומו של בן ביטון. מנגד סילבס חשב הגנה והוציא את כובש השער שכר, והכניס את עדי נימני. שחקני ב"ש המשיכו במשחק ההקרבה המרשים לצד המשמעות הטקטית ושחקני ב"ש פשוט לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים, משחק נפלא לבלמים עידו לוי ובן והבה שלא נתנו לשחקני ההתקפה באדום לנשום. השופט יגאל פריד הוסיף חמש דקות בעקבות בזבוזי הזמן של הקבוצה מהשרון, אך גם זה לא הספיק לשחקני האלופה שפשוט כלום לא עבד להם. רעננה מחוללת נס קטן לקראת חנוכה, גם לשמחת המכבים מת"א.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ברק בכר, ב"ש מפסידה אחרי תשעה ניצחונות רצופים (טרנריה).
ברק בכר, ב"ש מפסידה אחרי תשעה ניצחונות רצופים (טרנריה).

הרכבים:

הפועל רעננה:

אריק יאנקו,אלעד גבאי, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני(יובל טיטלמן,87), אלי בבייב, רנה מיחליץ', רוג'רס קולה(אלכסנדר קרניצקי,85), מוחמד שכר (עדי נימני,74)

הפועל ב"ש:

דודו גורש, בן ביטון (לוסיו,68), שיר צדק, לואי טאהא, מיחאי קורהוט, מהראן ראדי(מוחמד גדיר,81), ג'ון אוגו, אובידיו הובאן (מיכאל אוחנה,56), מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר

 

עוד הערב: מנשה משיח גנב את ההצגה בין הפועל חיפה לאשקלון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort