המשיח בא לחיפה!

לאחר ההדחה מחצי גמר גביע הטוטו ולאחר שינוי בעמדת המאמן, הפועל חיפה חזרה הביתה לסמי עופר השומם למדי, וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות בליגה, בעיקר כדי לברוח ממאבקי התחתית עם תחילת הסיבוב השני. מנגד, חניכיו של יובל נעים חיפשו ניצחון חוץ ראשון העונה וניצחון שני ברצף בליגה, לאחר הניצחון על בני יהודה במחזור האחרון. משחק עם הרבה החמצות ולא מעט שערים (גם אלו שנפסלו), אבל מעל הכל ייזכר המשחק בזכות השיפוט ההזוי

הרכבי שתי הקבוצות
הרכבי שתי הקבוצות

עם קהל מועט ביציעים (1100 בלבד), המשחק יצא לדרך ומהרגע הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש – הפועל אשקלון. כבר מהדקה השנייה ההגנה של חיפה הובכה, רז מאיר נעצר אצל פיט פלטהאוזן. אשקלון יצאה להתקפה מתפרצת ראשונה ושלחה את הקשר לריצה ארוכה במרכז – השוער ההולנדי הקדימו והרחיק את הסכנה. מאיר השתלט על המסירה האלכסונית, הדביק את הכדור, אך לא הצליח לסכן את פלטהאוזן. בדקה ה-7, שוב האורחת תקפה. הפעם מכיוון האגף השמאלי, בו אבי מלכה שלח מסירת רוחב חדה שיצרה בלבול בהגנת הפועל חיפה, אבל אף שחקן אשקלון לא הצליח לאיים על השער. מן העבר השני, אנדריי מישצ’נקו נגח אחורנית לאחר בעיטה חופשית של מקסים פלקושצ’נקו – דלה איינוגבה יצא משערו וקלט בקלות.

הלחץ בכחול המשיך ובדקה 12 ירדן אבוחצירה ניגש אל בעיטה חופשית, במרחק של 20 מטרים במרכז – פלטהאוזן לא התקשה לקלוט. מנגד, ברונו פיניירו בעט מהאוויר מסף הרחבה, ונעצר אצל איינגובה.

שליטה מוחלטת שבסופו של דבר באה לידי ביטוי בדקה 19, הפועל אשקלון עלתה ל-0:1. מי אם לא איסמעילה לינגאנה כבש לזכות האורחת. חיים איצרין נותר בודד באגף השמאלי והגביה למרכז הרחבה – הקשר מבורקינה פאסו בעט די חלש למרכז השער, אך השמטה אומללה של פלטהאוזן אפשרה לו לנגוח את הריבאונד לרשת. שוערי הפועל חיפה ממשיכים ביציבות הלא טובה שלהם לאורך השנים. יתרון מוצדק, אך אומלל מבחינת הפועל חיפה.

Image may contain: 1 person, text
כובש השער הראשון (הפייסבוק הרשמי של הפועל אשקלון)

שתי דקות לאחר השער, באה התשובה באדום: מהראן לאלה כבש, אך שערו נפסל. קפטן הפועל חיפה נותר לבדו מול איינגובה, הקפיץ מעליו באלגנטיות, ונעצר על ידי השופט משיח. פסיקה שבתחילה נראתה מאוד גבולית של השופט. לאחר מכן צילומי הטלוויזיה הוכיחו שאכן הפועל חיפה קופחה, ובענק.

בדקה ה-33, שוב מאיר לא היה חד בתוך הרחבה. לוגסי חטף ללאלה על קו מחצית המגרש, שעט קדימה ושלח מסירה אלכסונית אל הקשר – מאיר השתהה ואפשר לניסו קפילוטו לגלוש ולהרחיק. קצת יותר ריכוז של הקשר הצעיר והתוצאה הייתה שונה לגמרי. למחצית יורדים עם יתרון בכחול, שקבוצת הבית בהחלט יכולה להיות מקופחת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית שנייה

למחצית השנייה האדומים עלו עם הרבה רצון ומוטיבציה. כניסתו של שלומי ארבייטמן בהחלט תרמה לקבוצה. בדקה ב-54 גם החלוץ מיהר לחגוג. שערו של מי שעלה כמחליף שתי דקות קודם לכן, נפסל על ידי משיח בטענת נבדל. הפעם הצדק היה לצד השופט, פסילה מוצדקת בניגוד לזו שנעשתה בטעות במחצית הראשונה. מנגד, שוב הזדמנות לרז מאיר, שטס קדימה כדי להקדים את פלטהאוזן, אך כשל פעם נוספת. הוא עוד יצטער על ההחמצות האלו!

הלחץ של המקומיים נמשך, ובדקה ה-57 ניסיון מעניין של ממן. ארבייטמן הציב אותו בעמדת בעיטה נהדרת בתוך הרחבה, הקשר ניסה בעיטת חצי יעף – הכדור נעצר אצל איינוגבה במרכז השער. דקה לאחר מכן, ארבייטמן הסתובב מעולה על שני שומרים, על סף הרחבה, אך רק דחק לשוער את הכדור.

בסופו של דבר הנסיונות השתלמו להפועל חיפה עם שער שוויון בפנדל בדקה ה-67! אורמוש עומד ברחבה, ממן נתקל בו ונופל, זה מספיק כדי לשכנע את משיח לשרוק לפנדל. טעות נוספת של השופט. לא משחק שהוא ירצה לזכור. את הפנדל לאלא מתרגם לשער, 1-1 בסמי עופר.

Image may contain: 1 person, text
לאלא משווה בפנדל! (הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

צרות באות בצרורות? כדורגל משחק של מומנטום? לאלא – לנד? משיח בא? הכל נכון! בדקה 76, הפועל חיפה עלתה ל-1:2, שוב השופט מככב בהחלטות שלו, שער מעמדת נבדל, לאלה הפך את התוצאה עם צמד מרשים. הגבהה של ממן מצד שמאל תורגמה על ידי הקפטן לשער יתרון. החלוץ נגח חזק לשער של איינוגבה – הכדור פגע במשקוף וחדר פנימה. האדומים חוגגים, הכחולים מתוסכלים.

ומי הכי מתוסכל על המגרש? רז מאיר. הקשר האנרגטי היה כל כך חסר דיוק, כל כך מתוסכל ואין ספק שהנסיעה שלו הביתה תלווה בהרבה מחשבות. לולא ההחמצות הרבות שלו, המשחק היה יכול להיות שונה לגמרי ואולי יובל נעים היה חוגג ניצחון שני ברצף וניצחון חוץ ראשון העונה. בדקה ה-84, נגיחה שלו מתיבת החמש, שוב החוצה.

ומי שלא כובש, סופג! הקלישאות ממשיכות לבוא במשחק, ובתוספת הזמן, שלומי ארבייטמן סוגר את הסיפור עם 3-1 בדקה ה-91. עוד טעות של איינוגבה. סזאר מגיע לקרן ונוגח, שוער אשקלון הודף רע וארבייטמן נמצא שם כדי לדחוק פנימה.

Image may contain: 1 person, playing a sport and outdoor
חגיגה אדומה (הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

גולן וקלינגר חוגגים ניצחון בכורה, יובל נעים שוב שובר את הראש. ניצחון חשוב ביותר לאדומים מהכרמל שמתאוששים לאחר שני הפסדים כואבים בשבוע שעבר, נושמים לרווחה עוד קצת. הדרומיים ימשיכו לחפש נקודות במקום אחר שבוע הבא.

אך ללא ספק הכוכב של המשחק הוא השופט, מנשה משיח עם החלטות שנויות במחלוקת אחת אחרי השנייה, שער שנפסל, פנדל הזוי, ועוד שער שאושר מעמדת נבדל. לא משחק שמשיח ירצה לזכור.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort